2024-08-13, 13:47
Medlem
eternussermos avatar
Svensk-Israelen beordrades att inte vara med på träningen av Kimmler och Tolle, fick istället löpa gatlopp, vilken annorlunda verein.
Citera
2024-08-13, 13:55
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Svensk-Israelen beordrades att inte vara med på träningen av Kimmler och Tolle, fick istället löpa gatlopp, vilken annorlunda verein.

Han löper Golgata ur från Kimmlers välde.
Citera
2024-08-13, 14:00
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Bajen hade varit så bra i 6-7 halvlekar att t man ställde in skorna i andra halvlek igår.
Näsbränna utdelad och förhoppningsvis händer det inte igen.

Inför säsongen trodde jag vi hade det sämsta Bajen sen vi gick upp. Men vi har förmodligen det näst bästa Bajen (om inte bättre än 2019) just nu…om man slutar ställa in skorna som igår dvs.

Riktigt dålig tajming med sjukdom på Vagic och Skoglund när det sammanföll med usla prestationer från Hahn, Eriksson och Fofana. Folk är så jävla upprörda att det verkar som att man glömt att vi ju skulle åka ur i år.

Personligen håller jag fast vid övre mitten även om vi absolut har chans på topp 3, och att det bara kommer bli bättre framöver med Strategin och Kim.
Citera
2024-08-13, 14:09
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Riktigt dålig tajming med sjukdom på Vagic och Skoglund när det sammanföll med usla prestationer från Hahn, Eriksson och Fofana. Folk är så jävla upprörda att det verkar som att man glömt att vi ju skulle åka ur i år.

Personligen håller jag fast vid övre mitten även om vi absolut har chans på topp 3, och att det bara kommer bli bättre framöver med Strategin och Kim.
Jag håller oss numera som favoriter till topp 3. Kanske även topp 2 om Dif fortsätter att snubbla på mållinjen.
Citera
2024-08-13, 14:13
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Jag håller oss numera som favoriter till topp 3. Kanske även topp 2 om Dif fortsätter att snubbla på mållinjen.

Med tre poäng igår hade jag varit med dig. Upp till bevis mot demonernas demonlag Värnamo på lördag.
Citera
2024-08-13, 14:16
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:

Bara försök hålla matcherna och ta 3 poäng så är ni om ”smålänningarna” till slut dom har MFF borta, 2 derbyn kvar samt snart ett väldigt hektiskt schema med 5 matcher under en kort period. Vågar nästan redan nu säga att diffen är väcken.
Citera
2024-08-13, 14:16
Medlem
FNLSs avatar
Det borde vara olagligt att ligga fyra på negativ målskillnad
Citera
2024-08-13, 15:53
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Med tre poäng igår hade jag varit med dig. Upp till bevis mot demonernas demonlag Värnamo på lördag.
Jag tycker första halvlek och de 7-8 tidigare matcherna är tecken på att vi är ett av de bästa lagen just nu.
Frågan är bara om man tror att vi faller tillbaka och varför vi isf skulle göra det, eller om andra halvlek igår bara var undantaget som bekräftar regeln?

Elfsborg och Häcken har sista halmstrån att hänga i, men då får dom inte tappa poäng härnäst.
Citera
2024-08-13, 15:57
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Jag tycker första halvlek och de 7-8 tidigare matcherna är tecken på att vi är ett av de bästa lagen just nu.
Frågan är bara om man tror att vi faller tillbaka och varför vi isf skulle göra det, eller om andra halvlek igår bara var undantaget som bekräftar regeln?

Elfsborg och Häcken har sista halmstrån att hänga i, men då får dom inte tappa poäng härnäst.

Jag är nog fortfarande färgad av insatserna mot gais och gbg. Hoppas att gårdagen var ett uppvaknande för truppen, men det tror jag.
Citera
2024-08-13, 16:27
Medlem
Bonkikongs avatar
Otroligt hur man lirar ur BP hela första halvleken, men sen spelar man som pojkar mot män.
Att tappa från 3-1 till 3-3 ska inte hända, men vad säger man som Bajare?
Aldrig får man vara glad.
Ruttet helt ärligt, de sniffade väl lim i halvtidspausen eller något.
Citera
2024-08-13, 16:49
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonkikong
Otroligt hur man lirar ur BP hela första halvleken, men sen spelar man som pojkar mot män.
Att tappa från 3-1 till 3-3 ska inte hända, men vad säger man som Bajare?
Aldrig får man vara glad.
Ruttet helt ärligt, de sniffade väl lim i halvtidspausen eller något.
Vraken gör skäl för namnet.
Citera
2024-08-13, 17:05
Medlem
Bonkikongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vraken gör skäl för namnet.
Vunnit 6 raka och 8e matchen utan förlust, vet inte riktigt vad du talar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in