2024-08-20, 15:59
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Trodde oxå det först men kollar du så är det samma bilder som tidigare. Dock förstår jag inte varför man postat samma bild flera ggr hon måste tycka sjl att hon är jävligt snygg

Ja, det är väl ganska uppenbart! Självgod och egenkär till max.
2024-08-20, 19:31
Medlem
Alltså har inte J och N en sjuklig mamma- dotter relation? Jag tänker på min och min mammas relation. Vi pratar kanske några gånger i veckan och ses kanske några gånger i månaden! De verkar ju göra ju allt tillsammans! Eller är det jag som har en dålig relation till min mamma?
2024-08-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Alltså har inte J och N en sjuklig mamma- dotter relation? Jag tänker på min och min mammas relation. Vi pratar kanske några gånger i veckan och ses kanske några gånger i månaden! De verkar ju göra ju allt tillsammans! Eller är det jag som har en dålig relation till min mamma?

Tycker oxå deras relation är ganska weird.
Hon behandlar N som att hon är 8 år gammal typ. Hade fått panik & känt mig instängd av en sån relation. Typ nån story för nån dag sen när N hade lagat mat ”ååh nu har N gjort SÅN god lunch här till mig. Du är så duktig på att laga mat N verkligen, det ska bli så så gott”. Hon är 25 år, de flesta kan laga nån slags mat i den åldern.
2024-08-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Hon behandlar N som att hon är 8 år gammal typ. Hade fått panik & känt mig instängd av en sån relation. Typ nån story för nån dag sen när N hade lagat mat ”ååh nu har N gjort SÅN god lunch här till mig. Du är så duktig på att laga mat N verkligen, det ska bli så så gott”. Hon är 25 år, de flesta kan laga nån slags mat i den åldern.

Haha jaa, hade hon varit 15 år så kanske det hade varit mer relevant att säga så.

Skönt att höra att jag inte är den enda som reagerat på deras mor-dotter relation.
2024-08-21, 07:19
Medlem
Som ni skriver.
N & J kontakt känns verkligen inte särskilt sund. En mycket märklig mor dotter relation där N ej behandlas som en vuxen självständig individ och J är som om hon stannat vid 20. Man ser heller aldrig några "vänninor"/"vänner" till J, förutom de närmaste i familjen.
N säger själv i den 1:a intervjun med M på YT att "Jag och mamma har en konstig relation, eller den är väldigt speciell".🫣

J med sin dotter upplevs också som väldigt konstlade/icke så äkta, ärliga personer på SM, vilket märks tydligt och att J dessutom tar över N mammaroll medan dottern putar, poserar, reser, partajar & sover ruset av sig gör ju inte saken bättre.
Senast redigerad av Artmovie 2024-08-21 kl. 08:19.
2024-08-21, 10:10
Medlem
Citat:
Du har tydligen aldrig fått beröm av någon familjemedlem för din matlagning…eller gett beröm. Har inte med åldern att göra att man får eller ger beröm för matlagning. Det är ett sätt att visa uppskattning för något man tycker är gott.
2024-08-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Du har tydligen aldrig fått beröm av någon familjemedlem för din matlagning…eller gett beröm. Har inte med åldern att göra att man får eller ger beröm för matlagning. Det är ett sätt att visa uppskattning för något man tycker är gott.

Hahahaha grattis du är 25 år & kan laga mat.
Men som svar på din kommentar, det får jag dagligen men jag är oxå vuxen & tycker inte att något behöver överdrivas. De va lite sallad, hur svårt är det.
Trampade visst på en öm tå
2024-08-21, 10:26
Medlem
Citat:
Hahahaha grattis du är 25 år & kan laga mat.
Men som svar på din kommentar, det får jag dagligen men jag är oxå vuxen & tycker inte att något behöver överdrivas. De va lite sallad, hur svårt är det.
Trampade visst på en öm tå
Där ser man, du får det dagligen också 🙂 Härligt !!
2024-08-21, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Som ni skriver.
N & J kontakt känns verkligen inte särskilt sund. En mycket märklig mor dotter relation där N ej behandlas som en vuxen självständig individ och J är som om hon stannat vid 20. Man ser heller aldrig några "vänninor"/"vänner" till J, förutom de närmaste i familjen.
N säger själv i den 1:a intervjun med M på YT att "Jag och mamma har en konstig relation, eller den är väldigt speciell".🫣

J med sin dotter upplevs också som väldigt konstlade/icke så äkta, ärliga personer på SM, vilket märks tydligt och att J dessutom tar över N mammaroll medan dottern putar, poserar, reser, partajar & sover ruset av sig gör ju inte saken bättre.

Skulle mer klassa de som en vänskapsrelation än en mor - dotter. Absolut kan man vara vän med sina föräldrar men man får ju dra en gräns någonstans för vem som ska ha ansvar för vad. Bara allt i den relationen känns överdrivet & det är inte konstigt att N aldrig växer upp när hon blir söndercurlad av sin mamma.
Såg dessutom att J lagt ut nu att hon inte är sjukskriven utan jobbar. Ännu en lögn?
2024-08-21, 10:27
Medlem
Citat:
Där ser man, du får det dagligen också 🙂 Härligt !!

Att min mat är god ja, inte på ett överdrivet sätt där mina familjemedlemmar filmar & behandlar mig som 12 år gammal till sociala medier. Det finns en skillnad, men du kan uppenbarligen inte se den skillnaden. Extremt irrelevant.
2024-08-21, 10:29
Medlem
Citat:
Att min mat är god ja, inte på ett överdrivet sätt där mina familjemedlemmar filmar & behandlar mig som 12 år gammal till sociala medier. Det finns en skillnad, men du kan uppenbarligen inte se den skillnaden. Extremt irrelevant.
Du berömmer dig själv istället 🙂
Kan skillnaden vara att dom är sk ”offentliga” men inte du? Eller har du nån annan förklaring? 🙂
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-21 kl. 10:35.
2024-08-21, 10:50
Medlem
Citat:
Du berömmer dig själv istället 🙂
Kan skillnaden vara att dom är sk ”offentliga” men inte du? Eller har du nån annan förklaring? 🙂

Hahahah vi säger så kurris🫶🏼🫶🏼
Skulle inte påstå att min familj hade gjort så ändå men Okidoki 😍😍😍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in