2024-08-09, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Hon har alltså sin 40-års fest idag, på en fredag? Märkligt. Varför inte på en lördag, mycket skönare?
sjukt gött att festa en fredag så man kan va bakis 2 dagar innan det är måndag haha! tänker det kanske är för att det typ ska sjungas för henne på tolvslaget då hon fyller 40? och börjar födelsedagen med hotellfrukost, hon och tjuren från borås….
Citera
2024-08-09, 20:16
Medlem
Vad händer om man man låter texten gå texten före musiken?
Är det ingen som har berättat för Sandra att många låtskrivare arbetar så redan?
Citera
2024-08-09, 21:03
Medlem
Citat:
Hon har alltså sin 40-års fest idag, på en fredag? Märkligt. Varför inte på en lördag, mycket skönare?

Citat:
Ursprungligen postat av lampstafett
sjukt gött att festa en fredag så man kan va bakis 2 dagar innan det är måndag haha! tänker det kanske är för att det typ ska sjungas för henne på tolvslaget då hon fyller 40? och börjar födelsedagen med hotellfrukost, hon och tjuren från borås….

Såg att Gustav Broström la upp instastory från festen. Jag har nog missat att de var vänskapliga med varandra igen 😊 För det är väl en sak att inte kunna undvika att träffas på en gemensam bekants fest och att bjuda in till sin egen fest.
Citera
2024-08-09, 22:38
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Såg att Gustav Broström la upp instastory från festen. Jag har nog missat att de var vänskapliga med varandra igen 😊 För det är väl en sak att inte kunna undvika att träffas på en gemensam bekants fest och att bjuda in till sin egen fest.

Jag tänkte samma, när blev de polare igen? Han har väl inte förekommit i något av hennes innehåll sedan Magnus-tiden?

För övrigt är de där vita skorna så vansinnigt fula att jag nästan blir förbannad.
Citera
2024-08-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB

Den här tråden verkar utgå från att Sandras blogg är hennes realtidsåterspegling över hennes liv, vem hon är kompis med, vad hon känner för sin fästman, hur hon älskar sitt barn.

Citat:

Hahaha! Det som är märkligt i detta sammanhang är du, du hittar ta mig fan fel i allt. Du måste vara den mest torra människa jag skådat.
Citera
2024-08-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
Hahaha! Det som är märkligt i detta sammanhang är du, du hittar ta mig fan fel i allt. Du måste vara den mest torra människa jag skådat.

Håller med. Grattis Sandra
Citera
2024-08-10, 05:19
Medlem
Citat:
Den här tråden verkar utgå från att Sandras blogg är hennes realtidsåterspegling över hennes liv, vem hon är kompis med, vad hon känner för sin fästman, hur hon älskar sitt barn.

Haha MEH! Så fel så fel… är också hela poängen med tråden. OMG sååå mkt softare och skönare (inte torrt) att ha fest på en lördag, då kan man ju börja tidigt, man är utvilad, etc etc etc.
Citera
2024-08-10, 05:43
Medlem
Citat:

+1 på den
Citera
2024-08-10, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
+1 på den

+2 på den! Men hon är väl alltid utvilad iof..? Tror sonen sover på nätterna nu😉 Dessutom har hon ju sin personliga assistent: Björn.
Citera
2024-08-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Jag tänkte samma, när blev de polare igen? Han har väl inte förekommit i något av hennes innehåll sedan Magnus-tiden?

För övrigt är de där vita skorna så vansinnigt fula att jag nästan blir förbannad.
Alltså jag tycker de skorna är jättefina, men det fina förstörs av att hon går inåt med tårna som en 5-åring! 😅
Citera
2024-08-10, 20:51
Medlem
cleolinas avatar
Olika looks genom åren. Slås av hur grymt mycket snyggare hon plötsligt blev när hon började närma sig 30 och fortfarande är. Troligen har mycket med frisyr, hårfärg, smink et c att göra men känns även som att hon mognat in i sina drag, eller hur man nu ska säga.

https://sandrabeijer.elle.se/om-sammanstallningar/idag-fyller-jag-ar-1/

Citat:
Ursprungligen postat av perrong
Jag är nyfiken på vem som ligger bakom projektet? Är det reklam/samarbete för ?? studion eller nåt som kommer avtäckas senare? Är det självfinansierat, typ som när "författare" bekostar egen utgivning av sin bok på scamförlag? Studiotid, PR, vinylpressning, flyga ner musiker från Umeå är inte billigt; nån har ju räknat på att tjäna på det här?

Mycket intressant fråga! Skrev inte Sandra att mamman arbetade med Polarpriset? Hon kanske har många kontakter inom den världen och är tydligen ganska tät så kanske har Anette hjälpt till på olika sätt? Eller så har Sandra tagit av egna pengar. …eller så har hon faktiskt ett skivbolag i ryggen.

Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Vad händer om man man låter texten gå texten före musiken?
Är det ingen som har berättat för Sandra att många låtskrivare arbetar så redan?
Haha, true och lite konstigt att hon flera gånger sagt det. Men hon kanske menar att musiken ska vara helt underordnad och att endast texten spelar roll?
Citera
2024-08-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lampstafett

Hahahahahaha ”tjuren från Borås”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in