2024-08-11, 20:44
Medlem
Demonstration mot Islam - Lördagen den 24:de Augusti - Stockholm, Örebro och Göteborg

https://www.youtube.com/watch?v=h9U8umlSX7E

https://www.etc.se/inrikes/haer-aer-personerna-bakom-de-anti-muslimska-demonstrationerna-i-sverige

Citat:
Dagens ETC

Den ökända korskvinnan Jade Sandberg har slutat bränna koraner. Istället vill hon ta de anti-muslimska protester som sker i Storbritannien, till Sverige.

Tankar kring detta?
Tror ni det kommer bli början på ett slut om Islam?
Tror ni muslimska länder kommer börja demonstrera mer och kräva ett jämnställdhet på riktigt i sina länder. Så som det skett tidigare, med deras slöjor bland annat? Var väl någon sådan demonstration efter någon blev skjuten p.g.a de visade lite hårhuvud.

Hursomhelst, så undrar jag om fler länder kommer ta efter. Med tanken på att man nu tar efter ifrån England och därefter tar Sverige efter, vilken kanske omvärlden får redan på och sedan är det bara fler länder som tar efter med att demonstrera.

Hur tror ni det kommer sluta?

Hur tro ni demonstrationen kommer bli? Blir det en motdemonstration?

Tror ni det blir en fredlig demonstration eller kommer det bli kaos?

En undring: Den 24: Augusti kommer det alltså sker demonstrationer i fyra olika ställen. Örebro, Stockholm och Göteborg den 24:de Augusti. Men vem är ledaren. Jag trodde det var den s.k korskvinnan som skulle vara ledaren. Men hon komer kanske bara befinna sig på en av dessa ställen och resten kommer någon annan vara ledaren i de andra ställen, den 24:de Augusti?

Vilken tid, framgår inte?

Exakt vart i dessa städer kommer det ske?
Citera
2024-08-11, 21:04
Medlem
Vad är det för fånigheter? Ska vi ut och demonstrera mot en förlegad troslära?

Inte en jävel kommer dyka upp när målet/agendan är så vagt. Tror ingen känner behovet av att ställa sig på något torg för att proklamera
sin avsky för en religion? Dvs det är inget som kommer locka dit en större massa.

En mängd motdemonstranter tror jag mer på i så fall, fast frågan är om de ens orkar bry sig när det inte är lika provokativt som Paludans brännande av deras "heliga skrift". Kanske inte ens blir livat från den kanten heller.

Lite upplagt för något som är glömt redan nästa dag.
Citera
2024-08-11, 21:34
Medlem
pojkpingiss avatar
Då svensken saknar både stake och bollar, kommer demonstrationerna bli rena tramset. Möjligen en handfull wt-svenskar som kommer gasta.
Citera
2024-08-11, 22:44
Avslutad
Israel-högern vill trigga Palestina-vänstern igen.

Finns inga som förtjänar varandra mer än dessa.
Citera
2024-08-11, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Då svensken saknar både stake och bollar, kommer demonstrationerna bli rena tramset. Möjligen en handfull wt-svenskar som kommer gasta.

Så länge det bara handlar om Islam så kommer SD muppar ändå gå man ur huse för att göra bort sig.

Fanskapet som mördade tre barn i Southport var en kristen afrikan. Men det sket Tommy Robbinson och Douglas Murray i.
Citera
2024-08-12, 09:50
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Blir det någon reaktion så kommer det med största sannolikhet vara redan engagerade aktivister och liknande.
Våra bekanta som är mellanchefer med leasad elbil och belånad borätt vid Vasaparken off Odenplan är redan upprörda över att vad de benämner "fascister", "nazister", "isslamofober" och "rassar" avser lördagen 24:e augusti kl. 11.00 samlas på Mede klassens Odenplan där alla i kvarteren är för iSSlam eftersom denna fredens religion är "vårt värn emot Högern".

Ja, A F A , R F och B L M kommer vara på plats mangrant, kvinnogrannt och ickebinär-grant. Få andra, förutom ordningsmakten i YT i kravallhjälmar, poliskusar, piketbilar och fotografer ifrån S E P Å för att filma den "höger" som är hotet emot oss alla, som samma statliga sekel hets tjänst lyfter i media en gång i kvartalet.
Citera
2024-08-12, 11:25
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Våra bekanta som är mellanchefer med leasad elbil och belånad borätt vid Vasaparken off Odenplan är redan upprörda över att vad de benämner "fascister", "nazister", "isslamofober" och "rassar" avser lördagen 24:e augusti kl. 11.00 samlas på Mede klassens Odenplan där alla i kvarteren är för iSSlam eftersom denna fredens religion är "vårt värn emot Högern".

Ja, A F A , R F och B L M kommer vara på plats mangrant, kvinnogrannt och ickebinär-grant. Få andra, förutom ordningsmakten i YT i kravallhjälmar, poliskusar, piketbilar och fotografer ifrån S E P Å för att filma den "höger" som är hotet emot oss alla, som samma statliga sekel hets tjänst lyfter i media en gång i kvartalet.
Räcker med att se hur de benämns i England. Gamla tanter, ensamstående föräldrar, nedsupna pubflugor och allehanda normalt folk som grips och benämns som hägerextremister, allt för att de begär att deras barn inte skall få halsarna avskurna
Citera
2024-08-12, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Jag kommer sjölv att vara där och jag kommer vara FÖRBANNAD PÅ ISLAMISERINGEN! Det är var svensks förbannade plikt den 24 Augusti att komma ut och VISA SIN ILSKA.

