2024-08-12, 22:20
Medlem
Jag förstår inte vad du menar med det här faktiskt
Citera
2024-08-12, 22:35
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myskolog
Jag förstår inte vad du menar med det här faktiskt
vem svarar du? lär dig hitta citeraknappen
Citera
2024-08-12, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
vem svarar du? lär dig hitta citeraknappen

Ursäkta, jag trodde jag gjorde det. Läst flashback många är men är ovan skribent. Men kan tycka det är ganska uppenbart vem jag svarade faktiskt.
Citera
2024-08-12, 23:19
Medlem
Man får lite Magica de Hex-känsla över Sara. Med deras bakgrund så är det fullt förståeligt att dom sparkar igång något högstadieprojekt named Dumpen men det leder ju ingen vart.

Skulle vara en raket för att uppmärksamma etablissemanget men det brinner dåligt i arslet hos Dumpen so no deal och det vet vi alla. Absolut inget kommer förändras.

År 2027, Sara hänger ut retard #3678 men vettefan om man ens orkar kolla då ärligt talat. Hoppas Sara och gänget fått psykologhjälp vid det laget och mår bättre.
Citera
2024-08-13, 00:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Jo Magica de Hex känsla har jag alltid haft på Sara. Hon har hennes skrud. In och ut.
Citera
2024-08-13, 01:36
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Intressant: Väldigt.

Fanns tecken på att en inkastare har manövrerat en gädda så denne trott att en annan pedofil (en fiskare) rekommenderat ett barn.

Jag har nämnt det 4 gånger, men MeggieCleary, Karlsson05, Lagopussy, hahahohoyrsovane, Bertil87, medea1, de har inte kommenterat detta. De som alltid hojtar till så fort det är något. Tror bestämt att det är något lurt. För de skulle skrikigt högt om det inte var på det viset.

Kanske inte så konstigt att en del åker dit fastän de känner till Dumpen. Det nämns här att de är sådana vilddjur så de tar risken att åka dit för Dumpen, så de får skylla sig själva.

Men detta är inte en metod som polis kommer att använda. Och man kan undra var den moraliska gränsen går för Dumpen. Det måste väl vara risken i verkliga livet som får avgöra rimligheten, inte ett konstlat fall. Skäms på dig Dumpen.

Vart hittar du belägg för detta? Om du menar med #459 så är deras kommunikation på snapchat. När han nämner förslag så menar han antaligen en lista med förslag på personer att lägga till som dyker upp på snap.
Citera
2024-08-13, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jo Magica de Hex känsla har jag alltid haft på Sara. Hon har hennes skrud. In och ut.
Och Patrik är Janne Långben...
Citera
2024-08-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man får lite Magica de Hex-känsla över Sara. Med deras bakgrund så är det fullt förståeligt att dom sparkar igång något högstadieprojekt named Dumpen men det leder ju ingen vart.

Skulle vara en raket för att uppmärksamma etablissemanget men det brinner dåligt i arslet hos Dumpen so no deal och det vet vi alla. Absolut inget kommer förändras.

År 2027, Sara hänger ut retard #3678 men vettefan om man ens orkar kolla då ärligt talat. Hoppas Sara och gänget fått psykologhjälp vid det laget och mår bättre.

Du verkar lägga ner väldigt mkt av din vakna tid på något du beskriver som värdelöst och meningslöst som aldrig leder någon vart
Citera
2024-08-13, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Du verkar lägga ner väldigt mkt av din vakna tid på något du beskriver som värdelöst och meningslöst som aldrig leder någon vart

Aldrig sagt att Dumpen är värdelösa. Dom gör en del gött så klart men det är osmakligt med en uthängningssajt som hänger ut svagbegåvade. Tycker inte du det också Bertil?

Än så länge har ju Dumpen endast fått kalla handen. Jag ser ingen lagändring i sikte så lite åt det meningslösa hållet får det nog bli tyvärr.
Varför åker inte Sara och Putte till Riksdagen och viftar med den där namninsamlingen? Det är väl runt 30 pers som skrivit på.

Dom är ju ackrediterade journalister och en maktfaktor.
Citera
2024-08-13, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Myskolog
Nu får de ändå byta taktik lite, börjar bli tjatigt med dess konfrontationer.

Nämn inte sådant högt. Dumpen AB har en rätt flytande policy har det visat sig. Nästa steg kan vara att alla som som är under 1.70 kan klassas som gäddor eller liknande. Sjöknullet har nämligen läst detta på en amerikansk hemsida.
Citera
2024-08-13, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Aldrig sagt att Dumpen är värdelösa. Dom gör en del gött så klart men det är osmakligt med en uthängningssajt som hänger ut svagbegåvade. Tycker inte du det också Bertil?

Än så länge har ju Dumpen endast fått kalla handen. Jag ser ingen lagändring i sikte så lite åt det meningslösa hållet får det nog bli tyvärr.
Varför åker inte Sara och Putte till Riksdagen och viftar med den där namninsamlingen? Det är väl runt 30 pers som skrivit på.

Dom är ju ackrediterade journalister och en maktfaktor.

Jag har själv sagt att jag inte tycker om när personer med grava funktionshinder publiceras innan man försökt att vidta andra åtgärder

Men är det så att vare sig boendepersonal eller föräldrar vidtagit åtgärder för att förhindra personen från att visa sexuellt intresse för barn och åtgärderna visar sig va otillräckliga så anser jag ändå en publicering vara nödvändig

Nog för att de är för få men 73000 är ändå inte 30 pers
Citera
2024-08-13, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag har själv sagt att jag inte tycker om när personer med grava funktionshinder publiceras innan man försökt att vidta andra åtgärder

Men är det så att vare sig boendepersonal eller föräldrar vidtagit åtgärder för att förhindra personen från att visa sexuellt intresse för barn och åtgärderna visar sig va otillräckliga så anser jag ändå en publicering vara nödvändig

Nog för att de är för få men 73000 är ändå inte 30 pers

Försiktigt nu Bertil då Dumpen är allergiska mot all form av konstruktiv kritik.

Vi får hoppas att Dumpen har en handlingsplan i hur svagbegåvade ska hanteras. Kvartssamtal med berörda och runt tre varningar innan uthängning är väl rimligt?
Sara får väl höja rösten men funkar inte det så blir hen kändis på Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in