Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Dom har hållhakar på varandra, saker som vi inte vet om.
Men nu har jag sätt saker som gör att jag tror på Julia.
Allt Chrippa sa när han satt hos Anjo stämmer.
Linnea och Chrippa kan inte lita på varandra det finns för många lögner och det kommer säkerligen fler lögner som kommer bli svårt att ta sig ur.
Jag har också börjat luta åt att det inte är så att Chrippa ljuger för både Julia och Linnea för att själv få plocka all frukt han vill.
Jag tror att Julia vill ha Chrippa och Chrippa vill ha Julia, men Linnea har faktiskt slagit både stora C och lilla c. Chrippa säger att Linnea har slagit barnet och puttat henne i golvet. Han säger att han själv blivit grovt misshandlad av Linnea under lång tid.
När jag gick in i denna diskussion så läste jag Linneas berättelse för polisen och trodde henne. Jag gör inte det längre.
Jag vill inte säga att jag vet att det är si eller så med någonting men jag känner att Linnea nog är spritt språngandes galen.
Rask berättade att Linnea inte tålde barnet för hon såg Julia i henne. Och tog upp det hur det var för Jocke när hans mamma inte tålde att se jockes pappa i pojken, hon ville inte ha hjälp hemma med honom utan att de skulle placera honom så hon slapp se honom. Det hela upprepar sig.
Men som alltid när man får veta snippar här och där så kan man ju inte säga att det man själv tror är sant, men tror kan man allid göra.