Vad annars ska vi göra? Sitta och grina på flashback varje dag? Vi måste mobilisera oss för att stå upp för vårat land! Annars har vi inget land kvar snart. Förstår inte folk det?
Men om man inte känner någon ilska, hur ska man göra då? Jag känner ingen ilska alls. Jag är mest glad och tacksam.
Citera
2024-08-12, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Räcker med att se hur de benämns i England. Gamla tanter, ensamstående föräldrar, nedsupna pubflugor och allehanda normalt folk som grips och benämns som hägerextremister, allt för att de begär att deras barn inte skall få halsarna avskurna
Hägerextremist, det var ett roligt ord. Vill man bli mer och mer som en häger då? Roligt.
Citera
2024-08-12, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Det skrivs lite varstans att det ska bli demonstrationer mot massinvandringen mm den lördagen den 24:e Augusti. Inspirerat av det som händer i England.

Tror ni att så kommer att ske?

Tror ni det blir motdemonstrationer?

Tror ni att muslimer i Sverige går man ur huse för att slåss då?

Tror ni invandrarkritiska svenska kommer att våga ge sig ut på gatorna med allt vad det innebär?

Bör man undvika Stockholm och Göteborg den helgen? Nåt i Malmö lär det inte bli med tanke på hur många muslimer det bor där. Övriga städer är troligen för små?

Om två veckor vet vi.
Hade jag bott i Göteborg eller Stockholm hade jag utan någon som helst tvekan kommit dit. Jag bor tyvärr i Skåne, har för tillfället inte pengar till tåg, och ska bort i 2 veckor under den 24:e. Det behövs verkligen stora demonstrationer mot massinvandringen. Men de måste även hållas någonstans i Skåne. Det finns troligtvis fler invandrings-kritiker i Skåne än någon annanstans. Men just Malmö, som är den största staden, är svenskar i minoritet, och av de som bor där är många vänsterblivna. Jag tror att SD får runt 10% i Malmö. Det är visserligen 30 000, men alla de kommer givetvis inte att dyka upp.

De ska helst vara så fredliga som möjligt. Det viktiga är bara att de kommer dit. Konservativa och nationalister suger när det kommer till att gå ut och demonstrera. De anser att det inte gör någon skillnad. De anser att det känns barnsligt osv. Men inget av detta spelar någon roll längre. Vi har snart inget land kvar, och vårt folk blir utsatta för rasism, rån, misshandel och våldtäkt varenda dag. Mer än 20% röstar på SD. Det är mer än 10 miljoner människor. Det finns människor även inom S och M som vil ha ett slut på massinvandringen. Jag bara säger att det finns mer än 10 miljoner vuxna människor som verkligen vill ha ett slut på det. Att lyckas få ihop en halv miljon av dessa människor för att demonstrera på 3 ställen på samma dag, hade kunnat leda till väldigt mycket. Stockholm, Göteborg och Skåne. Det som krävs är att dessa människor måste veta vart demonstrationen äger rum och vilken datum och tid. Det måste också finnas minst 1000 personer som till 100% ska komma till varje demonstration, så att människor vet att de inte kommer att stå där ensamma.

Demonstrationerna bör vara mot "Globalismen, rasismen mot vita, och massinvandringen". Jag har personligen inget kontaktnät av människor som hade varit villiga att dyka upp på en sådan demonstration. Jag har frågat. De måste sättas igång av organisationer som redan har ett litet kontakt-nät, som sedan kan vidare-kontakta andra. Om en demonstration ska hållas i Skåne hade tex jag kunnat kontaktas här på FB. Det som gör att många inte vill dyka upp, beror på att de tror att väldigt få kommer att dyka upp. Det är också därför media gör allt för att censurera och få folk att tro att betydligt färre dök upp. Men så fort några tusen dyker upp, och många av dem filmar det hela med sina egna telefoner, och sprider det, kommer fler och fler att dyka upp. Viljan att demonstrera och att göra sin röst hörd är något som definitivt inte saknas. To mig. Jag skulle gissa på att det i Sverige finns runt 500 000 människor (främst svenska män, men även en del europeer och vissa kvinnor) som gärna hade velat demonstrera, så länge de vet att det blir en riktig demonstration av det, och inte 50 personer som går omkring med flaggor.

Säg vad du vill om vänstern. Men de är experter på att få folk att tro att de är många fler än vad de egentligen är. De är en högljudd minoritet, som lyckas pga att de har förmögna kommunister, samt hela mass-media bakom sig. Med andra ord, de har staten bakom sig. Men vi är minoriteten. Tro mig. Hade det utbrutit ett krig mellan konservativa/nationalister Vs vänstern, hade de konservativa/nationalisterna krossat vänstern på några, eller kanske tom en enda dag.
Citera
2024-08-12, 13:29
Avslutad
Vänta, är det korskvinnan som ska hålla i skiten? Då går det ju åt helvete redan där.

Att pissa på islam, och istället hjärntvättat hänge sig åt nästa importerade ökenreligion kristendomen, känns ju sådär begåvat.

Kanske dyker upp en och annan "Nå, aj dånt tink såå" på sin höjd.
Citera
2024-08-12, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Så länge det bara handlar om Islam så kommer SD muppar ändå gå man ur huse för att göra bort sig.

Fanskapet som mördade tre barn i Southport var en kristen afrikan. Men det sket Tommy Robbinson och Douglas Murray i.
Återigen, DET är inget man vet. Man har bara från domstolens sida nämnt GM:s namn och var ifrån föräldrarna har kommit ifrån och därmed FÖRMODAT GM:s bakgrund. Huruvida GM sympatiserar med kristendom eller islam är inget man har nämnt från polisens sida, man har ej heller sagt huruvida man avser göra en rättspsykiatrisk undersökning och om man får veta GM:s motiv så är frågan om de lär ta upp det öppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in