2024-08-23, 14:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Högmo är så gulsvart man kan bli, lär aldrig träna en annan allsvensk klubb än Häcken igen.

Med det sagt så är han nära att få sparken i Japan.
Snälla nån. Ni hade inte ens vetat vem han var om det inte vore för oss. Kan väl vara kul att få ett storlag i Sverige en gång och inte behöva rädda någon?
Citera
2024-08-23, 15:01
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Jag ser det ändå som omöjligt, tror aldrig han skulle göra det mot AIK och har inte mycket att vinna på det. Vafan finns det annars då? Högmo igen?

Christer Mattiasson skulle väl gissningsvis ha lägst odds i nuläget? Hade dock gärna kysst Högmo på pannan och välkomnat honom hem.

Citat:
Högmo är så gulsvart man kan bli, lär aldrig träna en annan allsvensk klubb än Häcken igen.

Med det sagt så är han nära att få sparken i Japan.

Haha.
Citera
2024-08-23, 15:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Christer Mattiasson skulle väl gissningsvis ha lägst odds i nuläget? Hade dock gärna kysst Högmo på pannan och välkomnat honom hem.

Haha.
Om man fick välja lite fritt och realistiskt så är Högmo högt upp på listan. Han kan ju inte misslyckas i Allsvenskan.
Citera
2024-08-23, 15:11
Medlem
Londons avatar
Citat:
Om man fick välja lite fritt och realistiskt så är Högmo högt upp på listan. Han kan ju inte misslyckas i Allsvenskan.

Är inte helt ovän med tanken att Bosse lyfter in Kalle Karlsson heller. Skiter det sig så skickar vi efter sex månader som brukligt

Lika mycket som man vill se förändring tar det dock emot att se KoT lämna.
Citera
2024-08-23, 15:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Är inte helt ovän med tanken att Bosse lyfter in Kalle Karlsson heller. Skiter det sig så skickar vi efter sex månader som brukligt

Lika mycket som man vill se förändring tar det dock emot att se KoT lämna.
Njaaee, vette fan. Känns som att bara leker tränare med en skitklubb.

Har aldrig varit ett stort fan av KoT men förnekar inte att dom gjort en del bra också. Dags för nytt blod bara och några/någon som har ett annat tänk.
Citera
2024-08-23, 15:35
Medlem
Citat:
Jag ser det ändå som omöjligt, tror aldrig han skulle göra det mot AIK och har inte mycket att vinna på det. Vafan finns det annars då? Högmo igen?
Mellberg har tackat nej till hela sthlm,landslaget, nåt säger mig han har nåt på g I utlandet när han färdig i BP..
Tror inte ens MFF hade kunnat få honom som Rydström efterträdare.
Norling är väl ledig?
Citera
2024-08-23, 15:52
Medlem
Londons avatar
Citat:
Njaaee, vette fan. Känns som att bara leker tränare med en skitklubb.

Har aldrig varit ett stort fan av KoT men förnekar inte att dom gjort en del bra också. Dags för nytt blod bara och några/någon som har ett annat tänk.

Han träffar rätt på spelare ingen hört talas om. Harmoni med Bosse? Men nej, egentligen lika ifrågasättande som du.

2019 var vårt EK runt 55 mill. Redan då väsentligt bättre än vad det historiskt varit. Under KoT har vi aldrig hamnat utanför topp-4 i AS och samtidigt växt ekonomin till en nivå som bara en annan klubb i Sverige skådat.

Problem med nior har de haft men i min livstid samtidigt utvecklat några av de bästa backarna vi sett. Amartey och min gamla favorit Kuivasto får ursäkta. KoT ska likväl som Henke och Bosse för alltid hyllas om de lämnar.

Känner med det sagt att bytet måste ske. Hårt men sant.

Vem som skulle ersätta och förbättra är en stor fråga och samtidigt som jag skriver det undrar jag om det ändå inte är bäst att behålla dem. På riktigt ”svårt att driva en fotbollsklubb” haha.
Citera
2024-08-23, 16:05
Avslutad
Citat:
Tror bara det är MFF som skulle kunna lösa Hiljemark faktiskt.

Han skulle visserligen passa in hos oss i kaliftatet med sin skeva kvinnosyn.
Citera
2024-08-23, 16:13
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Insh'Allah.

Vad har jag missat? Har han förbjudit dottern från att ha på sig jeans och pekat hotfullt på balkongen eller?
Citera
2024-08-23, 16:19
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Snälla nån. Ni hade inte ens vetat vem han var om det inte vore för oss. Kan väl vara kul att få ett storlag i Sverige en gång och inte behöva rädda någon?
Öhhh... Det var ju er han hade som ett rent räddningsuppdrag. oss vann han allsvenskan med och kvalade in till Europa league. Men visst, DIF väger nog tyngre hos Högmo....
Citat:
Vad har jag missat? Alltid trott att han är helylle?
Senast redigerad av trazkei 2024-08-23 kl. 16:23.
Citera
2024-08-23, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Insh'Allah.

Vad har jag missat? Har han förbjudit dottern från att ha på sig jeans och pekat hotfullt på balkongen eller?

Citat:
Öhhh... Det var ju er han hade som ett rent räddningsuppdrag. oss vann han allsvenskan med och kvalade in till Europa league. Men visst, DIF väger nog tyngre hos Högmo....

Vad har jag missat? Alltid trott att han är helylle?

Palla med snubbar som tror att deras "kvinna" är en ägodel. Gav oerhört osympatiska intryck efter sina intervjuer där runt 15/16. Kontrollerade sin partner och sa typ det var en sorts "söt svartsjuka". Hoppas han växt ifrån det.
Citera
2024-08-23, 16:52
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Palla med snubbar som tror att deras "kvinna" är en ägodel. Gav oerhört osympatiska intryck efter sina intervjuer där runt 15/16. Kontrollerade sin partner och sa typ det var en sorts "söt svartsjuka". Hoppas han växt ifrån det.
Utan att ha hört intervjuerna så ringer det ändå lite varningsklockor när man hör någon själv benämna sin svartsjuka som söt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in