Citat:
i all välmening , eftersom du tycks ha otur i när du tänker. Följande Scenario är nog det högst troliga. Vad jag tror ska jag tillägga . A har vad jag tror misshandlat Essie så svårt., alt dödat Essie. så P måste städa upp efter detta. med tanke på C tog A och åkte iväg samma kväll som sista filmen finns på när Essie försvann så gissar jag att A inte skulle få se vad hon orsakat. Jag hoppas försäkringsbolaget begär in Telefonlistor och tar in GPS information från bilarna. Jag hoppas även att försäkringsbolaget om P anmält dit att dom polisanmäler detta. C förstår jag inte hur hon kan försvara detta? Hon måste ju vara medveten om hur Essie for illa 2Vuxna låter sin vuxna dotter som det verkar plåga Essie, och säga åt PA att låta A hållas?? Detta är horribelt. det som är mitt hopp är att denna tråd kommer få fram sanningen och P Och C får löpa Golgata genom hela Enköping. som inte är stort.
Nämen? Ett gammalt inlägg som jag snubblade över, som jag inte sett tidigare. Tänk att Saga23 kunde komma till sådana insikter. Vem hade kunnat tro något sådant!?
Då ska vi ser här.
Ja just det, som exempel så har vi en polisanmälan och tre anmälningar till Länsstyrelsen, och ett helt gäng inlägg med anklagelser på sociala medier.
Oj då. Då ska vi se, kan vi tänkas ha några sådana anmälningar i detta fallet?
Jomen, det var ju precis det jag skrev. Inte mindre än tre sådana anmälningar till Länsstyrelsen och en till polisen.
Snacka om att "ljuga i syfte att förstöra eller hämnas" på pappan och dottern "på olika vis".
Märkligt hur någon som ändå argumenterar på detta vis är så totalt förblindad av hat att hon inte ser hur otroligt starkt exakt precis de grejer som hon själv tar upp ovan skiner i detta fallet!

Då ska vi ser här.
Ja just det, som exempel så har vi en polisanmälan och tre anmälningar till Länsstyrelsen, och ett helt gäng inlägg med anklagelser på sociala medier.
Oj då. Då ska vi se, kan vi tänkas ha några sådana anmälningar i detta fallet?
Jomen, det var ju precis det jag skrev. Inte mindre än tre sådana anmälningar till Länsstyrelsen och en till polisen.
Snacka om att "ljuga i syfte att förstöra eller hämnas" på pappan och dottern "på olika vis".
Märkligt hur någon som ändå argumenterar på detta vis är så totalt förblindad av hat att hon inte ser hur otroligt starkt exakt precis de grejer som hon själv tar upp ovan skiner i detta fallet!