Citat:
Ursprungligen postat av
Kullan1
Är helt för skvaller, men kan inte förstå varför man väljer att kommentera magen på en kvinna som varit öppen med sin ätstörningsproblematik, i ett forum som hon dessutom säkert tar del av. Eller så är jag bara tjurig för att jag är en kvinna som är smal med putande mage.
Typ alla kvinnor (mycket få undantag!) har putmage. Jag har som jag skrev ovan läst att det delvis beror på våra extra organ som män inte har samt att kroppen vill ha lite extra reserv för att skydda de reproduktiva organen plus eventuellt foster.
Dessutom tar ju maten man äter plus dryck vägen nånstans. Utöver det gör matsmältningsprocesser att många svullnar över magen.
Sandra har sagt att hon inte läser skvaller om sig själv online så tror faktiskt inte hon läser tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fridafogel99
Som jag skrev är det helt ok att ha synlig mage, inte vara pinnsmal osv. Men blir inte klok på om hon är jättesmal eller inte. Kanske gravid igen, går ju att fejka att man dricker.
Hon skrev bara för några veckor sedan att ett till barn var helt out of the question och aldrig nånsin skulle hända. (Inte ordagrant så men innebörden var att det var helt uteslutet.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Fridafogel99
Precis vad jag skrev, man experimenterar i unga år tills man hittar rätt.
Medelåldersmagen brukar komma efter 45 dvs i förklimakteriet. Ovanligt ändå när man är så smal i övrigt. Men kanske hon hade strumpbyxor under miniklänningen vars resår klämmer in och ger intryck av putande mage.
Ja? Och när hon hittat rätt blev hon plötsligt grymt mycket snyggare. Detta i motsats till de som hävdar att man är snyggast när man är under 25. Många kvinnor är sjukt mycket snyggare och sexigare vid 45 än 25 för att de, trots rynkor och eventuellt häng et c, har hittat färger, smink, frisyrer, klädstil som verkligen klär dem, i kombination med självsäkerhet och erfarenhet.
Jag tycker att Sandra ser smashing ut vid 40!
Alltså - nej. De flesta kvinnor har mer eller mindre putig mage, speciellt under naveln. De där bilringarna och omfördelning av fett som en del kvinnor får i klimakteriet (snarare än av… tror det också handlar om livsstil och vet flera äldre kvinnor som fortfarande har sin vanliga mage och insvängd midja fastän förbi klimakteriet för länge sen) är inte samma sak. (Men ja, hormoner påverkar säkert också! Men det är ingen naturlag att man får rak midja och stor mage av att vara i och förbi klimakteriet.)