Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Ok. Men på vilket sätt skulle ChatGPT ha fel här? Den har inte alls gett det svar jag önskar. Jag ställde frågan rakt upp och ner och fick exakt det svaret. Du ser frågan och du ser svaret.
Din polare hävdade att det var "hörsägen" det som Telgenytt skrev om JO-granskningen av Södertälje Kommun. Det kan det omöjligt vara och egentligen behövs inte AI för att lista ut det.
Men för att göra det extra tydligt för din kompis så ställde jag den frågan.
Jag ställde också frågan till chatGPT utan dina guidande promptar och fick det totala motsatta svaret.
Så chatGPT har nu både bekräftat att det är hörsägen och att det inte är hörsägen.
Detta gjorde jag för att på ett så enkelt och pedagogiskt sätt försöka förklara för dig, att det sättet du använder chatGPT inte håller, och det är uppenbart att du inte förstår hur LLM fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Tycker inte jag är motbevisad angående dig. Du säger märkliga saker om dina barn och det lämnar en hel del frågor.
Ok då tar vi det igen.
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Att håna psykiskt sjuka människor inför sina barn är definitivt borde definitivt föranleda oro
Här har vi ditt påstående.
Jag informerar dig om att något sådant har jag inte sagt. Samt att jag påpekar att jag anser att du gör precis så som du anklagar soc för
Ditt svar på det är
Citat:
Varför tittar du annars på Fia:s lives med dem?
Vilket bekräftar att det är din egna tolkning.
På mitt andra påstående om att du beter dig som soc så svarar du följande
Citat:
du måste nog förstå skillnaden i att soc förvränger material i en utredning mot att någon gör det på ett anonymt nätforum.
Vilket jag tolkar som att du även håller med om att du har förvrängt vad jag skrivit.
Så jag frågar dig om vi kan vara överens om att jag aldrig sagt det du påstår.
På det svarar du
Citat:
Du förstör dina barn om du lär dem att håna och skoja om psykiskt sjuka människor och det kan vara skäl för en orosanmälan.
Jag påpekar igen att jag aldrig sagt att jag skulle gjort detta.
På det svarar du
Citat:
Sedan exakt i vilken kontext det skett kan jag förstås inte veta. Men om det är som jag tror att du sitter och hånar Fia och gör dig lustig på hennes bekostnad inför dina barn så förstör du dem och är ingen bra förälder.
Åter igen bekräftar du här att det inte är något jag sagt, utan det är vad du tror.
när jag sen åter igen frågar dig om vi kan vara överens om att jag aldrig sagt det du påstår och att det är bara något du tror, så svarar du.
Citat:
Bra då vet du hur föräldrar som har med soc känner sig.
Så åter igen då.
Kan vi vara överens om att jag aldrig sagt att jag skulle
håna psykiskt sjuka männisjor inför mina barn
Svara nu, ja eller nej, är vi överens om det?