2024-08-14, 16:55
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
hon påstår ju att hon har 6 utbildningar så det borde inte vara ett problem kan man tycka.

utbildning årskurs 1-6
2024-08-14, 16:58
Medlem
Citat:
Ja hon sa hon hade pratat med några om att skicka henne dit.
Ja jag vet det där med alkoholen men hon har fått skador av det eller nån annan sjukdom.
Hon har blivit sjukt stel i kroppen och styltig när hon rör sig med försämrad balans, möjligtvis har hon varit packad varje gång hon demonstrerat för då kan man bli styltig för att man försöker hålla sig upprätt men tycker ändå det liknar nån neurologisk sjukdom, men vad vet jag 🤷🏻‍♀️. Tänker att det kan vara anledningen till varför hon inte är med fysiskt längre på demon.
Kan nog vara sjukdom också för det är något som ändrats med mimiken
2024-08-14, 17:03
Medlem
Citat:
Jadu, antingen levde hon I förnekelse eller så är hon inte smart nog att kunna ta in information. Hon är dyslektiker så har kanske inte läst på om det pga det är svårt för henne men hon påstår ju att hon har 6 utbildningar så det borde inte vara ett problem kan man tycka.
Behandlingsassistent ska hon vara
2024-08-14, 17:12
Medlem
Offerkoftan LM är ute på shopping och jämför Halloweenmasker med socialtjänstens personal #meningsfullsysselsättning
2024-08-14, 17:38
Medlem
Vansinniga råd S får , ta sig in på bårhuset och använda våld om det är nödvändigt , gissningsvis kommer man inte in där utan bokad tid med tanke på att det där finns folk i chock och djup sorg som är där efter bokad tid
2024-08-14, 17:48
Medlem
Inte en enda runt S lyckas tydligen inte googla upp att bårhuset är öppet för bokade besök vardagar mellan 7.00 - 15.30
2024-08-14, 17:54
Medlem
SA inbillar S kommer att kunna ta sig , alla borde väl veta att man inte tar emot anhöriga i kylrum och visar den döda på metallbrits , de fattar uppenbarligen att det tar ett tag att ordna och förbereda i särskilt rum
2024-08-14, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Fia är supertydlig, alla falska uppgifter som handlar om henne ska raderas. Att socialtjänsten ska lex Sarah anmäla sig själva. Att barnen ska hem

Barnen är hemma.Sofia Palms hem kommer aldrig mer att vara Elias och Lukas hem. Aldrig någonsin.

Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Nej det går inte att prata med en sekt som redan bestämt sig för att socialtjänsten aldrig kan göra fel. Det är ganska tydligt.

Och ändå är det precis det du gör timme ut och timme in, dag in och dag ut. Du känner till Einsteins definition av galenskap? Annars kanske du kan fråga AI om det?

Citat:
Kommenterar inte, skvallrar inte om personer jag inte känner.

Bortsett från typ alla socialassistenter i landet då. Skvallrar, förtalar och ljuger om.
2024-08-14, 18:14
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan nog vara sjukdom också för det är något som ändrats med mimiken
Exakt! Då är jag inte ensam som ser.
2024-08-14, 18:16
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Vansinniga råd S får , ta sig in på bårhuset och använda våld om det är nödvändigt , gissningsvis kommer man inte in där utan bokad tid med tanke på att det där finns folk i chock och djup sorg som är där efter bokad tid
Ja jag fattar inte hur de kan ge hennes rådet att om det kommer väktare så flyttar du bara på dem, du ska in osv.
Så hjärndött så det är inte sant, hon själv tvekar om hon ska åka dit nu men åker för att de eggar henne till det. Ska detta vara vuxna ansvarsfulla människor?
2024-08-14, 18:33
Medlem
Citat:
Ja jag fattar inte hur de kan ge hennes rådet att om det kommer väktare så flyttar du bara på dem, du ska in osv.
Så hjärndött så det är inte sant, hon själv tvekar om hon ska åka dit nu men åker för att de eggar henne till det. Ska detta vara vuxna ansvarsfulla människor?
De kom fram till sjukhuset och blev förvånade att det var stängt precis som det är på de flesta sjukhus på många mottagningar efter viss tid förutom för akuta besök osv
2024-08-14, 18:37
Avslutad
Citat:
Ja hur ska jag då tolka detta menar du?

Som jag skrivit innan, du ska inte tolka. Alls.

Citat:
Jag lämnar henne ifred. Tittar aldrig på hennes lives. Kommenterar inte, skvallrar inte om personer jag inte känner.

Vad kallar du då detta?
(FB) Djupt störd människa i konflikt med Hyresgästföreningen

(FB) Maryam Yasdanfar (s, nu avgått) - Kan det vara Sveriges sämsta riksdagsledamot ever?

(FB) Gudrun Schyman drivs ut från Gamla Stan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in