2024-08-08, 09:22
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Offret använder mycket filter. Hon har enligt mig ett mer charmigt utseende med drag som inte är vackra men personliga. Hennes mammas drag syns tydligt i en video och hon förefaller mycket lik mamman.

Förändringen du ser är antagligen att hon har sin pappas prägling i det yttre som tar över allt mer. Kroppen är absolut inte en nordisk kroppstyp och kvinnor opererar sig för att se ut som henne med risk för det egna livet. Jag gissar på filter och pappans gener.

Gangsterkulturen attraherar flickor som är rotlösa och inte kan känna sig hemma i det mer nordiska. För att få killarna som ser ner på svenskor behöver de anamma deras ideal. Det handlar mycket om konkurrens och grupptillhörighet. Hon har suttit påhem vad jag förstod, att vara invandrare är själva kärnan. Se bara på hur de alla älskar skräpmusiken som är propaganda mot det svenska samhället och samhällets normer och värderingar. Det prokriminella är satt högre.

Tjejerna gör sig efter deras grupptillhörighet. Den slags typen som begår brott och lever på att vara "invandrare i utanförskap ". Som gör vad som helst och påstår att de i själva verket är offren i alla historier. Aldrig människor med eget ansvar.

Du är någonting på spåren här helt klart. Även språket vittnar om grupptillhörighet eller rättare sagt vilka grupper man vill tillhöra och identifierar sig med. " På gud" tex låter som en direktöversättning från arabiska. Även flaggor i konton vittnar om detta. Sedan tror inte jag att de tunga kriminella ser detta beteende som önskvärt särskilt hos en tjej. Räven tex har aldrig mördat någon. Han gör affärer men låter andra ( idioter) utföra smutsjobbet. Här kanske en influens fr svensk kontext gör sig tydlig. De här tjejerna tror antagligen att de måste vara och göra samma som killarna för att vara jämlika med dem.Någon form av förvriden och vantolkad svensk feminism som de anammat i samtal med socialkärringar kanske.

Hursomhelst vi ser här havererad integration på avancerad nivå. Olyckligtvis finns tusentals liknande tjejer och killar därute som bara inväntar rätt tidpunkt att bränna topplocket.
Citera
2024-08-08, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
Har en släkting som bor på samma gata som Raffes mamma och han har observerat en del.

Raffe är verkligen ingen liten oskyldig duvunge.

Delar bilder från drama på gatan utanför huset på Viktoriagatan i Landskrona där Raffes mamma bor. Sex poliser kom då för att hämta Raffe för ca ett år sedan. Det var inte första gången de var där för att hämta henne. Tre poliser krävdes för att få in henne i polisbilen, vilket tog flera minuter medan hon vrålade ”Fucking horungar, fucking horungar, fucking horungar” och försökte kämpa emot. Tre poliser motade bort pappan och zigenarfamiljen.

Bild 1, Raffe röd pil kämpar för att komma undan polisen.

På bilden syns även Raffes pappa som filmar poliserna upp i ansiktet och skriker på dem ”Våld mot barn! Min dotter ska inte behandlas så. 12 år och så många poliser. Vem har ringt, vem har ringt?”

Vänder sig mot Raffes mamma som syns på bild 2 längst upp till vänster med mindre barn i famnen ”Din jävla hora, du har ringt”

Raffes pappa röd pil på bild 2.

https://imgur.com/a/DNt29um

https://imgur.com/a/G7j5Lzs

Så det var hennes mamma som anmälde henne till polisen?
Citera
2024-08-08, 09:27
Medlem
GammalTantSkanes avatar
De som bor på gatan säger det.

Möjligen hade hon rymt från SIS och hennes mamma tyckte att hon hörde hemma där.
Citera
2024-08-08, 09:31
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Du är någonting på spåren här helt klart. Även språket vittnar om grupptillhörighet eller rättare sagt vilka grupper man vill tillhöra och identifierar sig med. " På gud" tex låter som en direktöversättning från arabiska. Även flaggor i konton vittnar om detta. Sedan tror inte jag att de tunga kriminella ser detta beteende som önskvärt särskilt hos en tjej. Räven tex har aldrig mördat någon. Han gör affärer men låter andra ( idioter) utföra smutsjobbet. Här kanske en influens fr svensk kontext gör sig tydlig. De här tjejerna tror antagligen att de måste vara och göra samma som killarna för att vara jämlika med dem.Någon form av förvriden och vantolkad svensk feminism som de anammat i samtal med socialkärringar kanske.

