2024-08-13, 21:07
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ryck upp dig ni vinner derbyt nu helt säker på det.
Haha fuck you 😘😘
Citera
2024-08-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag har inte följt Djurgården. Flyger Ekdal, dominerar han som förväntningarna var vid värvningen?

Han för en blygsam tillvaro som tredjehandsval bakom Sabovic och Schüller. Gör vad han ska, varken mer eller mindre.
Citera
2024-08-13, 21:45
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonkikong
"Lillgrabben"?
Vet inte hur du kom fram till att jag är en "lillgrabb", ser du allas åldrar på våra profiler eller?
Stor hjärna här.
Och vad försöker du säga med att tappa 3 mål på 15 min?

Den gode/onde trazkei har en lätt bipolär inställning till sitt eget lag, vilket gör honom till en mycket underhållande filur här på forumet.

Han menar naturligtvis sitt kära/jävla skitlag Häcken.
Citera
2024-08-13, 22:11
Medlem
Lundbondens avatar
Nils Zätterström - nästa stortalang från Malmö?
Citera
2024-08-13, 22:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Haha fuck you 😘😘

Haha jag är seriös jag har en piss dålig känsla inför detta derby.

Dessutom ska jag vara nere i Spanien och se skiten ihop med en djurgårdspolare kan bli dålig stämning vid slutsignal
Citera
2024-08-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Ja han blir troligtvis en landslagsspelare. Han är ganska komplett redan nu. Snabb och stark som tusan.
Citera
2024-08-13, 22:57
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Dessutom har klubben slutat med gratisbiljetter till kidsen, hur ska man då ha råd?! 😱
Är det så ni förklarar att ni är minst i stan nuförtiden? Har inte ni billigast biljetter och minst publik? Men huvudstaden är blå, eller hur var det?
Citera
2024-08-13, 23:09
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag har inte följt Djurgården. Flyger Ekdal, dominerar han som förväntningarna var vid värvningen?
Skulle påstå att han överträffat dem
(FB) Silly Season inför och under säsongen 2024 - Svensk fotboll
(FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2024
Citera
2024-08-14, 07:38
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Han är fortfarande lite "fumlig" och blir stressad vid press. Man kunde se hur paok fokuserade på honom igår, men det där kommer med rutin. Han är 19 år och gör det bra mot internationellt motstånd, han kommer bli ännu bättre.

Nu gick det ju vägen igår, men jag ska villigt erkänna att jag satt och filade på ett inlägg om att försäljningen av Cornelius mycket väl kunde varit det som avgjorde mötet i negativ favör för oss. Kul att ha fel ibland.
Citera
2024-08-14, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Han är fortfarande lite "fumlig" och blir stressad vid press. Man kunde se hur paok fokuserade på honom igår, men det där kommer med rutin. Han är 19 år och gör det bra mot internationellt motstånd, han kommer bli ännu bättre.

Nu gick det ju vägen igår, men jag ska villigt erkänna att jag satt och filade på ett inlägg om att försäljningen av Cornelius mycket väl kunde varit det som avgjorde mötet i negativ favör för oss. Kul att ha fel ibland.
Nils har nåt,känns inte som en klassisk svensk back utan mer internationell ,vet ej varför men får lite Chielilini vibbar över grabben ,
Tror han har en sjukt fin karriär framför sig,helt sjukt hur han tagit för sig och spela mot paok som vilken match som helst.
Citera
2024-08-14, 09:29
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha jag är seriös jag har en piss dålig känsla inför detta derby.

Dessutom ska jag vara nere i Spanien och se skiten ihop med en djurgårdspolare kan bli dålig stämning vid slutsignal
Ok. Det var värst.

Nu kommer väl ICA snart o snackar om Tvillingarna 🙄
Citera
2024-08-14, 09:38
Medlem
trazkeis avatar
Rätt kul ändå att det bara skiljer 6p mellan AIK och Hammarby. Ändå har det snackats om att AIK varit en katastrof och Bajen helt fantastiska. Är det olika krav och förväntningar som spelar in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in