2024-08-14, 09:35
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Blev förvånad att hon feströker, har hon alltid gjort det? Vet att hon rökte som skorsten förr men trodde hon slutat helt. Känns som hon tagit upp feströkning senaste året eller?
Som jag har uppfattat det hade hon ett uppehåll under graviditeten men har i övrigt feströkt och krökat rejält de senaste 25 åren.
Citera
2024-08-14, 09:36
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Om någon var osäker på ifall Sandra bara har vita vänner haha.
Var det en pik för att Michelle är bosatt i Afrika sedan en längre tid tillbaka? Märklig sak att omnämna i sin blogg.
Citera
2024-08-14, 09:38
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Nån som följer henne får gärna berätta hur dagens blogg från del 1 av 40-årsfesten skiljer sig från de stories som postades under kvällen. Björn förekommer väl endast på en bild såvitt jag kan se? Iofs, har man 115 vänner/bekanta på plats så kanske snubben inte är prio 1 när det vankas kalas.
Citera
2024-08-14, 09:57
Medlem
Dom där strumpbyxorna är det fulaste jag sett och den genomskinliga stjärnväskan? Min systerdotter som är 11-år klär sig mognare
Citera
2024-08-14, 10:07
Medlem
Sandra klär sig som ett barn i isprinsessaklänning, glittriga strumpbyxor och genomskinlig stjärnväska (samt ett riktigt illasittande löshår). Bjuder på korv i bröd, godis och kanelbullar. Samt en tårta som verkar ha serverats helt utan tallrikar utan alla gäster förväntades äta direkt med sked från den.

Alla tioåringars drömkalas helt enkelt!
Citera
2024-08-14, 10:30
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Sandra klär sig som ett barn i isprinsessaklänning, glittriga strumpbyxor och genomskinlig stjärnväska (samt ett riktigt illasittande löshår). Bjuder på korv i bröd, godis och kanelbullar. Samt en tårta som verkar ha serverats helt utan tallrikar utan alla gäster förväntades äta direkt med sked från den.

Glöm inte ”hade glitterklistermärken på mitt ciggpaket”, haha.
Citera
2024-08-14, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb

Haha ja det kändes väldigt deppigt. Otrolig stel och omysig lokal, med tanke på att en PR firma hjälpt till var det otroligt lite ”födelsedags-pynt” typ ballonger, flaggor, liknande. Och att hon måste tagga tex vinet och ölen, tyder på spons haha. Fattigt att bjuda gästerna på ett 40-årskalas på korv! Kanske funkar när man fyller 20 och är pank.
Citera
2024-08-14, 11:05
Medlem
Citat:
Om någon var osäker på ifall Sandra bara har vita vänner haha.

Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht
Var det en pik för att Michelle är bosatt i Afrika sedan en längre tid tillbaka? Märklig sak att omnämna i sin blogg.

Men lol sansa er 😂 Kolla Sandras klädsel = det var givetvis en kommentar vars poäng var att hennes klädsel kommer matcha gästernas oavsett deras färg på kläderna...
Citera
2024-08-14, 11:34
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
Men lol sansa er 😂 Kolla Sandras klädsel = det var givetvis en kommentar vars poäng var att hennes klädsel kommer matcha gästernas oavsett deras färg på kläderna...

Va? Nej? Hon sa att Sandra är hudfärgad. Vet att vi är på Flashback men nog måste man kunna förstå att hud kommer i fler nyanser än beige (utanför Sandras bekantskapskrets då).
Citera
2024-08-14, 11:59
Medlem
Citat:
Va? Nej? Hon sa att Sandra är hudfärgad. Vet att vi är på Flashback men nog måste man kunna förstå att hud kommer i fler nyanser än beige (utanför Sandras bekantskapskrets då).

Haha ja, men du tog inte med allt:
Citat:
"Hade på mig en klänning från Oh Polly, en cardigan från Zara, nätstrumpor med strass från Calzedonia och klackar från Nomasei. När Michelle såg mig sa hon: perfekt du är hudfärgad, du kommer matcha med alla dina gäster!"
https://sandrabeijer.elle.se/om-vann...arsfest-del-1/

så jo, hon menade färgen på kläderna.

Inte fan skulle hennes kompis påpeka att Sandras skinn matchar gästernas och mena att gästerna bara är vita, och sen själv pika om det för att kompisen är bosatt i Afrika. Haha alltså snälla kontexten 😂
Citera
2024-08-14, 12:11
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
Haha ja, men du tog inte med allt:

så jo, hon menade färgen på kläderna.

Inte fan skulle hennes kompis påpeka att Sandras skinn matchar gästernas och mena att gästerna bara är vita, och sen själv pika om det för att kompisen är bosatt i Afrika. Haha alltså snälla kontexten 😂

Men suck, hur står det till med läsförståelsen? Ingen har sagt att hon påpekade att Sandras hud matchade gästernas hud. Det är ju helt absurt. Vet inte vad du tror att du bevisar med ditt citat, självklart var det Sandras outfit hon pratade om?

Det anmärkningsvärda är att hon kallade den för hudfärgad och att den i och med detta skulle matcha alla gäster. Hade hon sagt samma sak om Sandra haft en brun klänning enligt dig då? För det är ju också en hudfärg.
Citera
2024-08-14, 12:30
Medlem
Citat:
Men suck, hur står det till med läsförståelsen? Ingen har sagt att hon påpekade att Sandras hud matchade gästernas hud. Det är ju helt absurt. Vet inte vad du tror att du bevisar med ditt citat, självklart var det Sandras outfit hon pratade om?

Det anmärkningsvärda är att hon kallade den för hudfärgad och att den i och med detta skulle matcha alla gäster. Hade hon sagt samma sak om Sandra haft en brun klänning enligt dig då? För det är ju också en hudfärg.

Eh ja, det är självklart. Du skrev precis "Va? Nej? Hon sa att Sandra är hudfärgad." som svar till mig när jag skrev att det var klädseln som menades, efter att du tagit upp citatet för att påpeka att Sandra bara har vita vänner, och sen en till som tog upp en sjuk tanke om att det var en pik för att att kompisen bor i Afrika.

Den färgen hon har på klädseln kommer matcha alla gästers kläder om de så dyker upp i knallrosa, marinblått, svart, eller varför inte brunt.

Men om det är ordvalet som nu provocerar dig, hur är det kopplat till att hon bara skulle ha vita vänner eller pika vännen som bor i Afrika?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in