2024-08-11, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag kallade det också ”slussa vidare” men fick skit för det. Det är så sant det bara kan bli. Dumpen raggar på flera sexappar och givetvis vill väldigt få ha en fjortis men ensam kvar blir fete Janne och jävlar vad Dumpen uppvaktar honom.
Lite lagom efterbliven men hans bästa dag i livet och belöningssystemet i skallen överbelastas men då släpper Dummpen prutten ”Jag är 14 år men det är ok va?!”. Det är den chattloggen vi får se då den andra är i space heaven.

Alla vill sätta dit pedofiler men det här är ju inte rätt nånstans.

Berätta gärna ingående hur förberedelserna inför konfrontationer går till?

Jag har ingen aning. Helt ointressant. Den enda som vet, kan verifiera och styrka det som händer och sker inom organisationen är ansvarig utgivare själv.
Citera
2024-08-11, 00:49
Medlem
Citat:
Sånt pysslar jag inte med men vill bara få lite info om hur organisationen Dumpen funkar?

Ingen försvarar om någon sätter på barn men nu har vi insidern Radhuset i tråden så låt hen tala men nämn inte Sara vid namn.
Radhuset har tydligen brutit mot något jävla sekretessavtal hen skrivit på.
Hur mycket är det dasspappret värt liksom?
Kläm fram med härligheten nu, skvaller går också bra!
Jag tror det funkar minsann.
Citera
2024-08-11, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Jag har ingen aning. Helt ointressant. Den enda som vet, kan verifiera och styrka det som händer och sker inom organisationen är ansvarig utgivare själv.

Ok det behöver inte alltid handla om Dumpens ansvarige utgivare men du kan väl bjuda folket på något innefrån den mytomspunna inre kretsen?

Vad/vem har högre tittarsiffror än Dumpen? Något skojigt måste det finnas som ansvarige utgivare inte vill ska få se dagsljus?
Citera
2024-08-11, 02:11
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Nej menade inte att det är ok men när man läser om (var tom på en föreläsning om det) hur mycket grov våldsporr som barn exponeras för - är det light- budskapet här är ändå att ngt är fel o vuxna
reagerar.
Värre att det skickas filmer o bilder o meddelanden från män direkt till ungarna på snap, tictok, roblox, osv.
Dumpen borde kunna innefattas av porrfilter dock. I det land jag bor i nu är det porrfilter för alla men man kommer in på dumpen.

Tycker absolut man kan blurra bilderna. Borde inte göra ngn skillnad. Helt klart.

Det är få gäddor som inte verkar specifikt ute efter just barn. Fiskarna är lågt hängande frukt absolut, men inga normala män skulle få för sig att sexchatta med ett barn.
(Är det light- budskapet här är ändå att ngt är fel o vuxna reagerar)?? Ditt budskap, "detär fel men ändå inte fel".

(Värre att det skickas filmer o bilder o meddelanden från män direkt till ungarna på snap, tictok, roblox, osv)?? Ditt budskap "det är rätt men ändå fel".

Du och Palme har en likhet, politikerslingrande.

Ganska ofta har fiskaren skrivit, "du gör fan i mig, mig besviken" Och som känslomänniska vill mannen inte göra flickan besviken.
Citera
2024-08-11, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Folk vill veta vilka som är potentiella barnvåldtäktsmän
Vad är det som är fel eller konstigt med det?
Att riktiga liv raseras för ett kanske.
Citera
2024-08-11, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Förstår. Menar du att problemet då är att barnen kan identifiera vilka gäddorna är? Tänker spontant att de får se att det kan vara vem som helst o att de inte ser ut på ngt speciellt sätt.
Tänker på att hela världen kan identifiera vem det är.
Citera
2024-08-11, 12:58
Bannlyst
När bannas organisationer som dumpen?
Citera
2024-08-11, 13:22
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
En sak kan väl samtliga skribenter enas om - Sara Nilsson och Patrik Sjöberg borde behandla sina egna trauman innan dom söker lycka i underhållningsbranschen. Då skulle diskussionen, om den ens hade ägt rum, sett helt annorlunda ut.

Inget konstigt att deras trauman agerat incitament för verksamheten, men när det väl är i gång och rullar så vore det ju klädsamt att lämna över stafettpinnen till nån annan som önskar behandla sitt trauma på samma vis. Men det går kanske inte, eftersom underhållningsvärdet skulle falla nåt enormt och dessutom skulle en diskussion om hur swishgåvorna skulle fördelas uppstå.

Är det barnen som står i centrum eller är det Patrik och Sara? Tycker det är en relevant fråga faktiskt.
Citera
2024-08-11, 13:29
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
En sak kan väl samtliga skribenter enas om - Sara Nilsson och Patrik Sjöberg borde behandla sina egna trauman innan dom söker lycka i underhållningsbranschen. Då skulle diskussionen, om den ens hade ägt rum, sett helt annorlunda ut.

Inget konstigt att deras trauman agerat incitament för verksamheten, men när det väl är i gång och rullar så vore det ju klädsamt att lämna över stafettpinnen till nån annan som önskar behandla sitt trauma på samma vis. Men det går kanske inte, eftersom underhållningsvärdet skulle falla nåt enormt och dessutom skulle en diskussion om hur swishgåvorna skulle fördelas uppstå.

Är det barnen som står i centrum eller är det Patrik och Sara? Tycker det är en relevant fråga faktiskt.
Det finns trådar som diskuterar dem, skriv där.
Citera
2024-08-11, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Går inte då skvallertråden om Sara är låst med hänvisning till att hon är en B-kändis. Jag tror Sara både gillar det och ogillar det på samma gång.
Citera
2024-08-11, 14:24
Avslutad
Citat:
Går inte då skvallertråden om Sara är låst med hänvisning till att hon är en B-kändis. Jag tror Sara både gillar det och ogillar det på samma gång.
Den är inte låst. Har varit upplåst sedan april i år. Varför skriver inte fler där egentligen?

(FB) Skvaller om pedofiljägerskan Sara Malika Kristina Nilsson, Hyllstofta
Citera
2024-08-11, 14:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Kan du förklara hur frågan jag ställde är irrelevant för trådens ämne? Jag tycker själv att deras drivkrafter är högintressant rörande dumpen som fenomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in