2024-08-14, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Min vänkrets är troligtvis inte den bästa referensgruppen men av dem par som testat detta så har just reglerna varit det som fallerat. Ett par hade en annan kille med men när det var dags för en annan tjej så ville inte kvinnan mer med bara sekunder innan det skulle dra igång. De gjorde slut eftersom hon fått ha sex med en annan man men han inte fått ha det med en annan kvinna. Ett annat par hade sex med ett annat par och efteråt träffades min polare och den andra kvinnan enskilt i vad de trodde(?) var enligt reglerna. Slutade också med separation. Så reglerna håller nog jag som det viktigaste innan det börjar letas "extrapersonal".
Vi har satt upp starka regler för detta, känner oss trygga med det, det var en av de viktigaste punkterna för oss
Citera
2024-08-14, 10:11
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Nej, det skulle jag inte sägs, finns väl de som vill ha det, men handlar inte om det.
House rules: no touching, vare sig mellan killar eller tjejer. Båda av oss har dessa villkor.
Sen är det en del par som söker extrakillar där båda kankse inte är på tjejen samtidigt, ibland lånar killar ut sin flickvän. Vad tanken är i detta fallet har jag inte sagt men det blir definitivt inget 👉👈😅

Ha ha, jag förstår. Kan säkert vara spännande och upphetsande för somliga, men det passar ju inte alla. Några av oss vill ju idka älskog i ett mörkt rum med bibeln på nattduksbordet. Nej bevare oss för 👉👈😅
Citera
2024-08-14, 10:15
Medlem
Citat:
Aldrig testat tinder men kanske det, skriver de det i sina profiler alltså?
Jepp
Citera
2024-08-14, 10:21
Medlem
Citat:
Det som var ett frågetecken var vart vi skulle träffa några andra, främst ett annat par.

Det som vi heller inte klurat ut är vart man är vid en första träff, hemma hos någon eller på ett hotell.

Då skulle jag säga att BodyContact, Hemligg eller Tinder är enklast för att bara hitta någon.

Vart man vill ses är nog där ni känner er mest trygg och det praktiska. Bor man ute på landet krävs ju att potentiella partnern har körkort och bil bland annat. Ni kanske inte vill bjuda hem en okänd första gången? På hotell blir man ju begränsad i att visa respekt för sina grannar men samtidigt en neutral plats att ses.

Lycka till!
Citera
2024-08-14, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flowtex1987
Då skulle jag säga att BodyContact, Hemligg eller Tinder är enklast för att bara hitta någon.

Vart man vill ses är nog där ni känner er mest trygg och det praktiska. Bor man ute på landet krävs ju att potentiella partnern har körkort och bil bland annat. Ni kanske inte vill bjuda hem en okänd första gången? På hotell blir man ju begränsad i att visa respekt för sina grannar men samtidigt en neutral plats att ses.

Lycka till!
Vi kan resa för detta syftet, första gången kanske neutral plats är bra, men längre fram är det nog träffar hemma som gäller.
Citera
2024-08-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Nej bevare oss för 👉👈😅
Åhh ja, vill man ha sånt är vi fel par. Killen i vårt par är minst sagt homofob, så det handlar bara om kvinnans njutning.
Citera
2024-08-14, 11:29
Medlem
Citat:
Vi är ett par som söker sex med flera partners, extra kille, tjej eller annat par.
Vi vill nog gärna testa det mesta. Vårt mål är inte att hänga på swingerskkubb utan söker mest partner att träffa privat, gärna återkommande.

Vart börjar man, hur träffar man andra med samma intresse? Sexkontaktsidorna känns som det kryllar av gubbar bara. Börjar man på klubb och lär känna andra där?

Funkar bra med kontaktsidorna, vi har träffat massor med par via BC och andra sidor.
Citera
2024-08-14, 11:50
Medlem
Swingers i Åsbro
Minns inte vad det heter
Citera
2024-08-14, 11:51
Medlem
The mansion heter det
Citera
2024-08-14, 13:07
Medlem