Citat:
Ursprungligen postat av
TorkelSnorkel
Men varför ser inte livsmedelsföretagen och myndigheterna till att arbetslösa svenskar ges möjlighet att plocka bär?
Möjlighet finns naturligtvis redan. Den stora frågan är varför inte myndigheter villkorar a-kassa, socialbidrag och alla andra jävla pengar som slängs på arbetslösa med att plocka bär eller gör vad fan annars som det är svårt att få ihop folk att göra. Det ser för jävligt ut i många städer, arbetslösa kan städa!