2024-08-14, 22:45
Medlem
Halva nöjet med Sandras blogg är att läsa kommentarerna! Hur hennes fans försöker skriva som henne, men ännu mer extremt. Det är SÅ cringe (i brist på bättre ord).
Citera
2024-08-15, 09:47
Medlem
Sandras mamma är så otroligt vacker och verkar härlig. Så fint att se hur hon står med ett stort leende och är med hela kvällen! Sandra har verkligen fått hennes bra gener.

Kul också att se Joakim igen! Herregud vad snygg han blivit med åren.
Citera
2024-08-15, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Haha ja det kändes väldigt deppigt. Otrolig stel och omysig lokal, med tanke på att en PR firma hjälpt till var det otroligt lite ”födelsedags-pynt” typ ballonger, flaggor, liknande. Och att hon måste tagga tex vinet och ölen, tyder på spons haha. Fattigt att bjuda gästerna på ett 40-årskalas på korv! Kanske funkar när man fyller 20 och är pank.

Ja.. korv är väl gott och lite sandrigt men att kalla det middag på en 40 -årsfest är inte charmig och lite ”busigt” kul som hon verkar tycka! Mer rimligt att servera som nattmat..

Hennes klädsel har blivit ännu mer barnklädsel än innan, kommer väskan typ från Lindex barnavdelning? Hon har absolut sin egen stil men ändå.. hon kommer se ut som en riktigt udda tant om 10 år om det fortsätter så här 🫣😅
Citera
2024-08-15, 12:39
Medlem
Hamsterbolls avatar
En sak jag funderat på när det gäller Sandra är att jag upplever att hon alltid bjuder på väldigt lite. Även när det är middagar blir jag ofta förvånad att det liksom räcker?

På festen nu t.ex. så visst, jag hade blivit mätt på en korv med bröd och det blev förmodligen hon med. Men min man hade behövt typ fem korvar minst. Och även drycken verkade det snålt med, på flera bilder är det nästan tomt i vinkylarna. Tänker att hon kanske själv äter och dricker så lite att hon inte förstår hur mycket andra äter?

Och även om det var omtänksamt med 12-procentiga shottar så var min första tanke att det var snålt också haha. Om man nu shottar (jag gör det inte) så är det väl för att man vill ha nåt starkt? Annars kan man ju lika gärna ta en mun vin.

Njae, tycker kalaset kändes aningen snålt faktiskt. Men å andra sidan är jag en sån person som hellre lagar för mycket och har för mycket dryck som blir över än att någon ska gå hungrig eller törstig.
Citera
2024-08-15, 12:46
Medlem
Frida Lund verkade inte ha blivit bjuden.
Citera
2024-08-15, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Sandras mamma är så otroligt vacker och verkar härlig. Så fint att se hur hon står med ett stort leende och är med hela kvällen! Sandra har verkligen fått hennes bra gener.

Kul också att se Joakim igen! Herregud vad snygg han blivit med åren.

Håller med dig gällande mamman, både snygg och ser väldigt fräsch ut. Hon har ett synligt ärr under hakan som tydligt visar på att det finns hjälp att få för att bibehålla ett ungdomligt och fräscht ansikte😉
Citera
2024-08-15, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
En sak jag funderat på när det gäller Sandra är att jag upplever att hon alltid bjuder på väldigt lite. Även när det är middagar blir jag ofta förvånad att det liksom räcker?

På festen nu t.ex. så visst, jag hade blivit mätt på en korv med bröd och det blev förmodligen hon med. Men min man hade behövt typ fem korvar minst. Och även drycken verkade det snålt med, på flera bilder är det nästan tomt i vinkylarna. Tänker att hon kanske själv äter och dricker så lite att hon inte förstår hur mycket andra äter?

Och även om det var omtänksamt med 12-procentiga shottar så var min första tanke att det var snålt också haha. Om man nu shottar (jag gör det inte) så är det väl för att man vill ha nåt starkt? Annars kan man ju lika gärna ta en mun vin.

Njae, tycker kalaset kändes aningen snålt faktiskt. Men å andra sidan är jag en sån person som hellre lagar för mycket och har för mycket dryck som blir över än att någon ska gå hungrig eller törstig.

Ja 12 procentiga shottar kändes faktiskt snålt, vuxna människor måste väl själva få avgöra om de kan hantera sprit liksom, tacka nej om du inte vill ha! Och Sandra och hennes vänner är väl glada i drickat och gillar röjiga fester! Kul att hon till och med beskrev vinet som serverades som ”gott och billigt” haha. Blev det efterfest (som hon skrev) för att drycken var slut?
Citera
2024-08-15, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84

Sandra kanske inte var bjuden till hennes 40-årsfest heller? (Som för övrigt verkade trevlig och påkostad)
Citera
2024-08-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Håller med dig gällande mamman, både snygg och ser väldigt fräsch ut. Hon har ett synligt ärr under hakan som tydligt visar på att det finns hjälp att få för att bibehålla ett ungdomligt och fräscht ansikte😉

Haha, tänkte detsamma. Det var ju en generös kommentar att Sandra fått hennes gener när det är så uppenbart att hon fixat till både det ena och det andra. Säger inte att det är fel av hennes mamma men lite svårt att imponeras av att någon är så snygg och fräsch när det är uppenbart fixat. Men hon verkar absolut vara en trevlig och engagerad mamma och mormor.
Citera
2024-08-15, 15:09
Medlem
Kan hålla med dig om att hon verkar snåla när det kommer till att bjuda. Bullar och mjölk liksom.. och 9 kilo lösgodis delat på över hundra pers.

Men! Din sista kommentar är så fjantig? Det är väl INGEN som vill att ens gästar ska gå varken hungriga eller törstiga. Haha

Citat:

Citera
2024-08-15, 15:26
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84

Tror inte hon hade velat dricka billig rosé och käka lösgodis ändå haha.
Citera
2024-08-15, 18:03
Medlem
Citat:

Jag trodde hon skulle ringa in pizza som gästerna själva fick stå för, så jag är ändå lite imponerad av det sponsrade barnkalaset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in