2024-08-22, 23:52
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han kommer ha svensexa nu till helgen men ingen av hans vänner fixar det utan det är PWs väninnors män som står för kalaset.
En svensexa arrangerad av folk som egentligen inte känner dig, och kanske eventuellt föraktar dig?
Citera
2024-08-23, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
En svensexa arrangerad av folk som egentligen inte känner dig, och kanske eventuellt föraktar dig?

Sisådär!! Utklädd till glassgubbe! Hans leende ger mig kalla kårar!!!
Citera
2024-08-23, 20:08
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Såååå genomskinligt att både PW och CB läser här… och får det att framstå det som att det är CB’s kompisar.
Så fort sanningen skrivs här så behöver de visa på insta att det finns vänner 😂
Citera
2024-08-23, 20:39
Medlem
Citat:
Såååå genomskinligt att både PW och CB läser här… och får det att framstå det som att det är CB’s kompisar.

Vem hade kunnat hålla sig ifrån en skvallertråd om sig själv?
Citera
2024-08-27, 07:57
Medlem
Han är bra på de vis att han gillar att träna .och det verkar pw behöva,...för hon verkar fö inte orka göra några större styrke pass...tycker fortfarande att det är konstig att cb tatuerade in deras första ligg.på armen....det är ingen människa som gör så...men hoppas dom blir lyckliga ihop
Citera
2024-08-27, 08:17
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skepparkrans
Ja likt de flesta av kändiseliten verkar hon vara ett idiotiskt rövhål. Men orka bry sig liksom. Hatar fan den där Mojje mer, tror hon har ett barnprogram med honom, killen är typ 30 och gör en skiva som heter Varning för vuxna. Ok, visst han behöver bara lura småbarn men ändå, jag irriterar mig nåt oerhört på denna människa.

Sen är ju Dolce Vita bara ett program där människor framhäver att dom är bra och har mycket pengar, massa idioter som tjafsar om hur många vipkort de har och hur dyra krogräkningarna blir.
Konstigt att ”idioter” kan bli så förmögna
Eller kan de vara den svenska avundsjukan så härjar?
Citera
2024-08-27, 10:36
Avslutad
Citat:

Pernilla har berättat i podden hon har med Sofia Wistam att hon läser om sig själv här på Flashback
Citera
2024-08-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Pernilla har berättat i podden hon har med Sofia Wistam att hon läser om sig själv här på Flashback
Ja det gör hon för i senaste avsnittet i podden citerade hon nästan ordagrant mitt inlägg om för mycket rysch pysch volanger mm. Jag studsade till för ordvalet var precis det jag skrev.
Citera
2024-08-28, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Han är ju enligt honom själv bästis med Ap Bosse borde inte han fixa svensexan 😂
Citera
2024-08-28, 18:14
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Ja det gör hon för i senaste avsnittet i podden citerade hon nästan ordagrant mitt inlägg om för mycket rysch pysch volanger mm. Jag studsade till för ordvalet var precis det jag skrev.
Men erkänn att det är väldigt passande på henne, det är kvinnligt och snyggt och döljer hennes kärringvalkar, så jag tycker hon är fin i detta
Citera
2024-08-29, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78

Finns mycket gott och blandat att gräva i om CB och hans relation med dotterns mamma. Dottern träffade inte CB på många många år…för att hon vägrade.
Citera
2024-08-30, 19:47
Medlem
lunarluddes avatar
Pernilla är nog vild i sängkammaren och faktiskt riktigt sexig trots åldern, någon som vet om Bader tog illa vid sig när hon tog upp att dom legat under Lets dance flera år senare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in