2024-08-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Kolla på hennes senaste Instastory där hon dansar ut i natten med en tjejkompis, svepandes en flaska rosé, och säg om du ser en lycklig förhållandetjej eller en som är på väg ut i singellivet.

Det är ju födelsedagsvecka!
Citera
2024-08-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lampstafett
ja men han verkar ju jävligt tradig? lagar märklig mat och klär sig fult

Men Sandra köper ju ofta hans kläder i present
Citera
2024-08-09, 06:24
Medlem
kaktusplastiks avatar
Ny låt av tjejdikter idag: Affären. Den lider av samma problem som övriga låtar tycker jag. Texten känns stolpig och soundet är liksom platt. Det känns lite som när man trycker igång en sån där färdig slinga på en keyboard och sjunger över.

Den här storyn hade väl gjort sig toppen som en novell istället. Sandra skriver i bloggen att det är svårt att blanda ihop korgarna i verkligheten. Varför inte låta dem mötas utanför kassan och förväxla påsarna istället?
Citera
2024-08-09, 06:42
Medlem
Citat:
Ny låt av tjejdikter idag: Affären. Den lider av samma problem som övriga låtar tycker jag. Texten känns stolpig och soundet är liksom platt. Det känns lite som när man trycker igång en sån där färdig slinga på en keyboard och sjunger över.

Den här storyn hade väl gjort sig toppen som en novell istället. Sandra skriver i bloggen att det är svårt att blanda ihop korgarna i verkligheten. Varför inte låta dem mötas utanför kassan och förväxla påsarna istället?

Håller med. Hennes krystade projekt har ett jättestort problem. OM nu texterna ska vara det viktigaste, ha huvudrollen, då måste texterna vara så jävla bra. Bästa texterna som någonsin skrivits typ. Hennes texter är på dagisnivå. Helt sjukt banala och märkliga. Finns inget naturligt flow i dom, det märks väldigt tydligt att hon inte kan skriva texter som ska sjungas.
Citera
2024-08-09, 07:55
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Inte lyssnat men tyckte texten var bättre än de andra. I alla fall slutet var ju lite fint. Sen är det ju en del nödrim (vilket är märkligt eftersom hon skrivit texten innan musiken) och det där ”du du du du det är du” känns som man hört redan.
Citera
2024-08-09, 11:32
Medlem
När man trodde att hennes musikprojekt inte kunde bli sämre... Så kom den här låten Det kan vara det absolut sämsta jag hört någonsin. Att hon dessutom jämför den med trubbel haha! Självförtroendet är det inget fel på.

Jag kan verkligen inte förstå att detta musikprojekt kunnat gå såhär långt utan att någon dragit i bromsen och insett vilket fiasko det är.
Citera
2024-08-09, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
När man trodde att hennes musikprojekt inte kunde bli sämre... Så kom den här låten Det kan vara det absolut sämsta jag hört någonsin. Att hon dessutom jämför den med trubbel haha! Självförtroendet är det inget fel på.

Jag kan verkligen inte förstå att detta musikprojekt kunnat gå såhär långt utan att någon dragit i bromsen och insett vilket fiasko det är.

Verkligen! Sätt texten till Trubbel bredvid denna… pinsamt
Citera
2024-08-09, 14:18
Medlem
Citat:

helt enig, det är så dåligt alltihopa! skämskudde deluxe
Citera
2024-08-09, 16:47
Medlem
Citat:

Jag är nyfiken på vem som ligger bakom projektet? Är det reklam/samarbete för ?? studion eller nåt som kommer avtäckas senare? Är det självfinansierat, typ som när "författare" bekostar egen utgivning av sin bok på scamförlag? Studiotid, PR, vinylpressning, flyga ner musiker från Umeå är inte billigt; nån har ju räknat på att tjäna på det här?
Citera
2024-08-09, 17:12
Medlem
Citat:

Hon har verkligen höga tankar om sin egen förmåga. Som när hon gav lite skrivtips till Dostojevskij 😅
Citera
2024-08-09, 18:28
Medlem
Hon har alltså sin 40-års fest idag, på en fredag? Märkligt. Varför inte på en lördag, mycket skönare?
Citera
2024-08-09, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perrong
Jag är nyfiken på vem som ligger bakom projektet? Är det reklam/samarbete för ?? studion eller nåt som kommer avtäckas senare? Är det självfinansierat, typ som när "författare" bekostar egen utgivning av sin bok på scamförlag? Studiotid, PR, vinylpressning, flyga ner musiker från Umeå är inte billigt; nån har ju räknat på att tjäna på det här?

Hennes kompis jobbar iaf på (eller äger? minns inte) skivbolaget. Kan ju ha underlättat lite. Men har så svårt att föreställa mig att någon går plus på detta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in