2024-08-11, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vad skulle det vara för hemliga saker?
Chrippa är helt klar med Julia så han har ingen anledning att göra det.

Oavsett så är det viktigaste att överlämningen sker smärtfritt
Skulle chrippa vilja ha J hade han knäppt med fingrarna men det är ingen som vill ha henne. Hon har inte ens en närvarande pappa va?
Citera
2024-08-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Skulle chrippa vilja ha J hade han knäppt med fingrarna men det är ingen som vill ha henne. Hon har inte ens en närvarande pappa va?

Vad har hennes pappa med saken att göra?!
Citera
2024-08-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Frågan var inte vem som är mest trovärdig. Frågan var varför Linnea vill höra vad Julia säger.
Att barnet skulle vara utsatt är utrett och nedlagt.
Syfte? Att som par höra samma sak.
Konkreta exempel, missfall, boende, kläder, pengar.
Om de spelar in kan inte jag svara på.

Min fråga till dig är om de två personerna som du anser bör vara närvarande själva ska vara trovärdiga. Eftersom du påstår att allt som kommer från J är lögn och verklighetsfrånvänt.
Ponera att de tidigare har talat osanning för att påverka olika situationer, det blir lite märkligt om då alla inblandade har en historia av att inte vara helt ärliga, särskilt om någon av dem ska fungera som observatör för att upptäcka osanningar.

Jag nämnde också att man kan bortse från den påhittade historien om barnet.

Är det konkreta exempel?
Utveckla gärna vad som delats offentligt som du vet med 100% säkerhet är lögner.
Citera
2024-08-11, 13:47
Avslutad
Citat:
Vet inte om det finns behov av att smyga fram hemliga meddelanden. Vad skulle det vara?
Barnets mamma behöver inte träffa pappan på tu man hand hon behöver bara sköta sitt.

Men det är väl konstigt till att börja med att Linnea inte litar nog på Chrippa att han kan lämna själv? Antingen är hon bara sjukt kontrollerande eller så är det för hon vet hur hon fick honom, dvs genom otrohet, och du vet vad man säger.. ”Once a cheater always a cheater”.

Han kan lika gärna träffa en annan tjej igen som är allt det som han nu säger sig hittat i Linnea och göra samma sak igen som han gjorde mot Julia men mot Linnea. Kanske när de skaffat barn och kommit in i en vardag som man inte gör efter enbart ett år.

Jag tror fortfarande Chrippa känner för Julia, men han vill såklart vara med Linnea. Det är uppenbart. Men jag är fortsatt misstänksam till om det kommer hålla o längden, tror Linnea mått bättre med en mindre strulig kille.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-08-11 kl. 13:52.
Citera
2024-08-11, 13:59
Medlem
Citat:
Nej ibland behöver man inte det.
Hon lämnar också tidigare för att festa loss. Live verkar vara hennes prio ett då hon till och med kör live från fester.
Någon kommer att skämmas rejält.

När i nutid lämnade Julia tidigare för att festa loss? jag tycker Julia sätter barnet i första hand. Visst hon har kört live på en fest är väl inte så konstigt många som gör de.
Det måste vara extrem jobbigt för Julia att hennes ex nya tjej har sån koll på vad hon gör på sin fritid.
Citera
2024-08-11, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vad skulle det vara för hemliga saker?
Chrippa är helt klar med Julia så han har ingen anledning att göra det.

Oavsett så är det viktigaste att överlämningen sker smärtfritt

Jag tror inte han känner sig helt klar med Julia, på något sätt har dom ett band som många av oss inte kan förstå och då menar jag inte bara ett barn.
Tror även Linnea vet de och därför kommer hon aldrig kunna lita fullt ut på chrippa.
Citera
2024-08-11, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror inte han känner sig helt klar med Julia, på något sätt har dom ett band som många av oss inte kan förstå och då menar jag inte bara ett barn.
Tror även Linnea vet de och därför kommer hon aldrig kunna lita fullt ut på chrippa.

Julia julia jag förstår inte.

Men i det här klippet https://www.youtube.com/watch?v=Axm76MR2wsg så hör man Chrippa säga att han och han och hans dotter har blivit slagen av Linnea.

Jag fattar tammefan ingenting. Chrippa säger här att han blivit misshandlad så att han nästan blev medvetslös, att Linnea sparkat honom i ansiktet så att han blöder - när han kör bil och barnet är i bilen.

Och jag är inne på att Chrippa berättat detta för Jocke och för Julia just innan han hamnade i häkte. Han hade i slutet på december gett Linnea en resa i julklapp som han nu inte ville göra med henne för han vill ta ihop det med Julia igen. Han säger att han kan inte vara ihop med Linnea längre för han blir misshandlad.

