Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Svenska opinionen framstår mer och mer som efterblivna offer för det militär-industriella komplexet.
Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Du glömde:
Hur tror du själv kriget slutar, och har du någon expert som backar upp det, eller någon logik som är överlägsen Mearsheimers?
Har du inget svar på det så förstår jag inte varför du diskuterar Mearsheimer.
Det fetade: Menar du "
Du glömde" som DU själv glömde och försvann spålöst ur tråden när du postar anti-svenska konspirationsteorier om att svenska folket framstår mer och mer som efterblivna offer för det militär-industriella komplexet? Direkt från Kreml-manuset men du vågar inte stå för att du är proryss?
Eller menar du "
Du glömde" som DU själv glömt gällande alla 1000-tals proryska lögner du förpestat tråden med om Yanukovych, Maidan, "statskupp", "nazister", svensk handel med krigförbrytaren Putin och diktaturen ryssland och resten av dyngan? Dynga direkt från Kreml-manuset men du vågar inte stå för att du är proryss?
Nej jag glömde inte och jag är inte en manipulativ lögnare och sverigehatare som du är, som alla hederliga svenskar, moderatorer och alla andra som läser tråden redan konstataterat.
Alla ansedda militäranalytiker har för länge sedan konstaterat att kloaken och avskum-landet ryssland förlorat. Ryssland förlorade 3 dagars-operationen på grund av din uppdragsgivare kriminelle massmördaren Putins inkompetens. Ryssland kommer aldrig uppnå målen att stjäla hela ukrainas mark och sluka landet, "demilitarisera" och "denazifiera" Ukraina.
Min prediction, som kommer att slå in och jag kommer inte att behöva ljuga om det efteråt som en viss lögnare gör om Bakhmut. Ryssland kommer att lida så stora militära förluster och haverera ekonomiskt att de kommer krypa till förhandlingsbordet med ukrainska villkor. Ryska avskummen kommer att dra sig ur Ukraina och lämna tillbaka varenda milimeter av ukrainsk mark.
Angående Mearsheimer. Du är patetisk. Så att det går in i din ohederliga hjärna som är helt förorenad av ryska propagandalögner upprepar jag igen: du är patetisk. Jag punkterade ditt Mearsheimer och Russia stronk-trams och har inget intresse att diskutera pajasen Mearsheimer som har noll förtroende.