2024-07-22, 13:18
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
(FB) Kändisars favoritlag?

Book är överallt.
/avd ingen källkritik

Tackar!

Ligger något och geggar där bak i minnet och känner mig ändå relativt säker men kan inte placera vart jag skulle fått det ifrån. Lycka till ikväll!
Citera
2024-07-22, 14:53
Medlem
johnny_viciouss avatar
Dif ska alltså möta ett formtoppat Ellos. Förlust för blåränderna där och sedan vete fan om vi inte kan räkna bort dom från guldet också.
Citera
2024-07-22, 14:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Dif ska alltså möta ett formtoppat Ellos. Förlust för blåränderna där och sedan vete fan om vi inte kan räkna bort dom från guldet också.
Var dom någonsin inräknade för guldet menar du? Eller med "guldet" kanske du menar "topp 3"?
Citera
2024-07-22, 15:00
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Var dom någonsin inräknade för guldet menar du? Eller med "guldet" kanske du menar "topp 3"?
Jag är en sån där tråkig mff:are som dröjer lite längre med att räkna hem guldet än mina himmelsblå kamrater. Jag håller det fortfarande öppet, och det vore konstigt att göra annat. Vinner dif sina två nästa matcher så är glappet bara max 4 poäng.
Citera
2024-07-22, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Tackar!

Ligger något och geggar där bak i minnet och känner mig ändå relativt säker men kan inte placera vart jag skulle fått det ifrån. Lycka till ikväll!
Det kan bli kul ikväll, eller ytterligare en bortaförlust.

Jag kan inte förstå varför AIK är oddsfavoriter. GAIS är tydligt före, även i formtabeller, har hemmaplan (där de är femte bästa lag i serien), AIK bortaplan (där man är sämst efter Norrköping och Västerås) men visst de har två avstängda.
Citera
2024-07-22, 16:22
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:

Diffen är väcken.
Citera
2024-07-22, 16:46
Medlem
QuantumQuills avatar
Thomas Wilbacher:
Citat:
Några som följer mig minns säkert hur kritisk jag var för fem år sedan till AIK’s helomvändning i sin tidigare så fina akademi. Nu börjar tyvärr haveriet visa sig med 0 spelare i P15-landslagets bruttotrupp. 09 första kullen att drabbas. Betyder såklart inte allt men alla insatta i svensk akademifotboll vet att det är dags för förändring i AIK. Detta omgående för att inte hamna ännu mer på efterkälken med förstörda årskullar.

Aik nya Dif på ungdomssidan? Hoppas inte Dif blir nya Aik bara utan låter oss andra vara bäst på ungdomssidan.

(Ps. Hammarby och MFF har 7 spelare var i bruttotruppen vilket är mest av alla lag. Ds.)
Citera
2024-07-22, 16:50
Medlem
Citat:
Djurgården failade ju mot Kalmar borta samtidigt som MFF tog 3 poäng den gångna helgen efter mycket om och men .

Jag vill nog påstå att Djurgården redan är borta från guldet om nu inte MFF får total blackout förstås .
Citera
2024-07-22, 17:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Thomas Wilbacher:

Aik nya Dif på ungdomssidan? Hoppas inte Dif blir nya Aik bara utan låter oss andra vara bäst på ungdomssidan.

(Ps. Hammarby och MFF har 7 spelare var i bruttotruppen vilket är mest av alla lag. Ds.)
Väntar på kommentar från Teu som inte brukar vara sen att proklamera "vi har faktiskt bäst akademi" precis som om "bäst akademi" avgörs av vilka faciliteter man har tillgång till...
Citera
2024-07-22, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Djurgården failade ju mot Kalmar borta samtidigt som MFF tog 3 poäng den gångna helgen efter mycket om och men .

Jag vill nog påstå att Djurgården redan är borta från guldet om nu inte MFF får total blackout förstås .

Med tanke på spelschemat och Trazkeis utlovade 7 kommande torskar så får man se oss som favoriter.
Är väl Mjällby som är stora utmanaren med dubblering i Europa för övriga toppen.
Citera
2024-07-22, 18:27
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Väntar på kommentar från Teu som inte brukar vara sen att proklamera "vi har faktiskt bäst akademi" precis som om "bäst akademi" avgörs av vilka faciliteter man har tillgång till...

Vem bryr sig om Gnagets svar på cokehyena åsikter? Inga roliga nyheter ekonomi körd i botten och nu akademin också. Framtiden känns inte speciellt ljus.
Citera
2024-07-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Nja dom har en match mindre spelad, vinst i den o det skiljer 4 poäng och vi ska snart möta Mjällby igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in