2024-08-13, 17:47
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonkikong
Otroligt hur man lirar ur BP hela första halvleken, men sen spelar man som pojkar mot män.
Att tappa från 3-1 till 3-3 ska inte hända, men vad säger man som Bajare?
Aldrig får man vara glad.
Ruttet helt ärligt, de sniffade väl lim i halvtidspausen eller något.

Gulligt lillgrabben. Prova att tappa 3 mål på 15 min. Eller 3 mål på övertid. Under samma säsong.
Citera
2024-08-13, 17:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Gulligt lillgrabben. Prova att tappa 3 mål på 15 min. Eller 3 mål på övertid. Under samma säsong.

Han som bajare borde vara van med sånt dessutom
Citera
2024-08-13, 19:01
Avslutad
När ska john gudetti lägga ner fotbollen?
Citera
2024-08-13, 19:12
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han som bajare borde vara van med sånt dessutom
Riktiga bajare är såklart det, men här har du med en ny-bajare att göra och då har man ju gått på myten om sig själva och ska vinna
Citera
2024-08-13, 20:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Riktiga bajare är såklart det, men här har du med en ny-bajare att göra och då har man ju gått på myten om sig själva och ska vinna

Det är iofs sant men har en polare som är ganska trött också och tror att ”i år är det vår tur” sen kommer besvikelserna lagom till hälften av serien är spelad
Citera
2024-08-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Räknar redan bort tre poäng eftersom det är derby på g. Men sen hoppas jag att Djurgården håller andraplatsen. Sett klent ut på sistone.
Jag har inte följt Djurgården. Flyger Ekdal, dominerar han som förväntningarna var vid värvningen?
Citera
2024-08-13, 20:55
Medlem
Bonkikongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Venne vad du dillar om, vart bajare sen jag vart liten grabb, ingen "nybajare" som du så fint kallar det.
Citera
2024-08-13, 20:56
Medlem
Bonkikongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
"Lillgrabben"?
Vet inte hur du kom fram till att jag är en "lillgrabb", ser du allas åldrar på våra profiler eller?
Stor hjärna här.
Och vad försöker du säga med att tappa 3 mål på 15 min?
Citera
2024-08-13, 21:03
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag har inte följt Djurgården. Flyger Ekdal, dominerar han som förväntningarna var vid värvningen?
Hade inga förväntningar på honom mer än att komma i form o hålla halvhög jämn nivå på sikt.
Citera
2024-08-13, 21:04
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonkikong
"Lillgrabben"?
Vet inte hur du kom fram till att jag är en "lillgrabb", ser du allas åldrar på våra profiler eller?
Stor hjärna här.
Och vad försöker du säga med att tappa 3 mål på 15 min?

Hade du hängt med det minsta lilla i allsvenskan så hade du förstått vad han menade lillgrabben.
Citera
2024-08-13, 21:06
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag tycker första halvlek och de 7-8 tidigare matcherna är tecken på att vi är ett av de bästa lagen just nu.
Frågan är bara om man tror att vi faller tillbaka och varför vi isf skulle göra det, eller om andra halvlek igår bara var undantaget som bekräftar regeln?

Elfsborg och Häcken har sista halmstrån att hänga i, men då får dom inte tappa poäng härnäst.
Ni har ofta varit Sveriges bästa lag i 5-7 omgångar och sedan inte pallat hålla .. allsvenskan är för er som derbyna är för oss. Tvivel o ängslighet så fort pressen elr tankarna blir för mkt.
Citera
2024-08-13, 21:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Ni har ofta varit Sveriges bästa lag i 5-7 omgångar och sedan inte pallat hålla .. allsvenskan är för er som derbyna är för oss. Tvivel o ängslighet så fort pressen elr tankarna blir för mkt.

Ryck upp dig ni vinner derbyt nu helt säker på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in