2024-08-23, 13:06
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Mitt förakt, min avsky, min avsmak, mitt hat för Paco börjar nå Alm-nivåer. Dom måste sparka fanskapet så fort det bara går. Denna säsongen kan vi vaska nu, sparka honom direkt och ta resten av året att hitta en riktig tränare. Rasmus Lindgren och gänget kan styra skutan året ut.
Hiljemark i Elfsborg bör nog rimligen vara den hetaste kandidaten i Allsvenskan. Tror dock ni saknar musklerna som kommer krävas att få över honom. DIF kanske borde göra ett försök om dom flyttar på KoT?
Citera
2024-08-23, 14:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Hiljemark i Elfsborg bör nog rimligen vara den hetaste kandidaten i Allsvenskan. Tror dock ni saknar musklerna som kommer krävas att få över honom. DIF kanske borde göra ett försök om dom flyttar på KoT?
Hade varit intressant men visat för lite såhär långt. Mellberg hade varit perfekt men kommer aldrig gå.
Citera
2024-08-23, 14:06
Medlem
Londons avatar
Citat:
Tror den tiden är dessvärre passerad, för Japan iaf, givet hur många stora spelare de har i Europa redan. Son är speciell eftersom det är, eller iaf. var en av världens bästa fotbollsspelare ett tag under 2022(?) och blev ungefär lika stor i Asien som Salah var i Mellanöstern. Du tänker på tiden med Honda i Serie A, typ. Med detta sagt kan du säkert hitta en hygglig kines, indones, indier, bangladeshi, vietnames m.m. och få ett ordentligt lyft i merch sale då dessa länder är extremt patriotiska, och ännu inte riktigt haft någon ordentlig representant i europeisk fotboll.

Näe, inte Honda. Bosse återberättade vid något tillfälle om hur vansinnigt många koreaner det var runt Hotspur Stadium bara för att se Son när de besökte klubben (samt hur ödmjuk han var). Det är senaste reflektionen i nutid.

Går vi bak i tiden är det Man U som poppar upp. När de sålde Beckham för helt orimligt mycket pengar för sin tid sett till status som fotbollspelare (vilket Madrid hämtade hem på att tv-sända läkarundersökningen samt intäkter från tröjförsäljningen inom ngn vecka om jag skjuter från höften) och runt samma tid plockade in en asiat helt i PR-syfte för den marknaden. Är det Park Ji-Sung jag tänker på då? Minnesfragment och googling eftersom jag endast fann det ekonomiskt intressant då så på hal is här.

Pratar vi Japan är Keita redan kapten i deras U-landslag. Vet inte hur han uppmärksammas i hemlandet men högsta prioritet för vår marknadsavdelning borde vara att bjuda in ett tv-team från Japan i syfte att göra ett inslag om deras nästa storstjärna och världsspelare. Den vars skor han skulle fylla, och redan växt ut, gick till Roma.

Medan dem gör det ringer jag prästen
Citera
2024-08-23, 14:10
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Verkar som att den dagen är 29:e februari typ.
Riktigt så illa är det väl inte men typ
Citera
2024-08-23, 14:30
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Pratar vi Japan är Keita redan kapten i deras U-landslag. Vet inte hur han uppmärksammas i hemlandet men högsta prioritet för vår marknadsavdelning borde vara att bjuda in ett tv-team från Japan i syfte att göra ett inslag om deras nästa storstjärna och världsspelare. Den vars skor han skulle fylla, och redan växt ut, gick till Roma.
Tror inte du förstår hur det här låter...

Hybrisen har fått ett eget nick på detta forum, det är klart.
Citera
2024-08-23, 14:30
Medlem
Känns med facit ganska mycket som att Värnamos sportchef ville ha kvar tränarna och dom högre upp kört över honom och velat byta, och så har han blivit sjukskriven i den vändan. Vore inte förvånande om det visar sig att Thern jr haft ett finger med i spelet att få igenom ett tränarbyte. Kanske även från allra översta håll via miljardären? I praktiken styr han ju trådarna i Värnamo.
Citera
2024-08-23, 14:39
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Hade varit intressant men visat för lite såhär långt. Mellberg hade varit perfekt men kommer aldrig gå.
Hur svarar jag ens på detta utan hot?
Citera
2024-08-23, 14:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Tror bara det är MFF som skulle kunna lösa Hiljemark faktiskt.
Citera
2024-08-23, 14:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hur svarar jag ens på detta utan hot?
Ni kan ta MP så är vi kvitt?
Citera
2024-08-23, 14:43
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ni kan ta MP så är vi kvitt?
Sir MP om jag får be

Nej, men om ni rycker Mellberg, vilket jag inte ser som helt omöjligt, kommer det tveklöst komma en extremt otrevlig reaktion.
Citera
2024-08-23, 14:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Sir MP om jag får be

Nej, men om ni rycker Mellberg, vilket jag inte ser som helt omöjligt, kommer det tveklöst komma en extremt otrevlig reaktion.
Jag ser det ändå som omöjligt, tror aldrig han skulle göra det mot AIK och har inte mycket att vinna på det. Vafan finns det annars då? Högmo igen?
Citera
2024-08-23, 14:52
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Jag ser det ändå som omöjligt, tror aldrig han skulle göra det mot AIK och har inte mycket att vinna på det. Vafan finns det annars då? Högmo igen?
Högmo är så gulsvart man kan bli, lär aldrig träna en annan allsvensk klubb än Häcken igen.

Med det sagt så är han nära att få sparken i Japan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in