2024-08-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tack Gynstol. Jag ser ingen anledning till att, på detta forum, låtsas vara upprörd och ge uttryck för upprördhet när det är en annan känsla som dominerar. Det är helt makalöst att folk förställer sig på ett anonymt forum istället för att uttrycka sina renaste känslor.

På ett sätt blir jag absolut påverkad av penisbilderna. Upprördhet är dock för starkt. Jag tror heller inte att Sara blir särskilt upprörd längre över dessa bilder. Nånstans inser man ju efter ett tag att verkligheten ser ut såhär och att det är ett samhällsproblem. Att få ett känslopåslag varje gång man möter samma dårskap borde vara väldigt utmattande. Men i det ögonblick jag får syn på den varelse som publicerats så upplever jag snarast ett förakt mot personen. Man tappar ju all respekt för människan direkt. Det enda man ser är en jävligt ryggradslös figur som helt enkelt får skylla sig själv för att han som vuxen människa tagit det aktiva beslutet att släppa all medmänsklighet för att försöka komma åt ett barns underliv för egen njutning, när han som vuxen människa med all säkerhet vet att barnet kan ta stor skada av beteendet. Han vet detta, även om han låtsas som att han inte vet. Det finns inget som ursäktar att man tar ett sådant beslut.

Ska det vara möjligt att förlåta? Absolut i vissa fall, men det ska svida rejält. Jag har helt enkelt inga problem med de konsekvenser beslutet leder till.
Det betyder att jag upplever en frihet att kunna skratta åt och kraftfullt håna dessa typer för sina lyten. Annars gillar jag inte lyteskomik, men har man tagit det nämnda beslutet, gått över den gränsen, då kan jag tillåta mig att garva gott på deras bekostnad.

Det är som att man glömmer bort den biten i den här tråden.
Citera
2024-08-09, 20:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Inte undra på att gäddorna fastnar i nätet trots att det för gemene man ter sig orimligt att inte se igenom vid det här laget..dessutom efter att man vet att de är ute o fiskar.... man kan inte påstå att intelligens är ett utmärkande drag hos dem.
Fast de använder inkastare, som spelar pedofiler och rekommenderar barn. På samma sätt som de uppmanar till övergrepp. För det är inte barn som är deras främsta syfte. Utan det är halleluja för Patrik och Sara. Att fiskarna inte ser igenom vid det här laget är orimligt. Det är så härligt att få springa efter gäddor så det blir blött i underkläderna för dem.
Citera
2024-08-09, 21:48
Medlem
Citat:
Har samma konto som min dotter så vill inte gå in o titta på dumpens inlägg på tictok o ändra hennes innehåll. Antar att de lägger ut konfrontationsfilmerna?
Hur ska det förmedlas annorlunda menar du?
Jag menar exponeringen som gör identifiering enkel.
Citera
2024-08-09, 22:39
Medlem
Citat:
Det är som att man glömmer bort den biten i den här tråden.

Jag kan hålla med om det faktiskt men Saras telefon är som en kukmagnet på nätet.
Uppmuntrar man så kommer det. Knappast några konstigheter alls. Bättre att kukarna hamnar i Saras lur men ungarna kommer ändå få se dessa på Dumpen.

Var i helvete är spoilern, jag får också mardrömmar?!
Alltid lika obehagligt när man ska läsa chatloggen där Dumpen är fruktansvärt driven och på.
Helt orealistiskt. Helt plötsligt dyker en kuk upp. Gubben hade blivit blockad direkt när han skrev ”Hej” men Dumpen drar ur det värsta hos människor.

Alltid undrat hur sossekossorna i facebookgruppen gör med Dumpens chatloggar? Läser dom skiten?

Jättekonstigt det här. Jag tror Saras lagstiftning är enda lösningen. Jag har skrivit på, har du?
Citera
2024-08-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Folk vill veta vilka som är potentiella barnvåldtäktsmän
Vad är det som är fel eller konstigt med det?
Citera
2024-08-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag kan hålla med om det faktiskt men Saras telefon är som en kukmagnet på nätet.
Uppmuntrar man så kommer det. Knappast några konstigheter alls. Bättre att kukarna hamnar i Saras lur men ungarna kommer ändå få se dessa på Dumpen.

Var i helvete är spoilern, jag får också mardrömmar?!
Alltid lika obehagligt när man ska läsa chatloggen där Dumpen är fruktansvärt driven och på.
Helt orealistiskt. Helt plötsligt dyker en kuk upp. Gubben hade blivit blockad direkt när han skrev ”Hej” men Dumpen drar ur det värsta hos människor.

