2024-08-16, 12:39
Medlem
eunices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Något med acetylsalicylsyra, typ Bamyl, vore nog lämpligare.

Acetylsalicylsyra ska inte ges till barn, så länge det inte är på läkares förordan.
Citera
2024-08-16, 12:39
Medlem
Krabbfisks avatar
Senaste storyn "lika taggade båda två på att åka o hämta en Willys beställning". Givetvis ska L släpas med, helt omöjligt att K gör det efter jobbet eller H själv när han kommit hem suck!
Citera
2024-08-16, 12:40
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbfisk
Senaste storyn "lika taggade båda två på att åka o hämta en Willys beställning". Givetvis ska L släpas med, helt omöjligt att K gör det efter jobbet eller H själv när han kommit hem suck!

Det är för att hon vill bevisa att hon minsann kan köra med L själv utan Kevin.
Citera
2024-08-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eunice
Acetylsalicylsyra ska inte ges till barn, så länge det inte är på läkares förordan.
Där ser man, då har det ändrats sedan 70-talet. Barnalbylen hade tom hallonsmak för att tilltala barn som jag minns det.
Citera
2024-08-16, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Vad var det hon visade och sen raderade?

Jag hann inte heller se den med tydligen var det någon orgasmgrimas till Redbull på morgonen.
Citera
2024-08-16, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbfisk
Det är väl drygt 1,5 mil till deras närmsta Willys och dessutom ligger Rusta och Dollarstore alldeles intill så jag gissar att det är det hon är mest taggad över. Det är väl mer än en vecka sedan hon var där senast. En bra COOP har hon annars bara 1 min promenad från där hon bor.
Citera
2024-08-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Vad var det hon visade och sen raderade?

En story där H öppnar kylen och tar en Redbull vid 07 på morgonen och en text typ ”precis vad jag behöver nu”.
Bra vanor hon har den där Hanna…
Citera
2024-08-16, 13:21
Medlem
Det var ju ett informativt inlägg nu så vi alla vet vilken hårfärg H använder när hon färgar håret hemma. Eftersom så många undrar. Nu jäklar ringlar köerna långa på dollarstore!

Äntligen 🥳
Citera
2024-08-16, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det var ju ett informativt inlägg nu så vi alla vet vilken hårfärg H använder när hon färgar håret hemma. Eftersom så många undrar. Nu jäklar ringlar köerna långa på dollarstore!

Äntligen 🥳

Och så har hon tonsatt inlägget med ”alla vi barn i Bullerbyn”, alltså 🤦‍♀️🤦‍♀️
Citera
2024-08-16, 13:38
Medlem
Klassisk Hanna att inte nämna något om bilen trots att de hämtat den för flera dagar sen tills folk frågar. När det inte går som Hanna bestämt ska hon sura istället och är inte alls intresserad av att hålla sina följare uppdaterade. Hon önskar nog mest att folk glömmer bort så att hon slipper uppdatera om deras försök att häva bilköpet (som alla förutom dom fattade inte skulle gå).
Senast redigerad av petgrief 2024-08-16 kl. 13:50.
Citera
2024-08-16, 13:39
Medlem
Krabbfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det är väl drygt 1,5 mil till deras närmsta Willys och dessutom ligger Rusta och Dollarstore alldeles intill så jag gissar att det är det hon är mest taggad över. Det är väl mer än en vecka sedan hon var där senast. En bra COOP har hon annars bara 1 min promenad från där hon bor.
Där har vi det nog! En promenad till Coop hade ju varit det bästa valet för L men det kliar väl enormt i shoppingfingrarna nu efter några dagars sjukdom...
Citera
2024-08-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Perfekt utflykt lagom till att immunförsvaret hämtat sig, gissar på ”tandsprickning” igen om 2-3 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in