Citat:
Fullständigt struntprat och fula påståenden.
Jag frågade efter källan till att gatusten plockades in och frågade också om du inte blandade ihop det med provskjutningarna!
Läs igen, mitt sista stycke, då du verkar ha glömt.
(FB) Är de upphittade kulorna de rätta?
Undrar även om källa / citat från Morelius där han omöjligt kunde tänka sig att Lisbeth blivit skjuten?
Gällande BKA och dina upprepningar där, så upprepar du hela tiden detta med fyndplats, men där den diskussion och argument jag för fram handlar om avståndet från skytten till makarna Palme och att dessa inte alls ger stöd åt annan skytt. Dessa omöjliggör något sådant.
Och du har inte kunna förklara dessa krutstänk heller.
Skitsnack även gällande mina inlägg om ljudbilden... Varför?
Att jag inte nämnt Björkman eller Lisbeth vid namn?
De är ju självfallet med i det jag framfört. (smällare och påsksmällare)
Vad är poängen med att försöka få till detta tjafs?
Barnsligt!
Jag frågade efter källan till att gatusten plockades in och frågade också om du inte blandade ihop det med provskjutningarna!
Läs igen, mitt sista stycke, då du verkar ha glömt.
Undrar även om källa / citat från Morelius där han omöjligt kunde tänka sig att Lisbeth blivit skjuten?
Gällande BKA och dina upprepningar där, så upprepar du hela tiden detta med fyndplats, men där den diskussion och argument jag för fram handlar om avståndet från skytten till makarna Palme och att dessa inte alls ger stöd åt annan skytt. Dessa omöjliggör något sådant.
Och du har inte kunna förklara dessa krutstänk heller.
Skitsnack även gällande mina inlägg om ljudbilden... Varför?
Att jag inte nämnt Björkman eller Lisbeth vid namn?
De är ju självfallet med i det jag framfört. (smällare och påsksmällare)
Vad är poängen med att försöka få till detta tjafs?
Barnsligt!
Tjafset uppstår p.g.a. dina ständiga förvrängningsförsök och ignorerande av anförd fakta. Källan till att gatstenar plockades in har du redan erhållit och tackat för:
Gällande Morelius:
Jag uppfattade det som han sköt honom två gånger.
https://wpu.nu/wiki/Uppslag:E107-00-A
Men jag uppfattar det som han sköt båda skotten på offret.
https://wpu.nu/wiki/Uppslag:E107-00-B
Tingsrätten:
https://lennartremstam.blogspot.com/...-inge.html?m=1
Återigen förvränger du gällande BKA. Jag har skrivit vid upprepade tillfällen att fyndplatserna enbart var en sak de reagerade på. Samt skrivit upprepade gånger att själva rapporten inte skall tas kategoriskt enligt de som författade den, d.v.s. representanter för just BKA. Det finns dokumenterat. Ändå fortsätter du spamma om att jag endast upprepar deras tveksamheter inför fyndplatserna, vad är vitsen med det?
Det kan inte längra röra sig om missförstånd från din sida. Björkman och Fru Palme är de enda som talar om puffar, dova smällar och vad gäller Fru Palme spekulation om skott på avstånd och ljuddämpare. Det är inte att jämföra med påsksmällare eller avgasknallar som knappast kan beskrivas som dova. Dessa två sticker alltså ut. Du nämner endast några som talar om höga smällar i syfte att släta över fenomenet. Morelius 50 meter bort upplevde det som att smällare kastades in i hans bil, och då hade han dörrarna stängda enligt egen utsago. Kvinnan inomhus i La Cartier omtalar våldsamma smällar. Det enda du anfördt var att Ljungqvist och Delsborn upplevde höga smällar. Sannolikt för att släta över den verkliga problematiken med ljudbilden som du konsekvent undvikit.
Det enda du hänvisar till är en rapport som teknikerna och forskarna som genomförde undersökningen den är baserad på, klart anför till Palmegruppens tekniker att resultaten inte är kategoriska. I klartext är således inga slutsatser definitiva, hur mycket du än skriker och upprepar samma meningar.
Dessutom med den fula ovanan att tillskriva en motdebattör falska påståenden fastän motsatsen framgår klart och tydligt i inläggen du citerar. Eller tänker du fortsätta hävda att jag enbart talar om kulornas fyndplatser? Det förefaller vara någon sorts utnötningsmetod du ägnar dig åt.