2024-08-11, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Som jag skrev är det helt ok att ha synlig mage, inte vara pinnsmal osv. Men blir inte klok på om hon är jättesmal eller inte. Kanske gravid igen, går ju att fejka att man dricker.

Ja jo, men för en ätstörd känns nog kommentaren lika mycket även om du samtidigt säger att "det är ok" att ha mage.
Låter väldigt jobbigt för dig att inte bli klok på om Sandra är smal eller inte, hoppas verkligen du kommer fram till ett svar snart!
Citera
2024-08-11, 09:54
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Som jag skrev är det helt ok att ha synlig mage, inte vara pinnsmal osv. Men blir inte klok på om hon är jättesmal eller inte. Kanske gravid igen, går ju att fejka att man dricker.
Är du tonåring eller varför så trögfattad? Som någon annan skrev, de allra flesta kvinnor har en liten bula på magen. Det beror på att fettet gärna lägger sig där för att skydda de reproduktiva organen. Sandra har dessutom varit gravid, det gör bulan lite mer synlig efteråt.
Ska man ha helt platt mage som kvinna som fött barn får man antingen ha enorm tur med genetiken (vara byggd så) eller vara väldigt intresserad av träning och alltså ha en mycket fit mage där musklerna håller inne allt. Sandra kör ju bara lite hobbyträning. Hon är smal och sedan tycker jag inte magen behöver analyseras från 100 olika vinklar. Helt ärligt är hon snyggare än typ 95% av alla i 40-årsåldern. Många oavsett vikt är väldigt slappa och gråa idag under småbarnsåren.
Citera
2024-08-11, 09:57
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Olika looks genom åren. Slås av hur grymt mycket snyggare hon plötsligt blev när hon började närma sig 30 och fortfarande är. Troligen har mycket med frisyr, hårfärg, smink et c att göra men känns även som att hon mognat in i sina drag, eller hur man nu ska säga.
Jag håller med, tycker också hon växte in i sina drag på något vis. Men måste erkänna att jag gillade när hon bar mycket smink. Hon skrev ett inlägg nyligen om att hon slutat sminka sig mycket efter en period när hon alltid var tungt sminkad. Men hon är bra på smink och har drag som kan bära upp mycket (ögon)smink så jag kan lite sakna det. Fick henne att stå ut mer. Men visst, skönt att inte lägga så mycket tid och energi på att stå framför spegeln.
Citera
2024-08-11, 09:59
Medlem
Dishys avatar
Plus att hon väl har rätt långa ben och kortare överkropp så det blir väl automatiskt då att midjan inte blir helt slim om överkroppen är mer "satt" (i brist på bättre ord, hon är ju petite).

Eller det är lite oklart kanske om hon verkligen har långa ben, hon fotar ju så att det ska se ut så plus höga klackar ofta och jag har inte sett henne på riktigt.
Senast redigerad av Dishy 2024-08-11 kl. 10:03.
Citera
2024-08-11, 10:00
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Jag håller med, tycker också hon växte in i sina drag på något vis. Men måste erkänna att jag gillade när hon bar mycket smink. Hon skrev ett inlägg nyligen om att hon slutat sminka sig mycket efter en period när hon alltid var tungt sminkad. Men hon är bra på smink och har drag som kan bära upp mycket (ögon)smink så jag kan lite sakna det. Fick henne att stå ut mer. Men visst, skönt att inte lägga så mycket tid och energi på att stå framför spegeln.

Jag tycker hon är sjukt snygg nu, snyggaste hon varit, åldern och nya tänderna gör det tror jag. Tyckte också hon sminkade sig fint men att hon är snyggare såhär.
Citera
2024-08-11, 10:17
Medlem
Ogdens avatar
Stämmer in i kören: Alla kvinnor, med mycket få undantag, har lite putmage under naveln. Det är en fettreserv där som man behöver komma ner på väldigt låg (ohälsosam, typ bodybuilder i tävlingsform) fettprocent för att få bort. Oavsett ålder. Vårt östrogen placerar i första hand oftast fettreserver på höfter och nedre delen av magen men YMMV förstås, genetik spelar in där.

Lägg dessutom till lite mat, dryck (bubbel!) så svullnar magen lite till.

Och angående snygghet tycker jag fan att de flesta är snyggare i sina 30s än 20s! Man har liksom växt in i sig själv, hittat vad som passar en, får en annan pondus och självsäkerhet.
Citera
2024-08-11, 10:43
Medlem
Citronfjerils avatar
Det kanske redan diskuterats i tråden men att Jack Beijer (37) och Nova Rimer (21) är en grej!?
Snacka om att komma från olika världar!
Ser fram emot att Bingo/Julia så småningom börjar dyka upp i Sandra-universum haha.
Citera
2024-08-11, 11:10
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Det kanske redan diskuterats i tråden men att Jack Beijer (37) och Nova Rimer (21) är en grej!?
Ser fram emot att Bingo/Julia så småningom börjar dyka upp i Sandra-universum haha.

Tror inte det diskuterats tidigare. Det blev väl ett faktum nu i och med att Nova syntes på Sandras fest?
Citera
2024-08-11, 11:42
Medlem
Citronfjerils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Tror inte det diskuterats tidigare. Det blev väl ett faktum nu i och med att Nova syntes på Sandras fest?

Ja jag såg även att hela familjen Beijer följer henne på instagram.
Citera
2024-08-11, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kullan1
Ja jo, men för en ätstörd känns nog kommentaren lika mycket även om du samtidigt säger att "det är ok" att ha mage.
Låter väldigt jobbigt för dig att inte bli klok på om Sandra är smal eller inte, hoppas verkligen du kommer fram till ett svar snart!
Jag skulle aldrig kommentera utseendet eller kropp direkt i hennes eget forum. Men tycker att här får vi roa oss med att skvallra med ytliga och korkade kommentarer.
Skulle hon själv läsa här skulle hon nog bli minst lika sårad av sågningarna av hennes röst och texter som kommentarer om hennes kropp
Citera
2024-08-11, 11:54
Medlem
Bespara mig och alla andra föreläsningar om kroppens anatomi och klimakteriets effekter på magen. Jag vidhåller min åsikt att hennes mage är oproportionerligt framträdande i en i så övrigt smal kropp!
Citera
2024-08-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril

Usch vilken vidrig åldersskillnad när hon fortfarande är så ung. Det får en ju att fundera runt hur han är egentligen. Särskilt vacker är han inte heller, undrar vad Nova får ut av den relationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in