Och det är då Linnea får en vän att ringa polisen. Och Chrippa hamnar i häkte.

Det verkar som om Julia inte alls har ljugit om Linnea, hon har berättat det Chrippa har berättat för Jocke. Och då hamnade Chrippa i häkte.

Nu verkar Chrippa gå helt i Linneas ledband. Hur länge håller det här? Och som du säger att Chrippa och Julia känner varmt för varandra men Chrippa är misshandlad och kan inte ta sig ur. Han är rädd för Linnea tror jag.
Citera
2024-08-11, 15:46
Medlem
Attityds avatar
Julia berättade idag på sin live att Chrippa fortfarande har lilla C,s pass och att Chrippa vägrar lämna ifrån sig det.
Senare var Julia och Prefab på delad live. Han sade att han är i Grekland just nu men när han kommer hem ska han röra om i grytan lite.
Citera
2024-08-11, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Julia julia jag förstår inte.

Men i det här klippet https://www.youtube.com/watch?v=Axm76MR2wsg så hör man Chrippa säga att han och han och hans dotter har blivit slagen av Linnea.

Jag fattar tammefan ingenting. Chrippa säger här att han blivit misshandlad så att han nästan blev medvetslös, att Linnea sparkat honom i ansiktet så att han blöder - när han kör bil och barnet är i bilen.

Och jag är inne på att Chrippa berättat detta för Jocke och för Julia just innan han hamnade i häkte. Han hade i slutet på december gett Linnea en resa i julklapp som han nu inte ville göra med henne för han vill ta ihop det med Julia igen. Han säger att han kan inte vara ihop med Linnea längre för han blir misshandlad.

Och det är då Linnea får en vän att ringa polisen. Och Chrippa hamnar i häkte.

Det verkar som om Julia inte alls har ljugit om Linnea, hon har berättat det Chrippa har berättat för Jocke. Och då hamnade Chrippa i häkte.

Nu verkar Chrippa gå helt i Linneas ledband. Hur länge håller det här? Och som du säger att Chrippa och Julia känner varmt för varandra men Chrippa är misshandlad och kan inte ta sig ur. Han är rädd för Linnea tror jag.

Dom har hållhakar på varandra, saker som vi inte vet om.
Men nu har jag sätt saker som gör att jag tror på Julia.
Allt Chrippa sa när han satt hos Anjo stämmer.
Linnea och Chrippa kan inte lita på varandra det finns för många lögner och det kommer säkerligen fler lögner som kommer bli svårt att ta sig ur.
Citera
2024-08-11, 16:01
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Den senaste versionen Chrippa och Linnea gått ut med är att Linnea ljög när Chrippa hamnade I häktet.(att hon var rädd att mista honom osv.)
Chrippa pratade med Linnea i en av sina streams och sade; upprepar man samma sak många gånger så tror folk på det och det blir sant.
Linnea höll med.
Menar de då att folk ska tro på deras senaste version om de upprepar den tillräckligt ofta?
Julia berättade i en av sina live att den första versionen är den som stämmer.

Som läget är nu tror jag Chrippa och Linnea kommit fram till att båda tjänar på att vara med varandra.
Han får en yngre tjej. Hon får pengar och resor

Det är uppenbart att han mår dåligt och är pressad, men försöker intala omvärlden att allt är bra
Citera
2024-08-11, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom har hållhakar på varandra, saker som vi inte vet om.
Men nu har jag sätt saker som gör att jag tror på Julia.
Allt Chrippa sa när han satt hos Anjo stämmer.
Linnea och Chrippa kan inte lita på varandra det finns för många lögner och det kommer säkerligen fler lögner som kommer bli svårt att ta sig ur.

Enda gången det inte fanns anledning att ljuga var då. Allt efteråt är bara för att rädda upp det som sas, för att de bevisligen vill vara tillsammans.
Citera
2024-08-11, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Julia berättade idag på sin live att Chrippa fortfarande har lilla C,s pass och att Chrippa vägrar lämna ifrån sig det.
Senare var Julia och Prefab på delad live. Han sade att han är i Grekland just nu men när han kommer hem ska han röra om i grytan lite.

Ska prefab Andreas röra om i grytan lite, på vilket sätt då?
Tänker bara på när Alex Ceesay hyrde snubbens hus och var helt påtänd under en live där han brottade ner Andreas i soffan.
Tycker nog Andreas ska hålla käften och sköta sin egen skit när han själv har så dåligt omdöme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in