2024-08-19, 21:51
Medlem
Otto Flicks avatar
Det var väldigt mycket "älskar dig" "älskar du mig?" "älskling" från ett tidigt stadie i chatten. Han känns som en mycket ensam människa.

Tycker hela konversationen i konfrontationen var så där tillrättalagd och han levererar plattityder som han nog antar att man bör säga. Kändes obrydd dessutom.
Citera
2024-08-19, 22:05
Medlem
BananaSkidrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Det var väldigt mycket "älskar dig" "älskar du mig?" "älskling" från ett tidigt stadie i chatten. Han känns som en mycket ensam människa.

Tycker hela konversationen i konfrontationen var så där tillrättalagd och han levererar plattityder som han nog antar att man bör säga. Kändes obrydd dessutom.

Reagerade också på det. Avstängd och likgiltig.
Också tjat om ”jag mådde dåligt” eller ”levde med en psykiskt sjuk tjej” osv för att skifta fokus från sitt beteende.
Han verkar inte det minsta nervös och visar varken ånger eller skam. Han har antagligen inget att förlora, eller värdesätter sex med barn högre än något annat, så risken är värd anseende, anställning, personlig säkerhet osv.

Angående hans obrydda sätt..
Jag vill inte va sån, men vet att psykopater (antisociala) inte reagerar fysiskt eller psykiskt på samma sätt som vi andra. De får inte ångest, hjärtklappning och andra reaktioner vid såna här situationer. De behåller lugnet även vid pressade situationer. Vem vet
Citera
2024-08-19, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaSkidrow
Reagerade också på det. Avstängd och likgiltig.
Också tjat om ”jag mådde dåligt” eller ”levde med en psykiskt sjuk tjej” osv för att skifta fokus från sitt beteende.
Han verkar inte det minsta nervös och visar varken ånger eller skam. Han har antagligen inget att förlora, eller värdesätter sex med barn högre än något annat, så risken är värd anseende, anställning, personlig säkerhet osv.

Angående hans obrydda sätt..
Jag vill inte va sån, men vet att psykopater (antisociala) inte reagerar fysiskt eller psykiskt på samma sätt som vi andra. De får inte ångest, hjärtklappning och andra reaktioner vid såna här situationer. De behåller lugnet även vid pressade situationer. Vem vet
Tror anledningen att han inte verkar bekymrad beror nog på att han inte vet vad Dumpen är och vilket genomslag det kommer att få. Men han kommer nog vakna upp rejält när han inser vad Dumpen är.
Citera
2024-08-19, 22:11
Medlem
Ny gädda. Redan dömd för övergrepp mot barn. Flera gånger.
Länk till dom: https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/08/B11230-16.pdf

Edit: sen på bollen ser jag. NVM.
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2024-08-19 kl. 22:15.
Citera
2024-08-19, 22:12
Medlem
BananaSkidrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tror anledningen att han inte verkar bekymrad beror nog på att han inte vet vad Dumpen är och vilket genomslag det kommer att få. Men han kommer nog vakna upp rejält när han inser vad Dumpen är.

Märkligt om ett superaktivt peddo undgått Dumpen med tanke på att det varit så mkt snack i media och att de säkert tipsar varann. Snarare är han lättad att det inte var grabbar som mötte honom med basebollträn..
Citera
2024-08-19, 22:28
Bannlyst
Jag tror jag svimmar! #368 är nog måttstocken på en sådan gädda man blev varnad för som liten palt. Härligt att inte kände till Dumpen AB och sedan blev slussad rakt in i Impulskollen med tummen upp. Detta vill man ju följa och se vart det bär.
Citera
2024-08-19, 22:32
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
I den andra dumpentråden om P & S finns det flera som säger sig vara dumpengädda, men ingen har uppgett sitt nummer vad jag vet.

I den här tråden var en inne och ville förklara sig, blatte-läraren med svensk flickvän/sambo/fru. Han gav upp efter e par inlägg där han försökte förklara och framstå som ett offer. Han var dock lömsk nog att skaffa kontot precis efter han åkt fast, men började skriva först efter han publicerats. Nummer någon?
Citera
2024-08-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Ja, han har verkligen dragit dubbel nitlott i genlotteriet avseende utseende men även personlighet.
Tänk så glad frugan kommer bli när hon ser att han skriver ”tyvärr delar jag boende”.

Någon skrev att många invandrare som läst svenska skriver bättre än honom och det får man ju hålla med om, han är fullständigt usel på att skriva.
Ordet ”helst” stavas i hans värld ”hällst” 🙄
Citera
2024-08-19, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Tänk så glad frugan kommer bli när hon ser att han skriver ”tyvärr delar jag boende”.

Någon skrev att många invandrare som läst svenska skriver bättre än honom och det får man ju hålla med om, han är fullständigt usel på att skriva.
Ordet ”helst” stavas i hans värld ”hällst” 🙄

Hade du i egenskap av fru till en barnborrare läst loggarna tror du?
Tror fan jag hade haft svårt.
Citera
2024-08-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Hade du i egenskap av fru till en barnborrare läst loggarna tror du?
Tror fan jag hade haft svårt.
Det är en mycket intressant fråga du ställer!
Undrar hur många fruar som läser vad maken skrivit till barnet.
Citera
2024-08-19, 23:18
Medlem
#368 är alltså busschaufför och det var ju väntat. Dessa pervo-creep tycks ofta söka sig till transportsektorn, kanske för att de kan sitta ostörda bakom ratten och fantisera.

Mycket märkligt man. Han hummade med på ett väldigt mekaniskt sätt och hade ett stone face utan dess like.

Hans tidigare domar var ju ett skämt, måste ju ligga en bra bit under den normala, hur fan resonerade hovrätten där egentligen 🤔 Inte konstigt att karln inte fattar allvaret när han inte ens hamnar bakom lås och bom för barnvåldtäkter, men å andra sidan verkar han ju trög, som efter en misshandel av PHS, obekymrat fortsätter att jaga barn.

Även fascinerande att han tjatade på fiskaren om att de "var ihop". Jösses alltså, dessa gubbar som kärar ner sig i ett barn de aldrig sett?! Besvara dessa jubelidioter nigeriabrev också?!
Citera
2024-08-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick

Jag antar att dessa plattityder även var det som levererades till terapeuten Lisette på Roos-programmet och att Frivården därför tyckte att han var jätteduktig.

Totalt känslomässigt avstängd människa. Antingen pumpar de i peddot "som mår dåligt" benso, eller så är han djupt störd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in