Hursomhelst vi ser här havererad integration på avancerad nivå. Olyckligtvis finns tusentals liknande tjejer och killar därute som bara inväntar rätt tidpunkt att bränna topplocket.

Mycket bra, ja de e en skrämmande utveckling.
Citera
2024-08-08, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul

När tror du nästa gäng bränner topplocket
Citera
2024-08-08, 10:50
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EllaaanH
I en länk som delades i tråden igår

R tog fram påsen i klippet och la den ovanför E's huvud.
Hon har inte någon påse över huvudet (åtminstone inte i det klippet, och bilderna verkar vara ifrån det).

Jag tror att det kan uppfattas som att hon har det för att någon satt den svarta fyrkanten över hennes ansikte på bilden, och att man bara ser mun/haka som är tejpat.
Citera
2024-08-08, 11:00
Medlem
Hej, jag har följt hela tråden men inte lyckats hitta LVU-dom på Mel@k, R@faela, el Emili@ är det någon som har dem? LVU-dom, protokoll eller utlåtande kring dem.
Tas tacksamt emot
Citera
2024-08-08, 11:00
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Och ändå var det det dom gjorde.
Både du och jag samt alla andra i tråden som läser och kommenterar har ju vår egen tolkning av hur vi tolkar informationen som kommer fram.
Men vi har inte facit, för förhoppningsvis var det ingen av oss som deltog.
Jag tycker att det är mycket som tyder på att dom har planerat detta. Har dom bara varit ute efter att misshandla och förnedra E så har dom med lätthet kunnat gjort det ändå utan kniv och tejp. Dom var 2 mot en och dessutom var E väldigt långt hemifrån.
Varför köra huvor och handskar om det bara rörde sig om att spöa upp?
Det finns ju en anledning till att filma och visa andra, och det är för att få respekt och visa andra att man inte är någon att jävlas med.
Eller att visa en uppdragsgivare att man utför jobbet så att säga.

Appropå påsen så var det jag som ställde frågan om hon hade påsen över huvudet när hon hittades.

Jag tror det krävs ganska mycket för att titta någon i ögonen samtidigt som man trycker in en kniv i halsen på vederbörande ett flertal gånger. Så därav min undran ang påsen. Men det kanske dom inte brydde sig om.

Vad jag vet så har det inte kommit ut någon konkret info om hon hade en påse över huvudet, eller om de fann henne med/utan kläder.

Håller med dig i det.
Bortsett från att jag tror inte man kan "trycka in" en kniv i en hals" utan det krävs hugg. Men vad vet jag.
Läste i tråden att med en ny vass kniv, så krävs det inte mycket för blodvite.

Har svårt att föreställa mig att det räcker att trycka en ny kniv utan kraft mot en hals - som i sin tur dels ska leda till att offret dör, och likaså att "det sättet" (att enbart trycka) skulle beskrivas som "flera hugg mot halsen".
Om du förstår hur jag menar?
Citera
2024-08-08, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Vad jag vet så har det inte kommit ut någon konkret info om hon hade en påse över huvudet, eller om de fann henne med/utan kläder.

Håller med dig i det.
Bortsett från att jag tror inte man kan "trycka in" en kniv i en hals" utan det krävs hugg. Men vad vet jag.
Läste i tråden att med en ny vass kniv, så krävs det inte mycket för blodvite.

Har svårt att föreställa mig att det räcker att trycka en ny kniv utan kraft mot en hals - som i sin tur dels ska leda till att offret dör, och likaså att "det sättet" (att enbart trycka) skulle beskrivas som "flera hugg mot halsen".
Om du förstår hur jag menar?

Jag valde bara utrycket "trycka" för jag tror att dom har stuckit, inte huggit.
Jag tror inte att det behövs mycket kraft, det är inte som att hugga nån i bröstet där det finns många ben.
Citera
2024-08-08, 11:19
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Jag tror inte att det behövs mycket kraft, det är inte som att hugga nån i bröstet där det finns många ben.

Ok tack
Citera
2024-08-08, 11:19
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ingen kraft alls. Särskilt inte med en ny kniv som det väl var. Stora halspulsådern ligger ytligt.
Citera
2024-08-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Ingen kraft alls. Särskilt inte med en ny kniv som det väl var. Stora halspulsådern ligger ytligt.

Precis vad jag menade.
Inte att förglömma luftstrupen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in