Citat:
Ursprungligen postat av
Myror-Elefanter
Det är okej att du ställer frågor och jag svarar gärna på frågor
Det rimmar ganska illa med det faktum att du ignorerat majoriteten av de frågor du fått. Att du citerar inläggen och kontrar med att kalla folk för knarkare samt upprepa dina påståenden utan belägg om och om igen, betyder inte att du svarar på det man faktiskt skriver.
Citat:
om det nu är så viktigt för dig att få svar från just mig.
Självklart är det viktigt att svara folk i en diskussion, oavsett vem man är.
Citat:
Något jag dock har tydligt deklarerat är att jag inte svarar på frågor som är ohederligt ställda i en debattkontext, något du har gjort gång på gång.
Vilka frågor är det som är ohederligt ställda? Peka ut exakt vilka och förklara vad problemet med dem är.
Citat:
Du vet själv vilka argumentationsfel du gjort och det är upp till dig att bättra på detta.
Nej det vet jag inte, tala om vilka och länka till inläggen där argumentationsfelen begåtts. Nu räcker det med påståenden utan belägg.
Argumentationsfel är något
du sysslar med. Så fort du inte klarar av att sakligt försvara din ståndpunkt, dvs hela tiden, så kör du med ad hominem i stället genom att kalla folk för ”knarkare” och annat irrelevant trams.
Men om du nu så gärna svarar på frågor så är det bara att sätta igång. Jag har utan att överdriva ställt ett antal frågor till dig angående dina resonemang ett 20-tal gånger nu utan att få några svar, börja med dem.