2024-08-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Varför bor Julia då och då hos Anna Book. Någon skrev att hon väntar barn med hennes son.

Dom är familjevänner och har känt varandra i många år. Hon är inte gravid med honom.
Citera
2024-08-11, 18:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Och tog upp det hur det var för Jocke när hans mamma inte tålde att se jockes pappa i pojken, hon ville inte ha hjälp hemma med honom utan att de skulle placera honom så hon slapp se honom.
Sluta sprida skit som bevisad sanning.
Finns inga bevis på att mamman sagt att hon såg Jockes pappa i Jocke. Det är bara långsökta teorier, lögner, som sprids som sanning.
Citera
2024-08-11, 18:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Julia berättade idag på sin live att Chrippa fortfarande har lilla C,s pass och att Chrippa vägrar lämna ifrån sig det.
Senare var Julia och Prefab på delad live. Han sade att han är i Grekland just nu men när han kommer hem ska han röra om i grytan lite.
Hoppas inte han rör om i grytan. Han ska snarare stötta Julia i att få det att fungera med Chrippa runt lilla C.
Om Julia och Chrippa inte kan få det att fungera med barnet finns risk att soc kopplas in igen, "röra om i grytan" är det sista dem behöver.
Citera
2024-08-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det var väl därför det blev sån kaos för hon fick reda på att chrippa skulle åka med Julia & barnet han hade bestämt sig att det var slut, och under natten försvann hans youtube osv.
Tror det finns ett klipp om de bråket i videon där Linnea berättar sin sanning.

Det är så många versioner nu så det är lite rörigt.

Så L var alltså inte inräknad i flytt/resplanerna som gjordes redan i oktober/november, utan fick reda på det först där i december?

Så resan var redan klar och allt klart för avfärd så att säga?
Vilka skulle med på den resan/flytten?
Citera
2024-08-11, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är så många versioner nu så det är lite rörigt.

Så L var alltså inte inräknad i flytt/resplanerna som gjordes redan i oktober/november, utan fick reda på det först där i december?

Så resan var redan klar och allt klart för avfärd så att säga?
Vilka skulle med på den resan/flytten?

Nej han ville åka med Julia & barnet, han hade ju bestämt sig men så hände allt skit på natten.
Ja det är en soppa men sanningen kommer komma fram till slut, men då har man förlorat så många på vägen och de gäller alla parter.
Citera
2024-08-11, 18:50
Medlem
Citat:
Nej han ville åka med Julia & barnet, han hade ju bestämt sig men så hände allt skit på natten.
Ja det är en soppa men sanningen kommer komma fram till slut, men då har man förlorat så många på vägen och de gäller alla parter.

Gjorde L och Kräftan slut/hade paus någon gång där i oktober/november?
Citera
2024-08-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, men att sprida en lögn som om det vore sanning är bara så tröttsamt.
Om det är sanning kan ju du hänvisa vart mamman sagt att hon lämnade bort Jocke eftersom hon såg Jockes pappa i honom.

Det var vad Rask, jag skrev inte att han hade rätt i det. Jag är ju ny i trådarna och hade aldrig hört talas om den teorin om mamman. Jag skrev det för att jag vill diskutera det, höra andras åsikt om det som Rask sa. Ingen behöver läsa mina inlägg som att jag är sanningsministeriet. Jag vill höra hur andra tänker.
Citera
2024-08-11, 21:02
Medlem
Citat:
Det var vad Rask, jag skrev inte att han hade rätt i det. Jag är ju ny i trådarna och hade aldrig hört talas om den teorin om mamman. Jag skrev det för att jag vill diskutera det, höra andras åsikt om det som Rask sa. Ingen behöver läsa mina inlägg som att jag är sanningsministeriet. Jag vill höra hur andra tänker.
Men hur kan man ens ta Rasks ord som en sanning?

Där måste du rannsaka dig själv
Citera
2024-08-11, 21:08
Medlem
Citat:
Dom har hållhakar på varandra, saker som vi inte vet om.
Men nu har jag sätt saker som gör att jag tror på Julia.
Allt Chrippa sa när han satt hos Anjo stämmer.
Linnea och Chrippa kan inte lita på varandra det finns för många lögner och det kommer säkerligen fler lögner som kommer bli svårt att ta sig ur.
Jag ser det mer som att de förlåtligt varandra, bakom stängda dörrar.

Jag tror inte de har hållhakar på varandra.
Citera
2024-08-11, 22:41
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Varför bor Julia då och då hos Anna Book. Någon skrev att hon väntar barn med hennes son.
Hon bor inte då och då hos Anna Book, men hon är väldigt mycket hos sin mamma.
Tror inte hon är gravid
Citera
2024-08-11, 22:53
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Och som du säger att Chrippa och Julia känner varmt för varandra men Chrippa är misshandlad och kan inte ta sig ur.
Idag på live berättade Julia att hon aldrig, aldrig någonsin skulle ta tillbaka Chrippa, att det kommer inte hända.
Hennes mamma var med på sidan om i liven och sade att hon tycker att allt som hänt är tråkigt och tror inte heller Julia skulle vilja bli ihop med Chrippa igen
Citera
2024-08-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Idag på live berättade Julia att hon aldrig, aldrig någonsin skulle ta tillbaka Chrippa, att det kommer inte hända.
Hennes mamma var med på sidan om i liven och sade att hon tycker att allt som hänt är tråkigt och tror inte heller Julia skulle vilja bli ihop med Chrippa igen

Hoppas han inte lyckas lura henne igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in