Citat:
Ursprungligen postat av
Myror-Elefanter
Jag kan sluta när jag vill. Joråsåatte. Vem är det som har svalt propagandan här. Knarklangarna tackar dig.
Du är en knarkare. Du är en missbrukare. Du är en samhällsparasit. Jag tycker synd om dig och dina närstående (om du har några, förmodligen inte mer än andra knarkare). Jag hoppas du tar dig ur ditt missbruk. Du är värd det. Men innan dess är du en parasit, valet är ditt.
Den enda samhällsparasiten här är du. Alla skttepengar och resurser som slösas på att kriminalisera något som över huvudtaget inte ska vara kriminellt är på grund av avarter som dig.
Som tur är tar vi över din avdankade boomerjävel. Du har inget att säga till om detta och du är inte ens värd att få uppleva dessa heliga plantor som bokstavligt talat är Guds gåva till mänskligheren vilket gör att satansdyrkare som dig går upp i taket när de får veta att andra är välsignade med modet och förståndet att inte vara tankeslavar som dig.
Saker som cannabis och svamp är plant-teachers som lär människor om sig själva och egentligen är det främst omedvetna boomers som du som har mest att lära av dom som är så aggressivt hatande mot det de inte förstår.
Nåväl, jag skålar för din snara bortgång. Ni samhällsparasiter har ett bäst före-datum som passerat med råge. Jag hoppas psilocybinsvampar blommar ut från din grav.
Vidare mot legaliseringen!