2024-08-15, 06:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sten-sax-grop
Någon som kan länka bilder på de inblandade?
Kevin, Sammy och modern

Mamman heter Mona Ovcina på Facebook
SAMMY heter Sammy Andreasson på Facebook.
KEVIN är svårare att hitta bilder på, ska försöka lösa det.
Citera
2024-08-15, 06:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Mamman heter Mona Ovcina på Facebook
SAMMY heter Sammy Andreasson på Facebook.
KEVIN är svårare att hitta bilder på, ska försöka lösa det.

Hittade en 10-11år gammal bild på Kevin typ men han maskerar sig och leker Allan ballan med momsen till höger med ett leksaksgevär. Sen mammas vännina till vänster trycker upp en enstaka veckors liten hund valp i munnen på sig.. white trash slödder som jag sa... mamman o sonen umgåtts mkt med Wiskie väll därför dom blir sanerade från fler håll, krvib är en blåsare också och tror han kan pressa folk till höger o vänster,.pang pang hans tid är kommen inom 2 år ifall han inre lämnar Sverige iaf här har ni länken https://www.filemail.com/d/ahwziwldkltpaam
Senast redigerad av Tramsigkille 2024-08-15 kl. 06:41.
Citera
2024-08-15, 08:52
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Hittade en 10-11år gammal bild på Kevin typ men han maskerar sig och leker Allan ballan med momsen till höger med ett leksaksgevär. Sen mammas vännina till vänster trycker upp en enstaka veckors liten hund valp i munnen på sig.. white trash slödder som jag sa... mamman o sonen umgåtts mkt med Wiskie väll därför dom blir sanerade från fler håll, krvib är en blåsare också och tror han kan pressa folk till höger o vänster,.pang pang hans tid är kommen inom 2 år ifall han inre lämnar Sverige iaf här har ni länken https://www.filemail.com/d/ahwziwldkltpaam

Hahahahhahahaa! Tack för att du delar och tack för att du gav mig ett gott skratt idag!
Det blir fan inte mer trash än så här…

Mamman har man ju sett stryka runt på (dom skitigaste) krogarna runt Möllan sen urminnes tider.
Citera
2024-08-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
Imad Alzuhey var ju involverad i ett danskt gäng, en utav Malmös värsta pjäser på alla sätt och vis.
Han blev dock (äntligen) dömd till livstid efter mordet i Hyllinge.

Varför nämns han i denna tråden? Är han inblandad i denna saken?
Citera
2024-08-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Varför nämns han i denna tråden? Är han inblandad i denna saken?

Du får väl läsa hela tråden.
Citera
2024-08-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
Du får väl läsa hela tråden.

Jag har läst hela tråden och alla andra trådar som har kopplingar till detta.
Citera
2024-08-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Vad jag kan se står uppgifterna kvar (eller är ditskrivna igen), förutom att det inte längre nämns att 27-åringen och 23-åringen är bröder vad jag kan se:

Citat:
Ursprungligen postat av Eternia1337
Ja jag ser nu att de har tagit bort att de är bröder. Däremot är det märkligt att de skriver att BO är 27 åring när flesta på flashback säger att det är en som är typ 22 år.

Det tog lång tid, men nu har Sydsvenskan satt ord på sitt misstag.

Citat:
Fotnot: I en tidigare version av artikeln angavs att 23-åringen hade ett släktband till 27-åringen. Detta stämmer inte. Vi beklagar misstaget.

Och efter att fotnoten skrevs är ”27-åringen” inte längre ens en 27-åring, utan en 22-åring. Precis som polis och andra medier skrivit tidigare. (Eller i alla fall i ”20-årsåldern).

Citat:
Han ansvarar för det första dådet – skotten mot en 22-åring i Skurup den 29 juli. Mannen klarade sig med ”lindriga” skador, enligt vårdens bedömning.

Lite extra viktigt för mig att lyfta fram detta då det var jag som först citerade den felaktiga uppgiften från Sydis och därmed bidrog till att en person namngavs och hängdes ut i tråden.
Senast redigerad av Right-humanist 2024-08-16 kl. 16:07.
Citera
2024-08-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Står i Sydsvenskan att GM är från Malmö. Han har inte tidigare heller haft någon placering inom socialtjänsten.

Ganska katastrofalt om han är en vit svensk 13-åring som tidigare var okänd för socialtjänsten.

https://www.sydsvenskan.se/2024-08-13/polisen-misstanker-13-aringen-rekryterades-till-mordforsoket-pa-mollevangen/

Efternamn på mammas verkar inte svensk:
Surname Ovčina.*In Croatia, Ovčina families are predominantly Croats (from East Herzegovine ), rarely*Bosniaks*(also from East Herzegovine ), and very rarely Serbs. In the past century, relatively most of Croatian residents bearing this family name were born in Dubrovnik and in East Herzegovina (Bileca area).
Citera
2024-08-17, 12:40
Medlem
Exakt var blev mgm gripen? Jag tycker jag minns från någon artikel att han sprang in i en port på Osby- el Brobygatan och greps där. Där var också avspärrat när jag åkte förbi ca 18:40.
Citera
2024-08-19, 01:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Toskana
Efternamn på mammas verkar inte svensk:
Surname Ovčina.*In Croatia, Ovčina families are predominantly Croats (from East Herzegovine ), rarely*Bosniaks*(also from East Herzegovine ), and very rarely Serbs. In the past century, relatively most of Croatian residents bearing this family name were born in Dubrovnik and in East Herzegovina (Bileca area).

Hon har tagit det efternammet för ex antal är sedan från Kevins pappa utan ens o vara tillsammans, Andreasson var väll tillräckligt bränt för bytas. Möllan WT pub25 sprutluder så fort hon såg rödvita helst med hästsvans så pulserade hela pundaren från topp till tå, hon är fascinerad utav kriminella och tiggit pengar från sin sin son nog senaste 8 åren iaf ha
Citera
2024-08-19, 08:45
Medlem
Citat:
Samma mamma. Mamman hette innan Mona Andreasson men bytade till Ovcina för att försöka vifta bort sönernas problem ifrån sig..

Citat:
Hon har tagit det efternammet för ex antal är sedan från Kevins pappa utan ens o vara tillsammans, ha

Vilket skitprat. Här är fakta istället:

Sönerna var bara barn när hon gifte sig år 2006 och då tog makens efternamn.
Maken var dock inte far till något av barnen.
Paret skilde sig senare efter att ha levt tillsammans i flera år.
Citera
2024-08-19, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Det tog lång tid, men nu har Sydsvenskan satt ord på sitt misstag.

Och efter att fotnoten skrevs är ”27-åringen” inte längre ens en 27-åring, utan en 22-åring. Precis som polis och andra medier skrivit tidigare. (Eller i alla fall i ”20-årsåldern).

Lite extra viktigt för mig att lyfta fram detta då det var jag som först citerade den felaktiga uppgiften från Sydis och därmed bidrog till att en person namngavs och hängdes ut i tråden.

Ska vi då tolka detta som att händelserna i Skurup och skjutningen på Ystadsgatan saknar koppling till varandra? Liksom att Sammy inte är relevant för någon av händelserna?

Ska skotten mot Kevin då kopplas till en annan gängkonflikt, tex i Danmark, eller är det personlig osämja som ligger bakom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in