2024-08-19, 20:48
Medlem
Rumpkorvens avatar

Blev han nedslagen av dumpen hardcore eller?
Citera
2024-08-19, 20:48
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Är det någon gädda som gått in och skrivit något i den här tråden (eller annan tråd)?

Att flera av dem läser här är ju en självklarhet - hej på er losers! - men har någon vågat ge sig till känna?
#200 har gett sig till känna här på flashback
Citera
2024-08-19, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stbckhblm
Han känner sig lurad.

Allt löste sig i slutet ändå. Himla skönt.
Slutet gott, allting gott
Citera
2024-08-19, 20:56
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ny gädda! #468

https://dumpen.se/2024/08/19/mats-bobo/

Sicken manipulativ snackepelle! Helt obrydd och säger bara vad han tror S och P vill höra. Han står fan t.o.m och väntar på att tåget ska köra förbi och ursäktar sig så de kan fortsätta prata.

Den där jäveln bryr sig inte ett skit om det det här. Han är säkert online redan nu och raggar vidare.
Citera
2024-08-19, 20:58
Medlem
Rumpkorvens avatar
#468 pratar som om någon bryr sig om att han blev nedslagen. Varför tror han det?
Citera
2024-08-19, 21:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Hahaha! Vid fjärde omtagningen av "Nä vad ska man säga, jag har inte mått bra de sista åren här" så brister det för mig. Synd att de inte stannade och pratade en kvart till med honom. Han kunde ha blivit årets citatmaskin.

Citera
2024-08-19, 21:06
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sicken manipulativ snackepelle! Helt obrydd och säger bara vad han tror S och P vill höra. Han står fan t.o.m och väntar på att tåget ska köra förbi och ursäktar sig så de kan fortsätta prata.

Den där jäveln bryr sig inte ett skit om det det här. Han är säkert online redan nu och raggar vidare.
Måste vara bland topp 10 stördaste personer som Dumpen konfronterat..

Ååååhh det är så synd om honom som fick stryk.. NOT, vilken CP-pedofil asså, fullständigt vidrig människa!
Citera
2024-08-19, 21:10
Medlem
Citat:
Är det någon gädda som gått in och skrivit något i den här tråden (eller annan tråd)?

Att flera av dem läser här är ju en självklarhet - hej på er losers! - men har någon vågat ge sig till känna?

Ja, minst en har gett sig till känna här i tråden. Vet tyvärr inte nummer. Han hävdade att han var oskyldig. De två dicpicsen som han skickat till dumpens fiskare var egentligen dicpics som han skickat till sin fru, hävdade han. Någon hade återskapat dem från en gammal tjänstetelefon som han hade lämnat ifrån sig.

Om jag minns rätt så hade han en story som åtminstone i teorin hade kunnat vara sann, vilket ju är extremt ovanligt.
Citera
2024-08-19, 21:10
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Han känner sig lurad.

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
#468 pratar som om någon bryr sig om att han blev nedslagen. Varför tror han det?

Åhhh!
Stackars seriebarnvåldtäktsman!
Citera
2024-08-19, 21:31
Medlem
tens avatar
Citat:

I den andra dumpentråden om P & S finns det flera som säger sig vara dumpengädda, men ingen har uppgett sitt nummer vad jag vet.
Citera
2024-08-19, 21:35
Medlem
Korv-Bajss avatar
S: Det här barnet som du har förgripit dig på ...
#468: Jag har inte förgripit mig på nån.
S: Det har du visst det. Du betalade 10.000:-
#468: För eh .. Ja dom.
Citera
2024-08-19, 21:45
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:

Ja #200 härjade runt en stund här och fläkte ut sig rätt rejält innan han åkte in på dårhus. Men det gick inte att få så mycket vettigt ur den fågelholken.
Citat:
Tänker på att stapla mormor, mor och dotter på varandra

Har en tekaka i munnen
Haha! Underbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in