2024-08-14, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Hemligg är ett forum som säger sig vilja ha en bra blandning av tjejer, par och killar, men även där är killarna i majoritet, eller åtminstone utmärker sig väldigt.
Att finna en extra tjej verkar så gott som omöjligt.
Ja.

Utanför swingerskubbarna är det nog oerhört svårt, i alla fall.

(Nu är jag inte alls insatt i problemet utan har egentligen bara min gamla machokompis som skröt om sina swingersbravader, som referens, jag har inte ägnat mig åt sex på flera år eftersom jag står med en fot i graven.)
Citera
2024-08-14, 07:31
Medlem
Citat:
Någon klubb som är bättre än andra.
Vill inte komma på någon sunkig och äcklig klubb, vi reser gärna en bit för rätt klubb, tar det som en weekend.
Den enda jag hört talas om låg i Norrköping.
Citera
2024-08-14, 07:34
Medlem
Jag skulle rekommendera att ni:
1. Skaffar konton på Bodycontact & Hemligg. Var specifika i vad ni söker när ni fyller i er profil. Det finns många män att välja på. Kvinnor -inte riktigt lika stort utbud.
2. Besök en swingersklubb ex. Adam och Eva i Norrköping. Vi tycker att det är en bra klubb där man kan få en ingång i hur man kan få kontakt med potentiella partners och knyta kontakter. Man kan ju gå dit helt förutsättningslöst och bara ta en drink i baren eller sätta sig i jacuzzin för att se vad som händer emellan er när man vistas i en sån miljö. Man kan skriva i forum att man ska på klubb och möta upp andra par på pub innan man går dit så har spänningen släppt lite innan.
3. Sätt regler för hur mötet ska gå till. Vart ska ni ses? Hur bestämmer ni vilken partner det blir? Vad söker ni hos partern, dominant/undergiven etc? Vad händer ifall någon av er vill avbryta? Preventivmedel? Alkohol/nyktert?
Citera
2024-08-14, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flowtex1987
3. Sätt regler för hur mötet ska gå till. Vart ska ni ses? Hur bestämmer ni vilken partner det blir? Vad söker ni hos partern, dominant/undergiven etc? Vad händer ifall någon av er vill avbryta? Preventivmedel? Alkohol/nyktert?

Min vänkrets är troligtvis inte den bästa referensgruppen men av dem par som testat detta så har just reglerna varit det som fallerat. Ett par hade en annan kille med men när det var dags för en annan tjej så ville inte kvinnan mer med bara sekunder innan det skulle dra igång. De gjorde slut eftersom hon fått ha sex med en annan man men han inte fått ha det med en annan kvinna. Ett annat par hade sex med ett annat par och efteråt träffades min polare och den andra kvinnan enskilt i vad de trodde(?) var enligt reglerna. Slutade också med separation. Så reglerna håller nog jag som det viktigaste innan det börjar letas "extrapersonal".
Citera
2024-08-14, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Så reglerna håller nog jag som det viktigaste innan det börjar letas "extrapersonal".

