Citat:
Ursprungligen postat av
medea1
Nej menade inte att det är ok men när man läser om (var tom på en föreläsning om det) hur mycket grov våldsporr som barn exponeras för - är det light- budskapet här är ändå att ngt är fel o vuxna
reagerar.
Värre att det skickas filmer o bilder o meddelanden från män direkt till ungarna på snap, tictok, roblox, osv.
Dumpen borde kunna innefattas av porrfilter dock. I det land jag bor i nu är det porrfilter för alla men man kommer in på dumpen.
Tycker absolut man kan blurra bilderna. Borde inte göra ngn skillnad. Helt klart.
Det är få gäddor som inte verkar specifikt ute efter just barn. Fiskarna är lågt hängande frukt absolut, men inga normala män skulle få för sig att sexchatta med ett barn.
(Är det light- budskapet här är ändå att ngt är fel o vuxna reagerar)?? Ditt budskap, "detär fel men ändå inte fel".
(Värre att det skickas filmer o bilder o meddelanden från män direkt till ungarna på snap, tictok, roblox, osv)?? Ditt budskap "det är rätt men ändå fel".
Du och Palme har en likhet, politikerslingrande.
Ganska ofta har fiskaren skrivit, "du gör fan i mig, mig besviken" Och som känslomänniska vill mannen inte göra flickan besviken.