Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Har klivit av dem flesta opioider i mitt liv, och jag kan säga med handen på hjärtat att Loperamid ska inte öht. underskattas när det kommer till den fysiska delen och framförallt magen som rasar. Eftersom det är en hydroklorid hjälper det enormt om du trycker i dig ett paket. Som du säger passerar den ej blodbarriären och ger inget som helst rus men tar bort illamåendet, stoppar diarrén och gör en betydligt mer funktionell.
Enligt mig är Loperamid plus Pregabalin det bästa man kan ta till mot opi avtändningar. Pregabalin och Loperamid en vecka efter du nollat gör underverk både mot det fysiska och psykiska. Dock ska man passa sig för att fortsätta med Pregabalin då det i sig är förbannat trevligt men ger värre avtändning än alla opioider därute deluxe.
Helt ärligt så tkr jag magen är det minsta problemet i en heroin abstinens. Visst är det ett stort problem om du ska vara ute o springa, men dom flesta lägger in sig, alternativt låser in sig hemma där man kan springa på toa hur ofta man vill.
Jag personligen tkr själva paniken man i hela hjärnan och kroppen, att man inte kan få ro, samt sömnen.
Men det är fan paniken som är i fan 3-4 veckor efter sista intag (Heroin, sub, u name it), det är den jag tycker är otroligt jobbigt. Men en GABA drog hjälper otroligt mkt. Speciellt Pregabalin som du säger, men oxå GHB/GBL faktiskt, det hjälöper nå otroligt mycket.
Dissociativa droger hjälper så ini helvete oxå, men helst med någon benzo för att kunna slappna av maximalt. Men ja, jag hade ketamin en gång när jag tände av o de hjälpte skitbra