Citat:
Offret använder mycket filter. Hon har enligt mig ett mer charmigt utseende med drag som inte är vackra men personliga. Hennes mammas drag syns tydligt i en video och hon förefaller mycket lik mamman.
Förändringen du ser är antagligen att hon har sin pappas prägling i det yttre som tar över allt mer. Kroppen är absolut inte en nordisk kroppstyp och kvinnor opererar sig för att se ut som henne med risk för det egna livet. Jag gissar på filter och pappans gener.
Gangsterkulturen attraherar flickor som är rotlösa och inte kan känna sig hemma i det mer nordiska. För att få killarna som ser ner på svenskor behöver de anamma deras ideal. Det handlar mycket om konkurrens och grupptillhörighet. Hon har suttit påhem vad jag förstod, att vara invandrare är själva kärnan. Se bara på hur de alla älskar skräpmusiken som är propaganda mot det svenska samhället och samhällets normer och värderingar. Det prokriminella är satt högre.
Tjejerna gör sig efter deras grupptillhörighet. Den slags typen som begår brott och lever på att vara "invandrare i utanförskap ". Som gör vad som helst och påstår att de i själva verket är offren i alla historier. Aldrig människor med eget ansvar.
Förändringen du ser är antagligen att hon har sin pappas prägling i det yttre som tar över allt mer. Kroppen är absolut inte en nordisk kroppstyp och kvinnor opererar sig för att se ut som henne med risk för det egna livet. Jag gissar på filter och pappans gener.
Gangsterkulturen attraherar flickor som är rotlösa och inte kan känna sig hemma i det mer nordiska. För att få killarna som ser ner på svenskor behöver de anamma deras ideal. Det handlar mycket om konkurrens och grupptillhörighet. Hon har suttit påhem vad jag förstod, att vara invandrare är själva kärnan. Se bara på hur de alla älskar skräpmusiken som är propaganda mot det svenska samhället och samhällets normer och värderingar. Det prokriminella är satt högre.
Tjejerna gör sig efter deras grupptillhörighet. Den slags typen som begår brott och lever på att vara "invandrare i utanförskap ". Som gör vad som helst och påstår att de i själva verket är offren i alla historier. Aldrig människor med eget ansvar.
Du är någonting på spåren här helt klart. Även språket vittnar om grupptillhörighet eller rättare sagt vilka grupper man vill tillhöra och identifierar sig med. " På gud" tex låter som en direktöversättning från arabiska. Även flaggor i konton vittnar om detta. Sedan tror inte jag att de tunga kriminella ser detta beteende som önskvärt särskilt hos en tjej. Räven tex har aldrig mördat någon. Han gör affärer men låter andra ( idioter) utföra smutsjobbet. Här kanske en influens fr svensk kontext gör sig tydlig. De här tjejerna tror antagligen att de måste vara och göra samma som killarna för att vara jämlika med dem.Någon form av förvriden och vantolkad svensk feminism som de anammat i samtal med socialkärringar kanske.
Hursomhelst vi ser här havererad integration på avancerad nivå. Olyckligtvis finns tusentals liknande tjejer och killar därute som bara inväntar rätt tidpunkt att bränna topplocket.