2024-08-10, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Olika looks genom åren. Slås av hur grymt mycket snyggare hon plötsligt blev när hon började närma sig 30 och fortfarande är. Troligen har mycket med frisyr, hårfärg, smink et c att göra men känns även som att hon mognat in i sina drag, eller hur man nu ska säga.

https://sandrabeijer.elle.se/om-sammanstallningar/idag-fyller-jag-ar-1/

Är väl ganska vanligt att experimentera sig fram med olika frisyrer, hårfärger och stilar i 20-årsåldern. Vid 40 har hon mer pengar att lägga på dyra hårprodukter och dyrt smink. Konstaterar på bilderna från festen att trots att hon är så petite, med magra ben, så har hon synlig mage. Helt ok att ha mage förstås, men märkligt på en i övrigt så smal kropp. Och lite märkligt att byta om till lekdress och sneakers på sin 40-årsfest, det var ju liksom inte en otymplig brudklänning hon hade först. Råkade hon spilla på sig kanske?
Citera
2024-08-10, 21:54
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Är väl ganska vanligt att experimentera sig fram med olika frisyrer, hårfärger och stilar i 20-årsåldern. Vid 40 har hon mer pengar att lägga på dyra hårprodukter och dyrt smink. Konstaterar på bilderna från festen att trots att hon är så petite, med magra ben, så har hon synlig mage. Helt ok att ha mage förstås, men märkligt på en i övrigt så smal kropp. Och lite märkligt att byta om till lekdress och sneakers på sin 40-årsfest, det var ju liksom inte en otymplig brudklänning hon hade först. Råkade hon spilla på sig kanske?

Jo, absolut, men hårfärgerna och sminket hon körde i 20-årsåldern passade henne inte alls. Ganska viktigt att man får till rätt nyans för ens hud, ögon et c. Från typ 27 blev nyanser på håret bättre plus betydligt finare sminkning.

Nja, tycker inte det är märkligt. I princip alla kvinnor runt 40 har väl ”lower belly pouch” som amerikanska tidningar benämner det. Oavsett vikt i övrigt. Även yngre kvinnor har väl det, tbh. Beror inte kvinnors lite putande magar på livmoder et c? (Fastän den är jätteliten i normaltillstånd.) Och att kroppen fördelar ett extra fettlager dit för att skydda just det organet och ett eventuellt foster.
Många sväller ju också upp rejält efter mat- och dryckesintag.

Haha, reagerade inte ens på att hon bytt klädsel men kollade nu. Den kortkorta klänningen kanske var för svår att dansa i?
Citera
2024-08-10, 22:45
Avslutad
Kollar man på alla inlägg från festen på Insta så kan folk ju verkligen lägga ner alla spekulationer kring deras förhållande. Dom strålar ju av lycka!
Citera
2024-08-10, 23:27
Medlem
Jag tror också att Sandra och Björn har det bra ihop och inte kommer att separera.
Dock är bilder inte alltid sanningsenliga, jag var i en hemskt relation, som alla trodde var bra, just för att jag spelade teater så jävla bra och strålade av lycka när vi hade publik. Detta har emellertid inget med S och B att göra som jag tror är glada i varann på riktigt.
Citera
2024-08-10, 23:57
Medlem
Citat:

Dom vita skorna är verkligen skitfula.
Citera
2024-08-11, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterregn
Kollar man på alla inlägg från festen på Insta så kan folk ju verkligen lägga ner alla spekulationer kring deras förhållande. Dom strålar ju av lycka!

Ok tror inte heller riktigt på alla spekulationer här med detta kan ju lika gärna berott på alkoholintaget den kvällen..
Citera
2024-08-11, 01:00
Medlem
Citat:

Är helt för skvaller, men kan inte förstå varför man väljer att kommentera magen på en kvinna som varit öppen med sin ätstörningsproblematik, i ett forum som hon dessutom säkert tar del av. Eller så är jag bara tjurig för att jag är en kvinna som är smal med putande mage.
Citera
2024-08-11, 08:48
Medlem
Citat:

