2024-08-21, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Hahahaha grattis du är 25 år & kan laga mat.
Men som svar på din kommentar, det får jag dagligen men jag är oxå vuxen & tycker inte att något behöver överdrivas. De va lite sallad, hur svårt är det.
Trampade visst på en öm tå

Spot on🤭👏 Narcissister (läs kuratorn aka aptitdödaren och hennes avkomma) tål inte kritik och försöker in i det sista vända på det och få det se ut som att alla andra är problemet)
2024-08-21, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Som ni skriver.
N & J kontakt känns verkligen inte särskilt sund. En mycket märklig mor dotter relation där N ej behandlas som en vuxen självständig individ och J är som om hon stannat vid 20. Man ser heller aldrig några "vänninor"/"vänner" till J, förutom de närmaste i familjen.
N säger själv i den 1:a intervjun med M på YT att "Jag och mamma har en konstig relation, eller den är väldigt speciell".🫣

J med sin dotter upplevs också som väldigt konstlade/icke så äkta, ärliga personer på SM, vilket märks tydligt och att J dessutom tar över N mammaroll medan dottern putar, poserar, reser, partajar & sover ruset av sig gör ju inte saken bättre.

Denna tanke har slagit mig flera gånger, att något står inte rätt till, deras emotionella ålder stämmer inte, varken på mor eller dotter. Väldigt viktigt hur andra ser dom, viktigare än sanning, även det ett narcissistiskt drag. Undrar hur det är med N's mormor. Som sagt, att ha god en relation med föräldrar och familj är ok. Det osunda är snarare att de inte har förmågan att sätta gränser. Jag reagerade starkt på senaste poddavsnittet där J flyttade hem till "sin mamma" och lämnade sin familj i flera månader, hennes egna ord, hon t om sa *vem gör ens så?!
Man såg (kollade på yt) och hörde att det hade nog satt sina spår i N. Som sagt håller med dig i mycket.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-21 kl. 15:25.
2024-08-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Spot on🤭👏 Narcissister (läs kuratorn aka aptitdödaren och hennes avkomma) tål inte kritik och försöker in i det sista vända på det och få det se ut som att alla andra är problemet)

Kan inte va hälsosamt att försöka vrida & gaslighta folk på de sättet.
Många av oss är ju överens, något är skumt & beteendet som finns är extremt konstigt, kommer med olika historier hela tiden medan enligt få så är de alla andra, tror inte någon försvarar random personer på ett sådant sätt 😅
2024-08-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Eller hur 😁
Jag tror inte, jag vet.

Du är den mest patetiska människa jag sett. Extremt självgod & påstår sig veta allt, när du har 0 sanning i det du skriver & påstår. Du är bara en extremt röten människa men jag kan förstå att man vill ha någon slags allmäktigefetisch om man är sån🥰
2024-08-21, 18:06
Medlem
Citat:
Du är den mest patetiska människa jag sett. Extremt självgod & påstår sig veta allt, när du har 0 sanning i det du skriver & påstår. Du är bara en extremt röten människa men jag kan förstå att man vill ha någon slags allmäktigefetisch om man är sån🥰

Bottnar ofta i ganska dålig självkänsla. Är egentligen "synd" om den sortens personer
som har noll självkännedom, ungefär som aptitdödaren och sekten. De förstår inte empati och kan bokstavligen inte sätta sig in i situationer som inte kretsar kring dem, "ignorance is a bliss".
T ex som att de kan inte förstå vilken skada de gjort och gör psykiskt mot lilla C och hennes pappa. Där är deras egon mycket viktigare!!
Åter igen kör aptitdödaren en härskarteknik som att förlöjliga, ljuga och peka finger för att avleda från den verkliga "sanningen" vilket aptitdödaren säger sig "veta" för det är hen som hittat på den. Hen tror sig som du säger vara allsmäktig🙄ungefär som avkomman. "You can't argue with stupid" helt enkelt.
2024-08-21, 19:25
Medlem
Citat:
Bottnar ofta i ganska dålig självkänsla. Är egentligen "synd" om den sortens personer
som har noll självkännedom, ungefär som aptitdödaren och sekten. De förstår inte empati och kan bokstavligen inte sätta sig in i situationer som inte kretsar kring dem, "ignorance is a bliss".
T ex som att de kan inte förstå vilken skada de gjort och gör psykiskt mot lilla C och hennes pappa. Där är deras egon mycket viktigare!!
Åter igen kör aptitdödaren en härskarteknik som att förlöjliga, ljuga och peka finger för att avleda från den verkliga "sanningen" vilket aptitdödaren säger sig "veta" för det är hen som hittat på den. Hen tror sig som du säger vara allsmäktig🙄ungefär som avkomman. "You can't argue with stupid" helt enkelt.

