2024-08-18, 09:53
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det finns stora mängder oljeplattformar utanför USA och i dom stora sjöarna, Googla gosse och du ska finna.

Du har inte hört talas om Keystone Pipeline som orsakade oljespill i vattentäckter som utnyttjas av indianreservat m.m.
Den stoppades 2021 dvs av Biden, Trump skiter som vanligt i om andra drabbas negativt så länge hans rika vänner tjänar pengar.
Jag förstår att du tror att man måste borra efter olja för att bygga en pipeline.

Som sagt, det har inte borrats efter olja off shore sedan 80-talet oavsett hur mycket du ojjar dig över att DNC tillåter oljeplattformar till sjöss.
Citera
2024-08-18, 10:05
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Jag förstår att du tror att man måste borra efter olja för att bygga en pipeline.

Naturligtvis kan man bygga en pipeline till en gammal oljekälla men vanligtvis har dom redan pipelines så det är oftast onödigt så man brukar bygga dom vid nya oljekällor, inte så svårt att förstå för oss icke-MAGA hjärntvättade.

Citat:
Som sagt, det har inte borrats efter olja off shore sedan 80-talet oavsett hur mycket du ojjar dig över att DNC tillåter oljeplattformar till sjöss.
Det var inte svårt att motbevisa, du känner alltså inte till Deepwater Horizon som jag nämnt tidigare.
"Deepwater Horizon was an ultra-deepwater, dynamically positioned, semi-submersible offshore drilling rig[7] owned by Transocean and operated by the BP company. On April 20, 2010, while drilling in the Gulf of Mexico at the Macondo Prospect, a blowout caused an explosion on the rig that killed 11 crewmen and ignited a fireball visible from 40 miles (64 km) away."

Klarar du av att läsa det fetade stycket, alltså där det står DRILLING???
Och jag har inte klagat på att DNC tillåter oljeborrning så du kan sluta ditt patetiska försök att lägga det i min mun.
Är det ett ovanligt svagt försök att skapa en halmgubbe eller är du bara korkad?
Citera
2024-08-18, 10:06
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag vet inte.
Det är därför jag frågar.
Citat:
Jag har faktiskt inte en aning.
Jag har alltid tyckt att Trump är underhållande, men jag har ingen aning om hur han tänker politiskt.

Okej. Då föreslår jag att du läser Trumps valplattform som vi andra gjort:
https://www.donaldjtrump.com/platform
Senast redigerad av DoraF 2024-08-18 kl. 10:22.
Citera
2024-08-18, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Okej. Då föreslår jag att du läser Trumps valplattform som vi andra gjort:
https://www.donaldjtrump.com/platform
Jag vill höra vad DU tycker.
Annars blir det ju ingen diskussion.
Citera
2024-08-18, 10:27
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Jag vill höra vad DU tycker.
Annars blir det ju ingen diskussion.
Nej,eftersom du bara ställer frågor som andra ska svara på blir det en Q&A. En diskussion bygger på att alla parter bidrar med åsikter och argument.
Citera
2024-08-18, 10:55
Medlem
X3treams avatar
Så Trump använder ett val möte till att berätta att han är snyggare än Kamala Harris? Antingen är han på en 10 årings nivå eller också Dement, pinsamt att inte ersätta honom med någon normal och yngre person
Citera
2024-08-18, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Så Trump använder ett val möte till att berätta att han är snyggare än Kamala Harris? Antingen är han på en 10 årings nivå eller också Dement, pinsamt att inte ersätta honom med någon normal och yngre person
Vad tycker du om hans politiska idéer?
Har han några över huvud taget?
Citera
2024-08-18, 11:42
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Vad tycker du om hans politiska idéer?
Har han några över huvud taget?
Han sade för två veckor sedan att han skulle bota cancer och Alzheimers, det är ju bra. Han är totalt hjärndöd.
Citera
2024-08-18, 11:53
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Konstigt. Härom dagen sa ju Trump att Harris var en vacker kvinna. Trump har väldigt höga tankar om sig själv 🫣.

https://people.com/donald-trump-says-kamala-harris-time-cover-beautiful-like-melania-8694498
Det sitter troligtvis i det kontextet, nåt han fick stark kritik för.

Han börjar med ekonomi men orkar naturligtvis inte hålla tråden:

"Don't ever call a woman beautiful, because that'll be the end of your political career, please." Trump began, later going on to say, "But I say that I am much better looking. I'm a better-looking person than Kamala.

"They said, 'No, her biggest advantage is that she's a beautiful woman.' I'm going, huh? I never thought of that.
I'm better looking than she is."
https://www.google.com/amp/s/abcnews.go.com/amp/Politics/trump-claims-continues-personal-attacks-harris/story%3fid=112921505

Hans våta dröm just nu vore nog att få slippa prata politik på PT...
Kanske 40% Harris, 60% Jag-är-snyggast.

På väg mot meltdown, det grandiosa pushar på...
Citera
2024-08-18, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Han sade för två veckor sedan att han skulle bota cancer och Alzheimers, det är ju bra. Han är totalt hjärndöd.
Så du vet inget om hans politiska idéer?
Citera
2024-08-18, 11:56
Medlem
Enterprises avatar
Trump vet inte vilken delstat han håller möte i:
https://www.newsweek.com/donald-trump-confusing-state-hes-raises-questions-1940779
Citat:
"How would you like it? A guy is waiting with his family for three days, four days, they have a tent. The tent is set up[...]And they wait. And I walk in, speak for 15 minutes and leave. Would that be okay, North Carolina? I don't think so," Trump said, addressing the crowd at the Pennsylvania rally.
Citera
2024-08-18, 11:59
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Kamala har aldrig under hela sin karriär pratat realpolitik. Hon är förbjuden att ge intervjuer och kommer troligtvis ställa in den planerade debatten mot Trump.
Grundlösa påståenden. Hon är naturligtvis inte förbjuden att ge intervjuer, det kommer också bli nödvändigt att ge intervjuer relativt snart. Det vore idiotiskt av henne att ställa in mot Trump så det kommer inte att hända.

Men varför ens diskutera Harris i en tråd om Trump? Kan vi börja skönja HDS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in