Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Inget av det du lagt ut motsäger något av det jag skrev! Så frågan är varför du ljuger!?
Polisen säger att de inte vet vad som hänt Essie. Precis som jag skrev. Alla normalt funtade människor förstår att det betyder att det inte finns några bevis för nåt, för hade det gjort det så hade ju polisen vetat vad som hänt.
För övrigt är mycket av det du lagt ut Enköpingspostens ord, inte polisens! Det jag la ut var ett citat från polisen. Och polisen är klara och tydliga. De vet inte vad som hänt Essie, om hon är bortsprungen eller om hon är stulen. Men det var också längesedan de gjorde det uttalandet. Att de inte visste då betyder inte att de inte vet nu. Efter det uttalandet gjordes, så har de nämligen åter öppnat utredningen. Så det är ganska tydligt att polisen misstänker att brott har begåtts! Annars hade de inte öppnat utredningen igen!
Det är bara näthatare och lögnare som du och smurfsmurf som ideligen håller på och påstår en massa saker som inte stämmer, som ljuger, helt enkel!
Skippa nu tramset om näthat hit och dit. Det här är flashback, här sitter vi och spekulerar filosoferar och gissar oss fram eftersom att vi inte vet vad som har hänt ännu. Du sitter i helt fel tråd då du bara är ute efter att tramsa, flamsa, och beskylla allt och alla. Sen åter till citatet, polisen säger SJÄLVA fast du inte kan läsa att dom MISSTÄNKER EJ STÖLD. Vare sig du vill det eller inte, det finns INGA bevis på att någon så kallad stöld har existerat. Sen eftersom att du är så förbannat efterbliven att du inte ens vet hur en tidning fungerar så tar dom in information från olika källor BLA polisen. Men sen efter det så skriver dom ihop en artikel baserad på INFORMATIONEN som de har fått från olika källor. Det är inte någon bok dom ska skriva eller göra en podd för att du är efterbliven. Sen att du lägger upp ETT sketet citat men du kan inte ta med informationen som hör till det visar bara ännu mer på hur jävla dum trög du är. Du är bara här inne för att sprida trams och svammel och fylla upp tråden i onödan.
Polisen MISSTÄNKER EJ stöld av hunden då det inte finns bevis på det. Detta har jag till och med varit duktig och lagt upp bildlänk åt dig, men det förstod du väl inte heller hur man får fram.
Sen har jag en annan fråga, behöver du en ordbok? Så att du kan byta emellan dom två orden du endast kan använda" Näthatare!!!" och "lögnare!!!" testa skaffa lite variation, ta en svenska kurs eller liknande?
Sen får du även mer än gärna lägga upp fakta vart jag har ljugit, och även vad jag ska ha ljugit om. Detta ska du svara på helt konkret med FAKTA tillbaka, och inte något påhitt från dig. Det ska vara från en källa som ALLA kan läsa ifrån. På samma sätt som jag har delat med sån information. För vad dina personliga åsikter är skiter nog förmodligen hela flashback i.
Sen samma sak att du påstår att "Hundvärlden" är på P sida? Vad är det för jävla svammel? Vart har du fått det belägget ifrån? Har du ifrågasatt varje kotte som har en hund om dom tycker att hunden ska tillbaka till honom? För vad jag har sett och vad jag själv vet som hundägare är att den där jävla människan ska inte ens ha en dammråtta som husdjur. I det här landet har man STRIKT ÄGARANSVAR över en hund. Spelar ingen roll om jag så kastar ut grannen på promenad med MIN hund så är det MITT ansvar att INGET händer varken HUNDEN eller omgivningen. Det spelar ingen som helst jävla roll om jag så hyr in 3000 assistenter att dom ska ta hand om hunden, det är OAVSETT jag som står som ägare som har FULLT ansvar över hundens hälsa och även att den inte gör skada på någon annan, eller i omgivningen. Det GÅR inte att avtala bort denna äganderoll vare sig DU vill det eller inte.
Den som står som ägare på hunden HAR ALLT ANSVAR gällande hunden, oavsett om man så flyttar 1000 mil ifrån. Och den jävla faktan kan du läsa om på jordbruksverket som har en betydligt högre röst än vad fan du har på ett forum.