Alltid undrat hur sossekossorna i facebookgruppen gör med Dumpens chatloggar? Läser dom skiten?

Jättekonstigt det här. Jag tror Saras lagstiftning är enda lösningen. Jag har skrivit på, har du?

Går inte att lura in en normal man... ska det ifrågasättas ännu en gång här om detta händer i verkligheten eller att det skulle vara första gången de raggar på barn.

Går inte in på deras fb sida är inte socialdemokrat o vet inte vilken lista du talar om.
Senast redigerad av medea1 2024-08-09 kl. 23:44.
Citera
2024-08-10, 00:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Har samma konto som min dotter så vill inte gå in o titta på dumpens inlägg på tictok o ändra hennes innehåll. Antar att de lägger ut konfrontationsfilmerna?
Hur ska det förmedlas annorlunda menar du?
Med andra ord tycker du inte det är bra för din dotter att få Dumpens material. Och då borde det inte vara bra för andra i samma ålder.

Jag har inte konto på TikTok men kan se Dumpens innehåll utan att logga in. Använd en annan dator eller en annan webbläsare.
Citera
2024-08-10, 00:06
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Bevisligen har det hänt en gång. Nej Dumpen är inte någon trovärdig verksamhet. Hur många gånger har dylika saker inträffat hos dumpen under dessa 2-3år? Känslan är att det inte är någon fråga som dumpen skulle lyfta till allmän granskning.
Det klagas på att det tas upp i deras tidigare förehavanden, men dessa är viktiga då dessa signalerar om deras trovärdighet. Nu är deras tidigare förehavanden inte hela biten angående trovärdigheten. Men klart det är lättare att gå fram med falskhet om man tidigare gjort detta, vanans makt.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-08-10 kl. 00:12.
Citera
2024-08-10, 00:13
Medlem
Citat:
Går inte att lura in en normal man... ska det ifrågasättas ännu en gång här om detta händer i verkligheten eller att det skulle vara första gången de raggar på barn.

Går inte in på deras fb sida är inte socialdemokrat o vet inte vilken lista du talar om.

Jodå kolla in Dumpens Facebook sida. Det är tanter med lådvinet. Det är dessa som ska swisha nån tjuga liksom men om dom är sossar kan ju inte jag veta men gissar det.
Det är typ Berit 63 dvs inte Patriks fylleragg på Götajucket.

Jävla dumheter. Undrade mest om inte Dumpen skäms för sig när dom visar ståkukar?
Många ungar spanar in Dumpen och Dumpen vill rädda ungar ifrån detta men då blir det jävligt konstigt om ungarna möts av detta på Dumpen?

Självklart är det en trafik från TikTok till Dumpen av minderåriga. Ansvar, spoilers, ålderskontroll mm?
Citera
2024-08-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Förstår. Menar du att problemet då är att barnen kan identifiera vilka gäddorna är? Tänker spontant att de får se att det kan vara vem som helst o att de inte ser ut på ngt speciellt sätt.
Citera
2024-08-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Fast de använder inkastare, som spelar pedofiler och rekommenderar barn. På samma sätt som de uppmanar till övergrepp. För det är inte barn som är deras främsta syfte. Utan det är halleluja för Patrik och Sara. Att fiskarna inte ser igenom vid det här laget är orimligt. Det är så härligt att få springa efter gäddor så det blir blött i underkläderna för dem.

Syftade snarare på idioten jag svarade -att han verkar så korkad o ond att ett svampdjur skulle kunna lura in honom i en fälla.
I min värld kan man inte bli lurad att tända på ett barn som sagt.
Citera
2024-08-10, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Med andra ord tycker du inte det är bra för din dotter att få Dumpens material. Och då borde det inte vara bra för andra i samma ålder.

Jag har inte konto på TikTok men kan se Dumpens innehåll utan att logga in. Använd en annan dator eller en annan webbläsare.

Nej vill såklart att de ska titta på roligare saker. Vi har talat om såna här frågor ändå hemma. Skulle de vara intresserade att leta upp sådant innehåll lär de stöta på liknande amerikanska sidor i första hand. Ingen av mina barn är direkt nyfikna på dumpen. De har fått en del dickpicks o förslag ifrån män på typ snap o på vissa spel o de tycker bara det är obehagligt o skulle sannolikt trycka bort dumpen om den dök upp. Satte porrfilter på vårt nät för länge sedan också.
Vad jag förstod är det väl bara runt 15 tusen följare på dumpens tictok?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in