2024-08-19, 15:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Senaste nytt från Dumpenbilen.

Ca 12 minuters uppdatering och från ca 07:50 lite snack om senaste #467

https://youtu.be/cVoXMhDOQQg?si=DcBr9uBlR1-Rv9b4
Vilken lirare, har informerat dumpen att hans jurist ska gå igenom med dom om materialet får publiceras eller inte.
Citera
2024-08-19, 15:34
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Finns ju folk med förnedringsfetisch som älskar att höra att de är äckliga och har liten snopp. Skulle inte förvåna mig om den där "ser du min röv nu?" är en sån.
#300 Runk-Rolle ja. Tänk om han levat på 1600-talet istället. Varenda mager piga hade flockats kring den korpulenta farbrorn eftersom den stora magen visat att där finns det fulla lador och rejält med föda att hämta. Så hade de gift sig in i överflöd och välstånd och fått kalasa på rågbröd och salt sill, och efter kvällsmörkrets inbrott fått fingerpulla sig själva till klimax framför Rolles klockspel och konster med pung och röv.
Citera
2024-08-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Mycket sorglig halvslapp skinnbit. Varför förblir den slapp

Antagligen så runkar han för mycket. Man kan tycka att ska man skicka runkvideos till någon så vill man väl endå visa upp det bästa av det lilla man har, dvs att den står stabilt.

Men dessa peddos tycks vara så skadade att dom tror att barnen blir upkåtade av små halvslaka sparrisar.

-------------------------------

Finns det inte nått narcistiskt hos peddos likt #467? Försökt träffa ett barn för lite våltäkt, har barn och fru, blir avslöjade men allt dom tänker på är hur stackars lilla dom har blivit lurade på barnet. Och i deras egna fantasivärld gjorde inte dom nått fel, utan det var helt och hållet Dumpen.
Ska sedan dra till med rättsliga åtgärder, haha jag skulle vilja se den diskussionen med en advokat när gäddan förklarar sin groomingverksamhet och intentioner inför en advokat.

#467 känns som en farlig jävel.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-08-19 kl. 15:56.
Citera
2024-08-19, 15:58
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Antagligen så runkar han för mycket. Man kan tycka att ska man skicka runkvideos till någon så vill man väl endå visa upp det bästa av det lilla man har, dvs att den står stabilt.

Men dessa peddos tycks vara så skadade att dom tror att barnen blir upkåtade av små halvslaka sparrisar.

-------------------------------

Finns det inte nått narcistiskt hos peddos likt #467? Försökt träffa ett barn för lite våltäkt, har barn och fru, blir avslöjade men allt dom tänker på är hur stackars lilla dom har blivit lurade på barnet. Och i deras egna fantasivärld gjorde inte dom nått fel, utan det var helt och hållet Dumpen.
Ska sedan dra till med rättsliga åtgärder, haha jag skulle vilja se den diskussionen med en advokat när gäddan förklarar sin groomingverksamhet och intentioner inför en advokat.

Med pipig röst och svajjande moobs
Citera
2024-08-19, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Med pipig röst och svajjande moobs

En blandning a musse pig och barbapappa!
Citera
2024-08-19, 16:17
Medlem
george-nadas avatar
Citat:
Jag tror det också, lite skol-skjutar vibbar över honom.
Citera
2024-08-19, 17:13
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
En blandning a musse pig och barbapappa!

Fan, hoppas någon kan fixa en mash up med dessa karaktärer!
Citera
2024-08-19, 17:18
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
#300 Runk-Rolle ja. Tänk om han levat på 1600-talet istället. Varenda mager piga hade flockats kring den korpulenta farbrorn eftersom den stora magen visat att där finns det fulla lador och rejält med föda att hämta. Så hade de gift sig in i överflöd och välstånd och fått kalasa på rågbröd och salt sill, och efter kvällsmörkrets inbrott fått fingerpulla sig själva till klimax framför Rolles klockspel och konster med pung och röv.
Hahahhahahahaha!!
Citera
2024-08-19, 17:28
Medlem
467 har en äcklig personlighet och är fullblodsnarcissist. Riktigt farlig typ tror jag. Usch! Han är på min tio-i-topp lista av vilka gäddor jag hatar mest.
Citera
2024-08-19, 17:33
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elpo50
467 har en äcklig personlighet och är fullblodsnarcissist. Riktigt farlig typ tror jag. Usch! Han är på min tio-i-topp lista av vilka gäddor jag hatar mest.

Ja, han har verkligen dragit dubbel nitlott i genlotteriet avseende utseende men även personlighet.
Citera
2024-08-19, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elpo50

Hoppas att vi får suga lite på gädda #467 nu, att dumpen väntar några dagar med att lägga ut en ny så att vi kan mjölka ut detta riktigt ordentligt. I dumpenlive på youtube så pratar dom ju om den senaste gäddan idag, börjar vid 7.50. Man kan riktigt höra i Patriks röst vilken avsky han känner mot denna gäddan. Kallar honom för dumfan och att han har varit väldigt jobbig med alla sina krav. Juristen har ännu inte ringt.
Citera
2024-08-19, 18:07
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
10/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in