2024-08-14, 05:51
Medlem
Vi är ett par som söker sex med flera partners, extra kille, tjej eller annat par.
Vi vill nog gärna testa det mesta. Vårt mål är inte att hänga på swingerskkubb utan söker mest partner att träffa privat, gärna återkommande.

Vart börjar man, hur träffar man andra med samma intresse? Sexkontaktsidorna känns som det kryllar av gubbar bara. Börjar man på klubb och lär känna andra där?
Citera
2024-08-14, 05:59
Medlem
Besök en swingerklubb till att börja med, inget krav på att man ska göra något, men man kan få en hel del bra tips på andra kontaktvägar där.
Citera
2024-08-14, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Besök en swingerklubb till att börja med, inget krav på att man ska göra något, men man kan få en hel del bra tips på andra kontaktvägar där.
Någon klubb som är bättre än andra.
Vill inte komma på någon sunkig och äcklig klubb, vi reser gärna en bit för rätt klubb, tar det som en weekend.
Citera
2024-08-14, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Vi är ett par som söker sex med flera partners, extra kille, tjej eller annat par.
Vi vill nog gärna testa det mesta. Vårt mål är inte att hänga på swingerskkubb utan söker mest partner att träffa privat, gärna återkommande.

Vart börjar man, hur träffar man andra med samma intresse? Sexkontaktsidorna känns som det kryllar av gubbar bara. Börjar man på klubb och lär känna andra där?

Någon nämnde swingerklubb... Men det beror ju på vilken målsgrupp som ni söker. Jag har swingat en del och majoriteten är ju 40+

Sedan om ni då ska söka detta privat på någon uteservering eller vanlig klubb/pub så kommer det vara väldigt klurigt då jag tror att det är ytterst ovanligt att par går fram till andra par eller singel killar/tjejer, för att försöka bilda någon "friends with benefit".

Man kan alltid börja lite smått med samtalsämnet sex, det är ju som sagt ett mänskligt behov.
Citera
2024-08-14, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Någon nämnde swingerklubb... Men det beror ju på vilken målsgrupp som ni söker. Jag har swingat en del och majoriteten är ju 40+

Sedan om ni då ska söka detta privat på någon uteservering eller vanlig klubb/pub så kommer det vara väldigt klurigt då jag tror att det är ytterst ovanligt att par går fram till andra par eller singel killar/tjejer, för att försöka bilda någon "friends with benefit".

Man kan alltid börja lite smått med samtalsämnet sex, det är ju som sagt ett mänskligt behov.
Swingersklubb är såklart ett alternativ, det är dock inte något som lockar oss, mörkt, massa svettiga människor, bdsm rum......
Jag tänker mig kanske också att de som är där många gånger lockas av att vara just där och ha sex.
Hade hoppats på andra alternativ men är kanske det enda.
Citera
2024-08-14, 07:09
Medlem
Först och främst. Är ni attraktiva nog att ens få vara med?
Citera
2024-08-14, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho

Jag hade en arbetskamrat som var swinger. Han och hans fru hade träffat andra par på QX Cruiser.

Men det var c:a 2005, typ.

Jag har ingen aning om det forumet finns kvar.
Citera
2024-08-14, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nanabatman2
Först och främst. Är ni attraktiva nog att ens få vara med?
Ja
Citera
2024-08-14, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Jag hade en arbetskamrat som var swinger. Han och hans fru hade träffat andra par på QX Cruiser.

Men det var c:a 2005, typ.

Jag har ingen aning om det forumet finns kvar.
Mycket har nog hänt sen dess.
Finns flera forum och kontaktytor, kryllar mest av gubbar där.
Citera
2024-08-14, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Mycket har nog hänt sen dess.
Finns flera forum och kontaktytor, kryllar mest av gubbar där.
Ja den risken är givetvis stor oavsett var man söker kontakt på nätet.

Så det är nog enbart swingersklubbar som återstår för er.

Att hitta något par IRL är nog så gott som omöjligt.
Citera
2024-08-14, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Ja den risken är givetvis stor oavsett var man söker kontakt på nätet.

Så det är nog enbart swingersklubbar som återstår för er.

Att hitta något par IRL är nog så gott som omöjligt.
Hemligg är ett forum som säger sig vilja ha en bra blandning av tjejer, par och killar, men även där är killarna i majoritet, eller åtminstone utmärker sig väldigt.
Att finna en extra tjej verkar så gott som omöjligt.
Citera
2024-08-14, 07:23
Medlem
Jag har sett tinderprofiler där det är par som söker andra.
Jag har också en vännina som blev kk med ett par därigenom.
Har ni testat det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in