Citat:
Ursprungligen postat av
Hundvisslaren
Jag förstår att du tror att man måste borra efter olja för att bygga en pipeline.
Naturligtvis kan man bygga en pipeline till en gammal oljekälla men vanligtvis har dom redan pipelines så det är oftast onödigt så man brukar bygga dom vid nya oljekällor, inte så svårt att förstå för oss icke-MAGA hjärntvättade.
Citat:
Som sagt, det har inte borrats efter olja off shore sedan 80-talet oavsett hur mycket du ojjar dig över att DNC tillåter oljeplattformar till sjöss.
Det var inte svårt att motbevisa, du känner alltså inte till Deepwater Horizon som jag nämnt tidigare.
"Deepwater Horizon was an ultra-deepwater, dynamically positioned, semi-submersible offshore drilling rig[7] owned by Transocean and operated by the BP company. On April 20, 2010, while
drilling in the Gulf of Mexico at the Macondo Prospect, a blowout caused an explosion on the rig that killed 11 crewmen and ignited a fireball visible from 40 miles (64 km) away."
Klarar du av att läsa det fetade stycket, alltså där det står DRILLING???
Och jag har inte klagat på att DNC tillåter oljeborrning så du kan sluta ditt patetiska försök att lägga det i min mun.
Är det ett ovanligt svagt försök att skapa en halmgubbe eller är du bara korkad?