Ja, något är ju uppenbarligen fel🙂‍↔️
Först var de Millan personen va på & nu är det uppenbarligen mig, undra vem nästa blir. Eller juste vi är ju alla samma personer bakom 10+ konton, rimligt 🧐
2024-08-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ja, något är ju uppenbarligen fel🙂‍↔️
Först var de Millan personen va på & nu är det uppenbarligen mig, undra vem nästa blir. Eller juste vi är ju alla samma personer bakom 10+ konton, rimligt 🧐

Verkar som det bubblat över hos kuratorn🫧🤪
och för att ytterligare kunna gaslighta har hen antingen plockat bort sig själv (tur det finns skärmdumpar) eller så har hen blivit bortstädad (hoppas hoppas&#128591 om sistanämnda händer då kommer det slå total slint och lögnerna kommer hagla, är så gaslightare jobbar, har jag tyvärr fått erfara den hårda vägen när jag var yngre. Jag känner också igen typen omgående. Nu vet vi med facit i hand att vi är väldigt nära sanningen, när kommentarer plockas bort.
När den riktiga sanningen kommer upp då kommer det slås på stora trumman och offerkoftorna på, men att de gör så andra får hatstorm verkar de inte ha problem med, pinsamma är dom!
Ni som kan se tlc, kolla på sMothered, precis som N och J verklighetsfrånvända och gränslösa.
2024-08-21, 20:03
Medlem
Citat:

Citat:
och för att ytterligare kunna gaslighta har hen antingen plockat bort sig själv (tur det finns skärmdumpar) eller så har hen blivit bortstädad (hoppas hoppas&#128591 om sistanämnda händer då kommer det slå total slint och lögnerna kommer hagla, är så gaslightare jobbar, har jag tyvärr fått erfara den hårda vägen när jag var yngre. Jag känner också igen typen omgående. Nu vet vi med facit i hand att vi är väldigt nära sanningen, när kommentarer plockas bort.
När den riktiga sanningen kommer upp då kommer det slås på stora trumman och offerkoftorna på, men att de gör så andra får hatstorm verkar de inte ha problem med, pinsamma är dom!
Ni som kan se tlc, kolla på sMothered, precis som N och J verklighetsfrånvända och gränslösa.
Undrar hur många ggr i denna tråd man kan skriva ”komma för nära sanningen” 🤣🤣
2024-08-21, 20:09
Medlem
Citat:
Å du kallar andra för kurator å massa annat trams? 🤣
Du är underbar ju haha
2024-08-21, 20:16
Medlem
Citat:
Märks vilka som inte kan hålla känslorna i styr
2024-08-21, 20:38
Medlem
Citat:

Nu verkar du va next offer 😂
Uppenbart att J är härinne, skriker om de på hela hennes instastory nu🤭
2024-08-21, 21:12
Medlem
Citat:
Nu verkar du va next offer 😂
Uppenbart att J är härinne, skriker om de på hela hennes instastory nu🤭

Japp, där fick vi svaret🤣🤣🤣 det brann till rejält i synapserna på "kurre"🤣🤣🤣(varför bry sig om det inte stämmer kan man ju tycka).

Som sagt jag som står på tur (har inte läst än men ser att det är adresserat till mig) verkar som om vi har trampat på massa tår, upsi🫣🤭

Den så falska storyn J la upp nyligen där hon betonar hur duktig avkomman är på att göra såååå god mat (sallad med någon protein eller ost), hon kanske är duktig spelar mindre roll i sammanhanget när man ljuger så friskt och det förlåter folk inte lika lätt när sanningen uppdagas. Det kommer göra allt i sin makt för att så inte blir fallet.

Det är så tydligt vart storyn är riktad,
här kan vi prata om falskhet.
Med ett obehagligt falskt leende med hat i ögonen, skitläskigt😳, tycker verkligen synd om alla som hamnar i deras falska klor, bokstavligt talat klor, ryser!

Till N och J, lägg korten på bordet
istället för att läsa här!!!
Don't get it twisted!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in