Citat:
Ursprungligen postat av
Myror-Elefanter
Det skrivs lite varstans att det ska bli demonstrationer mot massinvandringen mm den lördagen den 24:e Augusti. Inspirerat av det som händer i England.
Tror ni att så kommer att ske?
Tror ni det blir motdemonstrationer?
Tror ni att muslimer i Sverige går man ur huse för att slåss då?
Tror ni invandrarkritiska svenska kommer att våga ge sig ut på gatorna med allt vad det innebär?
Bör man undvika Stockholm och Göteborg den helgen? Nåt i Malmö lär det inte bli med tanke på hur många muslimer det bor där. Övriga städer är troligen för små?
Om två veckor vet vi.
Hade jag bott i Göteborg eller Stockholm hade jag utan någon som helst tvekan kommit dit. Jag bor tyvärr i Skåne, har för tillfället inte pengar till tåg, och ska bort i 2 veckor under den 24:e. Det behövs verkligen stora demonstrationer mot massinvandringen. Men de måste även hållas någonstans i Skåne. Det finns troligtvis fler invandrings-kritiker i Skåne än någon annanstans. Men just Malmö, som är den största staden, är svenskar i minoritet, och av de som bor där är många vänsterblivna. Jag tror att SD får runt 10% i Malmö. Det är visserligen 30 000, men alla de kommer givetvis inte att dyka upp.
De ska helst vara så fredliga som möjligt. Det viktiga är bara att de kommer dit. Konservativa och nationalister suger när det kommer till att gå ut och demonstrera. De anser att det inte gör någon skillnad. De anser att det känns barnsligt osv. Men inget av detta spelar någon roll längre. Vi har snart inget land kvar, och vårt folk blir utsatta för rasism, rån, misshandel och våldtäkt varenda dag. Mer än 20% röstar på SD. Det är mer än 10 miljoner människor. Det finns människor även inom S och M som vil ha ett slut på massinvandringen. Jag bara säger att det finns mer än 10 miljoner vuxna människor som verkligen vill ha ett slut på det. Att lyckas få ihop en halv miljon av dessa människor för att demonstrera på 3 ställen på samma dag, hade kunnat leda till väldigt mycket. Stockholm, Göteborg och Skåne. Det som krävs är att dessa människor måste veta vart demonstrationen äger rum och vilken datum och tid. Det måste också finnas minst 1000 personer som till 100% ska komma till varje demonstration, så att människor vet att de inte kommer att stå där ensamma.
Demonstrationerna bör vara mot "Globalismen, rasismen mot vita, och massinvandringen". Jag har personligen inget kontaktnät av människor som hade varit villiga att dyka upp på en sådan demonstration. Jag har frågat. De måste sättas igång av organisationer som redan har ett litet kontakt-nät, som sedan kan vidare-kontakta andra. Om en demonstration ska hållas i Skåne hade tex jag kunnat kontaktas här på FB. Det som gör att många inte vill dyka upp, beror på att de tror att väldigt få kommer att dyka upp. Det är också därför media gör allt för att censurera och få folk att tro att betydligt färre dök upp. Men så fort några tusen dyker upp, och många av dem filmar det hela med sina egna telefoner, och sprider det, kommer fler och fler att dyka upp. Viljan att demonstrera och att göra sin röst hörd är något som definitivt inte saknas. To mig. Jag skulle gissa på att det i Sverige finns runt 500 000 människor (främst svenska män, men även en del europeer och vissa kvinnor) som gärna hade velat demonstrera, så länge de vet att det blir en riktig demonstration av det, och inte 50 personer som går omkring med flaggor.
Säg vad du vill om vänstern. Men de är experter på att få folk att tro att de är många fler än vad de egentligen är. De är en högljudd minoritet, som lyckas pga att de har förmögna kommunister, samt hela mass-media bakom sig. Med andra ord, de har staten bakom sig. Men vi är minoriteten. Tro mig. Hade det utbrutit ett krig mellan konservativa/nationalister Vs vänstern, hade de konservativa/nationalisterna krossat vänstern på några, eller kanske tom en enda dag.