Jo jag håller med om att reglerna är viktigast före ett möte men för många som går i dessa tankar så kan nog jakten på extrapersonal vara lika eggande och spännande som att faktiskt göra slag i saken. För många så går det nog flera år från att tanken kommer upp tills att man har stämt träff med någon.
Citera
2024-08-14, 08:46
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
1. Skaffar konton på Bodycontact & Hemligg. Var specifika i vad ni söker när ni fyller i er profil. Det finns många män att välja på. Kvinnor -inte riktigt lika stort utbud.
2. Besök en swingersklubb ex. Adam och Eva i Norrköping. Vi tycker att det är en bra klubb där man kan få en ingång i hur man kan få kontakt med potentiella partners och knyta kontakter. Man kan ju gå dit helt förutsättningslöst och bara ta en drink i baren eller sätta sig i jacuzzin för att se vad som händer emellan er när man vistas i en sån miljö. Man kan skriva i forum att man ska på klubb och möta upp andra par på pub innan man går dit så har spänningen släppt lite innan.
PiH i Sthlm är väl också ett bra alternativ?
Regler o regler....
Helst inte i form av "du får inte"...
Prata om förväntningar och hur ni tror att ni kommer att reagera i olika scenarion.
Kom också överens om att ni går hem tillsammans oavsett vad som än händer.
Den som vill lämna först är den som bestämmer när.
Ni kan alltid komma tillbaka en annan gång.
Det är inte helt ovanligt att det är killen/mannen som är den drivande till klubbesöket men när det väl blir dags så vill det sig inte. Ståndet uteblir. Hur ska ni göra då?
Preventivmedel är enkelt, för det är kondom som gäller i alla lägen på club. I vart fall vid penetrationssex med andra.
Ta första besöket som ett studiebesök. Förvänta er inte att det ska bli himlastormande o supersex.
Våga vara blyga och okunniga.
Våga prata med andra par. De är inga übermenschen. De har alla själva varit newbees och vet hur det kan kännas.
Skippa alkoholen och piller i alla former.
Fördelen med PiH är att det är "jämna par". Dvs en sexclub för par. Inte för att singlar på CAE är besvärande men jo, det kan faktiskt bli lite så fast de inte ens gör inviter.
Så rekommendationen är att börja med PiH och ta sedan en tur till Norrping, om ni känner att det här är lite extra krydda i livet.
Citera
2024-08-14, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Par som vill ha en extra kille, måste ju tyda på att dessa killar är böcklingar i smyg? Vem farao vill fäktas med en annan mans snopp och leka "sås-duell"? Obehagligt är bara förnamnet.

Om du har en svag sexualitet kan du hålla det för dig själv eller söka hjälp någonstans. Denna tråd är inte det du söker. Helt Off Topic.

Till TS: BodyContact har nämnts och är helt fokuserat på sex, men även Darkside (som många tror endast är för BDSM) är en tillgång där det finns flera som har separata eller parkonton som beskriver på sin sida vad de söker. Sen finns en del grupper man kan gå med i också i forumdelen. Inget jag själv provat så kan ej säga ngt om kvalitén men vet att resurserna finns i alla fall.
Citera
2024-08-14, 09:41
Medlem
Citat:
Vi är ett par som söker sex med flera partners, extra kille, tjej eller annat par.
Vi vill nog gärna testa det mesta. Vårt mål är inte att hänga på swingerskkubb utan söker mest partner att träffa privat, gärna återkommande.

Vart börjar man, hur träffar man andra med samma intresse? Sexkontaktsidorna känns som det kryllar av gubbar bara. Börjar man på klubb och lär känna andra där?

Börja på appen Feeld där ni kan testa med någon.
Citera
2024-08-14, 09:43
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Vi är ett par som söker sex med flera partners, extra kille, tjej eller annat par.
Vi vill nog gärna testa det mesta. Vårt mål är inte att hänga på swingerskkubb utan söker mest partner att träffa privat, gärna återkommande.

Vart börjar man, hur träffar man andra med samma intresse? Sexkontaktsidorna känns som det kryllar av gubbar bara. Börjar man på klubb och lär känna andra där?
Börja med grannar, sedan kollar ni QX Cruising.
Citera
2024-08-14, 10:00
Avslutad
Gör en annons.

Bara en uppochnervänd Ananas
+telefonnummer.

Då vet dom som vet att ni är intresserade.

Kan även hänga upp en uppochnervänd ananas i fönstret.
Kanske går förbi ett par som ser den.. sen knackar dom på
Citera
2024-08-14, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Jag har sett tinderprofiler där det är par som söker andra.
Jag har också en vännina som blev kk med ett par därigenom.
Har ni testat det?
Aldrig testat tinder men kanske det, skriver de det i sina profiler alltså?
Citera
2024-08-14, 10:09
Medlem
Citat:
Tack, vi har satt upp regler mellan oss själva, vad vi vill, hur det skall gå till osv.
Det som var ett frågetecken var vart vi skulle träffa några andra, främst ett annat par.

Det som vi heller inte klurat ut är vart man är vid en första träff, hemma hos någon eller på ett hotell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in