[quote=MagicaDHex|89152802]
Citat:
Ursprungligen postat av
PartyOlof
Jag nämnde detta i en tidigare kommentarer, något "hände" för E lät som att hon fick ont. Sen om det var ett hugg eller slag vet jag inte.
I 02.01 klippet, vilket kommer i ordningen nr 2 bland klippen, 1.03 min in. Hör man nör hon tar sig loss. Man hör en smäll el ett "popp" typ. Trodde först de slog henne. Men har analyserat sönder dessa klippen. Så såg sen att E faktiskt lyckades bräcka upp tejpningen och fick händerna fria. Så de hade inte det lätt med E. Hon kämpade. Och efter det hör man mer panik i E. Precis som om hon blivit skadad mer allvarligt. Det finns även blod på pannan och hon ser inte "slagen" ut där. Blodet måste komma nånstans ifrån. En annan teori är att strax innan detta klippet. Har de huggit henne. För i början har E riktig panik och R säger - sluta skaka- och försöker lugna henne. Det ser ut som om bloddroppen finns på pannan när detta klippet börjar. Skorna är fortfarande på.
01.33 klippet är det första. Man hör hur andfådda de är, speciellt M och verkar precis ha fått ner henne på marken och lyckats tejpa munnen. De är upprörda allihop. Blod droppen verkar finnas här med. Skorna är på.
I 0.40 klippet. Börjar de ta av henne. De är mer lättsamma i sitt prat och verkar glada. Som om de "äntligen" fått henne plats och har övertaget. Misshandeln börjar på riktigt.
Klippet där hon tar upp den trasiga mobilen. Vet jag inte riktigt var jag ska få in, emellan vilka klipp? Har inte den sparad så har inte hunnit analysera den.
Rättar mitt tidigare påstående om vad de säger om påsen. Det hörs som hon säger - jag har påsen redo om du inte ligger.... .Sen blir hon avbruten. Tror det skulle bli....-om du inte ligger still.