2024-08-09, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Håller med dig i det du skriver..

Men är det 100% att R sa : [att du kallat flera för horor].
Jag är nästan stålsäker på att R sa:
"Du har kallat Min fucking vän för hora!"

Alltså specifikt EN person - X?
Och sen fortsatte R säga att E även kallat henne hora osv.

Är det ingen annan som också hör att R sa det jag tycker mig höra?

Jag hör iaf att R säger detta:
"du går och kallar mina fucking vänner hora, du har gått och kallat mig hora bakom min fucking rygg"
Citera
2024-08-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirimiri
Det fetade: hade MGM verkligen räknat med att E:s mamma faktiskt skulle ha anmält misshandel, då? Hon sa ju att hon inte brydde sig om vad de får för straff, och verkar antyda att de ska ”fixa det” (på egen hand?) när hon skriver att 5 av 8 är hittade. Kan tänka mig att E inte hade velat anmäla sina (enda?) ”vänner”.

Mamman har även sagt i ett inlägg att hon inte vill att det ska bli någon hämnd, för hon vill inte att dom ska få den friden.

Hon la ett inlägg på ett TT konto.
Citera
2024-08-09, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Det kan ju bero på att dom inte har åldern inne.

Första infon som kom var att det var ca 4 st, sen har den gruppen ökat i antal till 8st, eller fler.
Fast R har inte heller åldern inne och det har dom gått ut med
Informationen om chatten tror inte jag på.
Men det är inget jag är säker på. Vi får se om det kommer mer officiellt om ett tag.
Citera
2024-08-09, 16:13
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Men snälla vad ni överanalyserar. Hon skulle skriva "O man filma o allt", men när man skriver i stress så är det lätt att komma åt I istället för O. "Kryptiskt sätt" haha vi pratar inte om några raketforskare här
Haha! Tycker inte det blir så mycket klarare för att man byter ut I mot O. Kan det inte vara lite svengelska så I står för jag?
Citera
2024-08-09, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Fast R har inte heller åldern inne och det har dom gått ut med
Informationen om chatten tror inte jag på.
Men det är inget jag är säker på. Vi får se om det kommer mer officiellt om ett tag.

R är inte anhållen eller häktad, det är M som är det.
Citera
2024-08-09, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
Vad märkligt.. Han ligger inte heller på listan för ”avstängningar” och inte under rubiken ”minderåriga” heller?! .. Kan polisen ha uppmanat att stänga av tillsvidare?

Han skrev i natt att han skulle bli avstängd för att han var minderårig och att han inte tänkte skapa ett nytt konto så vi skulle få klara oss själva. Han hälsade också något om ungefär "din mammas rövhål" till en medlem här i tråden. Inläggen är borttagna.

Synd att han inte hade åldern inne (eller att han medgav det). Han tillförde mycket bra info även om sättet att göra det på varierade.

Edit: Kanske var en hon. Jag vet inte.
Senast redigerad av Nisse38 2024-08-09 kl. 16:40.
Citera
2024-08-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Mm undrar också vad som inte uppfattades.

Med tanke på att E var bunden - vad specifikt ville då R att E skulle lägga i påsen som hon själv inte lätt hade kunnat ta ifrån/av henne?
Inte logiskt.

Jag får det till att hon säger att hon har påsen redo ifall hon inte håller käften
Citera
2024-08-09, 16:16
Avslutad
Citat:
Mamman har även sagt i ett inlägg att hon inte vill att det ska bli någon hämnd, för hon vill inte att dom ska få den friden.

Hon la ett inlägg på ett TT konto.
Det stämmer. Att hon är helt förtvivlad har jag min fulla förståelse för. Däremot tycker jag att det är väldigt onödigt att skriva hur många dom har hittat Och nu ska vi leka samt en eld emoj
Såg nyss att någon har sagt till henne
Citera
2024-08-09, 16:17
Avslutad
Citat:
R är inte anhållen eller häktad, det är M som är det.
Då skrev jag fel ursäkta mig. Men det står klart och tydligt att hon är 13 år
Citera
2024-08-09, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirimiri
Det fetade: hade MGM verkligen räknat med att E:s mamma faktiskt skulle ha anmält misshandel, då? Hon sa ju att hon inte brydde sig om vad de får för straff, och verkar antyda att de ska ”fixa det” (på egen hand?) när hon skriver att 5 av 8 är hittade. Kan tänka mig att E inte hade velat anmäla sina (enda?) ”vänner”.

Hon sa väl nåt i stil med att hon inte bryr sig vad dombfår för straff, för hon får ju i alla fall inte tillbaka E.

Om dom nu bara skulle misshandla och förnedra, hur länge skulle dom ha hållt på?
Skulle dom lämnat henne bunden och stuckit därifrån, och kanske riskerat att E har gett tillbaka senare?
Citera
2024-08-09, 16:20
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Jo. Hör också det. Hon säger inte -du har kallat MIG för hora. Utan vän eller vänner.
Jag hör även ang plastpåsen - jag har denna redo ifall du inte håller käften....

Tycker R säger: - Emilia jag svär på allt, jag har en påse redo, om du lägger din...
sen börjar M prata i mun.

Och ungefär 1.02 i det klippet (2 min) så hör man det ljudet som något hände - ett slag eller hugg- för man hör E fick ont.
Citera
2024-08-09, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Då skrev jag fel ursäkta mig. Men det står klart och tydligt att hon är 13 år

R är den som polisen tog in först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto