2023-07-20, 07:42
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dusugermer
Svårt att jämföra Svensk demokrati med Rysk diktatur, don't you think?
Men - åter till samtalet, du whine'ar ihjäl dig på väst men vägrar flytta. Bara ta steget. Det är lätt.
Sedan kan vi återvända on topic.

Jag ska inte behöva flytta pga korruption.
Både västerlänningar och ryssar och ukrainare borde skärpa sig och göra revolution.
Citera
2023-07-20, 07:42
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tymmiedickzon
Det är ungefär vad Ryssland också redan är i stort sett.
Aa fast med förbannat mycket trubbel dvs folk
Citera
2023-07-20, 08:15
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Jag ska inte behöva flytta pga korruption.
Både västerlänningar och ryssar och ukrainare borde skärpa sig och göra revolution.
Jag bara menar att du 100% saknar trovärdighet genom att sitta i väst, spy galla på väst, men inte göra något åt dina problem förutom att sitta här och kräkas ut din avsky.
Gör revolution, eller dra.
Citera
2023-07-20, 08:56
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dusugermer
Jag bara menar att du 100% saknar trovärdighet genom att sitta i väst, spy galla på väst, men inte göra något åt dina problem förutom att sitta här och kräkas ut din avsky.
Gör revolution, eller dra.

Ja, jag börjar ju med att rösta för hårdare straff för gangsters, i alla fall.
Inte Rysslandhårda, men inte Sverigemjuka straff heller.

Sen kunde ju Sverige vara fan så bättre än Ryssland i genomskinlighet.
Dvs att ALLA ska få veta varifrån alla större summor kommer från och vart dom går.

Så ett av svaren på frågan varför jag hatar Ryssland är att det är omänskligt och korrupt.
Sverige är det också fast mindre.
Bäst vore NOLL omänsklighet samt NOLL korruption. Vi kan om vi vill.
Citera
2023-07-20, 09:03
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Ryssland och Ukraina är skräpländer båda två, yes.
Men nog fan har det väl visat sig genom tiderna att den mest invasions-och krigskåta och mest storhetsvansinnade av dessa två ändå är Ryssland.

Behöver man ens förklara något så überuppenbart?
Citera
2023-07-20, 09:54
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Ja, jag börjar ju med att rösta för hårdare straff för gangsters, i alla fall.
Perfekt! Där är vi och Ukraina fullkomligt överens, för det är hårda paket (och straff) som döms ut till orch-inkräktarna just nu:
https://twitter.com/wartranslated/status/1681739573334880256
Citat:
Russia confirmed the destruction of the 2nd Brigade commander Denis Ivanov by a Ukrainian FPV drone. *video*
The 10th Mountain Assault Brigade "Edelweiss" published footage from an FPV drone moving towards a car, likely implying this Brigade is behind the successful destruction.
https://twitter.com/Tendar/status/1679935923528642560
Citat:
A large Russian convoy in Zaporizhzhia oblast was located.
The tungsten rain of GMLRS took out several vehicles, causing havoc among Russian troops.
Единственный хороший русский — мертвый русский.
Citera
2023-07-20, 10:12
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Perfekt! Där är vi och Ukraina fullkomligt överens, för det är hårda paket (och straff) som döms ut till orch-inkräktarna just nu:
https://twitter.com/wartranslated/status/1681739573334880256

Ja, dödsstraff borde Sverige också ha, men då ska det finnas jäääævligt solida bevis på att gärningsmannen faktiskt har våldtagit, barnkladdat, torterat ( utan god anledning) mm.
Jag ger mig fan på att terroristnationen Ryssland,som många på Flash febrilt försvarar, har jävligt många fler oskyldiga fångar än vad Sverige har.
Där räcker det med att man tycker fel, så vips, sitter man inne i en rysk tortyrkammare.
Ännu en anledning att hata Ryssland.
Citera
2023-07-20, 10:32
Moderator
farbror_barbros avatar
Trådens ämne är INTE Sveriges invandring eller kriminalpolitik. Inlägg raderade.

/Mod
Citera
2023-07-23, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tymmiedickzon
Väst för även ekonomiskt krig mot Ryssland och Ryssland svarar. U-länderna, som inte har särskilt mycket över till väst, kommer i kläm. Du hittar dock inget rysshat i Afrika eller i Indien. Inte i Kina heller. Ni hittar heller inga fåniga rollspels-uttryck från 1980-talet som "orcher" där. Svenskarna som hatar kan bara hata i kapp med andra hjärntvättade europeer. Alla dessa har inte särskilt mycket alls att erbjuda övriga världen.

Väst vill ha kriget mot Ryssland och man vill ha det med ukrainarna som ombud. Nu pockar NATOs norrman Jens Stoltenberg på att Polen och Litauen ska stå på tur. Jag undrar verkligen om det kommer att slå in och jag hoppas inte det. Skulle bara förlänga kriget och än fler dö, polacker och litauer den här gången.

Ja, vi ser vad du skriver, lår ryssen få göra vad den behagar? Jävla kuk
Citera
2024-08-18, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Ryssland är ett stort land med 130 miljoner människor.
Det är framförallt den korrupta regimen som är dålig i Ryssland.

Ryssland kan antagligen bli mindre dåligt med en ny regim

Ja mindre dåligt.
Tyvärr så är folket fullkomligt hjärntvättade och i dåligt skick utbildningsmässigt.
Citera
2024-08-18, 07:37
Medlem
Varför är det så många rysstroll och pro-ryssar i tråden och på Flashback överhuvudtaget?

Är det ryssar som flyttat till Sverige och lärt sig svenska? Hur kan de i så fall fortsätta tro på Ryssland när de får tillgång till riktiga nyheter som inte styrs av diktaturen i Kreml? Är de så hårt hjärntvättade så det inte går att få ren deras hjärnor lite grand ens?

Eller är det svenskar som är så helt jävla dumma i huvudet och inte fattar vad Ryssland är och inte fattar vad som händer?

Eller är det helt vanliga troll som bor hemma hos mamma i Skövde och som bara låtsas att Ryssland är bra, snälla, ärliga och har blivit offer för en komplott från väst?

Eller kommer de från "trollfabriken i St Petersburg"?
Citera
2024-08-18, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Varför är det så många rysstroll och pro-ryssar i tråden och på Flashback överhuvudtaget?

Är det ryssar som flyttat till Sverige och lärt sig svenska? Hur kan de i så fall fortsätta tro på Ryssland när de får tillgång till riktiga nyheter som inte styrs av diktaturen i Kreml? Är de så hårt hjärntvättade så det inte går att få ren deras hjärnor lite grand ens?

Eller är det svenskar som är så helt jävla dumma i huvudet och inte fattar vad Ryssland är och inte fattar vad som händer?

Eller är det helt vanliga troll som bor hemma hos mamma i Skövde och som bara låtsas att Ryssland är bra, snälla, ärliga och har blivit offer för en komplott från väst?

Eller kommer de från "trollfabriken i St Petersburg"?
1. Invandrare eller har en bakgrund från invandring (extremt stor del av Sveriges befolkning) som ogillar väst.
2. Svenskar som ska stå på andra sidan i arument för att verka smarta.
3. Trollfabriker/troll
4. Svenskar som desperat håller fast vid tanken om en bipolär världsordning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in