Hon hade nån slags kofta över klänningen också, från start? Så nåt var det nog med klänningen, hade ju varit finare utan
Citera
2024-08-11, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kullan1
Är helt för skvaller, men kan inte förstå varför man väljer att kommentera magen på en kvinna som varit öppen med sin ätstörningsproblematik, i ett forum som hon dessutom säkert tar del av. Eller så är jag bara tjurig för att jag är en kvinna som är smal med putande mage.
Som jag skrev är det helt ok att ha synlig mage, inte vara pinnsmal osv. Men blir inte klok på om hon är jättesmal eller inte. Kanske gravid igen, går ju att fejka att man dricker.
Citera
2024-08-11, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Hon hade nån slags kofta över klänningen också, från start? Så nåt var det nog med klänningen, hade ju varit finare utan
Håller med, koftan höjde inte outfiten precis.
Citera
2024-08-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Jo, absolut, men hårfärgerna och sminket hon körde i 20-årsåldern passade henne inte alls. Ganska viktigt att man får till rätt nyans för ens hud, ögon et c. Från typ 27 blev nyanser på håret bättre plus betydligt finare sminkning.

Nja, tycker inte det är märkligt. I princip alla kvinnor runt 40 har väl ”lower belly pouch” som amerikanska tidningar benämner det. Oavsett vikt i övrigt. Även yngre kvinnor har väl det, tbh. Beror inte kvinnors lite putande magar på livmoder et c? (Fastän den är jätteliten i normaltillstånd.) Och att kroppen fördelar ett extra fettlager dit för att skydda just det organet och ett eventuellt foster.
Många sväller ju också upp rejält efter mat- och dryckesintag.

Haha, reagerade inte ens på att hon bytt klädsel men kollade nu. Den kortkorta klänningen kanske var för svår att dansa i?
Precis vad jag skrev, man experimenterar i unga år tills man hittar rätt.
Medelåldersmagen brukar komma efter 45 dvs i förklimakteriet. Ovanligt ändå när man är så smal i övrigt. Men kanske hon hade strumpbyxor under miniklänningen vars resår klämmer in och ger intryck av putande mage.
Citera
2024-08-11, 09:33
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kullan1

Typ alla kvinnor (mycket få undantag!) har putmage. Jag har som jag skrev ovan läst att det delvis beror på våra extra organ som män inte har samt att kroppen vill ha lite extra reserv för att skydda de reproduktiva organen plus eventuellt foster.

Dessutom tar ju maten man äter plus dryck vägen nånstans. Utöver det gör matsmältningsprocesser att många svullnar över magen.

Sandra har sagt att hon inte läser skvaller om sig själv online så tror faktiskt inte hon läser tråden.

Citat:
Som jag skrev är det helt ok att ha synlig mage, inte vara pinnsmal osv. Men blir inte klok på om hon är jättesmal eller inte. Kanske gravid igen, går ju att fejka att man dricker.

Hon skrev bara för några veckor sedan att ett till barn var helt out of the question och aldrig nånsin skulle hända. (Inte ordagrant så men innebörden var att det var helt uteslutet.)

Citat:
Precis vad jag skrev, man experimenterar i unga år tills man hittar rätt.
Medelåldersmagen brukar komma efter 45 dvs i förklimakteriet. Ovanligt ändå när man är så smal i övrigt. Men kanske hon hade strumpbyxor under miniklänningen vars resår klämmer in och ger intryck av putande mage.

Ja? Och när hon hittat rätt blev hon plötsligt grymt mycket snyggare. Detta i motsats till de som hävdar att man är snyggast när man är under 25. Många kvinnor är sjukt mycket snyggare och sexigare vid 45 än 25 för att de, trots rynkor och eventuellt häng et c, har hittat färger, smink, frisyrer, klädstil som verkligen klär dem, i kombination med självsäkerhet och erfarenhet.

Jag tycker att Sandra ser smashing ut vid 40!

Alltså - nej. De flesta kvinnor har mer eller mindre putig mage, speciellt under naveln. De där bilringarna och omfördelning av fett som en del kvinnor får i klimakteriet (snarare än av… tror det också handlar om livsstil och vet flera äldre kvinnor som fortfarande har sin vanliga mage och insvängd midja fastän förbi klimakteriet för länge sen) är inte samma sak. (Men ja, hormoner påverkar säkert också! Men det är ingen naturlag att man får rak midja och stor mage av att vara i och förbi klimakteriet.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in