2024-08-11, 21:44
Medlem
[quote=Ankan-mannen|89181599]Om han själv var under 15 (vet ej) kan han inte vara våldtäktsman?[/
Det är möjligt att du inte titulerar honom som en våldtäktsman
Men har man satt på sin lillebror, så har man definitivt en skruv lös
Och allmänheten bör varnas för honom oavsett iq
Citera
2024-08-11, 21:57
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Nej det ska man inte, men förklara för mig varför det är bra att påverka svaga personer till att ta pengar, bil, eller barn. Vad är det braiga med att agera så. Och dessutom sukta dem, som kan få dem att initiera idéer som de kanske inte haft tidigare.

Och varför har Dumpen inkastare som rekommenderar barn?
Jag tror inte att det går att övertala någon att ta pengar, bil eller barn om personen absolut inte vill det.
Jag tror inte att man kan övertala en normal kille/man att ge sej i lag med minderårig.
Fortsätter man kontakten och dessutom träffar den minderårige så är man nog en form av gädda.
Det är nog där man måste börja arbetet.
Arbetet med sej själv för att inte hamna i situationer som man inte klarar av.
Att skylla på andra är inte utvecklande.
Citera
2024-08-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror inte att det går att övertala någon att ta pengar, bil eller barn om personen absolut inte vill det.
Jag tror inte att man kan övertala en normal kille/man att ge sej i lag med minderårig.
Fortsätter man kontakten och dessutom träffar den minderårige så är man nog en form av gädda.
Väldigt kloka ord från dig Meggie som vanligt, och jag delar din åsikt till fullo. Det är helt enkelt alldeles för många spärrar som måste passeras och som är helt omöjligt för en frisk person.
Citera
2024-08-11, 22:30
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Kan det vara dessa du menar?

https://dumpen.se/2022/10/28/torebodamassoren-napp-158/

https://dumpen.se/2022/11/29/jonkopingstomten-napp-168/

https://dumpen.se/2023/07/13/gaddmockasinen-napp-255-eskilstuna/

Jönköpingstomten #168 kan ha den gäddigaste outfiten av dem alla. Varseljacka och grå mysbyxor instoppade i gummistövlar. Fantastiskt
Citera
2024-08-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Kan det vara dessa du menar?

https://dumpen.se/2022/10/28/torebodamassoren-napp-158/

https://dumpen.se/2022/11/29/jonkopingstomten-napp-168/

https://dumpen.se/2023/07/13/gaddmockasinen-napp-255-eskilstuna/

Jävla koll du har, jobbar du för Dampen?
Visst det finns lite underhållningsvärde med mongon i busskurar men det känns inte rätt nånstans men glad för din skull.
Vill inte tjafsa om sju uthägningar som dumpen borde låtit bli av 450 liksom men var går gränsen?
Citera
2024-08-11, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jönköpingstomten #168 kan ha den gäddigaste outfiten av dem alla. Varseljacka och grå mysbyxor instoppade i gummistövlar. Fantastiskt

Jo och Putte ville prata med Fråga Lundberg. Ja lite kul men en gräns har passerats när man gör så här.
Vill inte vara kärring men vad fan? Mänskligheten?

Jag tror inte det är bra om Dumpen sätter gränserna.
Citera
2024-08-12, 00:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Frågan kvarstår, det går att få en Svenssons att bli nazist, men vad är fördelen med att jobba på att få denne dit????

Du kanske inte tror det går att övertala, men ger det då någon rätten att försöka övertala, bara för att du tror att det inte går.
Citera
2024-08-12, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viljotamigiroven
Hehe. De försöker göra rätt. ÅR tror jag ärligt inte finns några oegentligheter med. Moraliska aspekter jodå men rent tekniskt är de i hamn. Men det spelar ingen roll hur mycket det skurar och fejjar för det ligger kvar ett skimmer av smuts som aldrig går bort. Det brukar bli så med människor som har en naturlig talang i att göra fel att det blir aldrig helt rätt hur mycket de än försöker.
ÅR har jag imte hittat något fel på. Väntar dock spänt på hur SKV ställer sig i momsfrågan...
Citera
2024-08-12, 12:23
Medlem
Snälla släpp rallarsving 2.0 hos Publicistklubben! Det ser mycket lovande ut när dom dessutom har ölglas under sina stolar.

Janne Josefsson vs Dumpen och alkohol på det blir garanterat en lyckad tillställning. Kan man begära mer?
Citera
2024-08-12, 21:37
Medlem
Nu får de ändå byta taktik lite, börjar bli tjatigt med dess konfrontationer.
Citera
2024-08-12, 21:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Intressant: Väldigt.

Fanns tecken på att en inkastare har manövrerat en gädda så denne trott att en annan pedofil (en fiskare) rekommenderat ett barn.

Jag har nämnt det 4 gånger, men MeggieCleary, Karlsson05, Lagopussy, hahahohoyrsovane, Bertil87, medea1, de har inte kommenterat detta. De som alltid hojtar till så fort det är något. Tror bestämt att det är något lurt. För de skulle skrikigt högt om det inte var på det viset.

Kanske inte så konstigt att en del åker dit fastän de känner till Dumpen. Det nämns här att de är sådana vilddjur så de tar risken att åka dit för Dumpen, så de får skylla sig själva.

Men detta är inte en metod som polis kommer att använda. Och man kan undra var den moraliska gränsen går för Dumpen. Det måste väl vara risken i verkliga livet som får avgöra rimligheten, inte ett konstlat fall. Skäms på dig Dumpen.
Citera
2024-08-12, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myskolog
Nu får de ändå byta taktik lite, börjar bli tjatigt med dess konfrontationer.

Du verkar ha höga krav på Dumpen men visst det är mer än tjatigt. Ok erkänner att var tionde video är lite halvkul och det kanske ev blir rewind på den.

Dumpen viftar bort självmorden med att FBI gripit 700 pedofiler och ett 20-tal av dessa har begått självmord.
Det här tycker smurfarna är samma sak. Jävlar vilken hybris Dumpen anammat. Sinnessjukt uttalande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in