2024-08-08, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Offret använder mycket filter. Hon har enligt mig ett mer charmigt utseende med drag som inte är vackra men personliga. Hennes mammas drag syns tydligt i en video och hon förefaller mycket lik mamman.

Förändringen du ser är antagligen att hon har sin pappas prägling i det yttre som tar över allt mer. Kroppen är absolut inte en nordisk kroppstyp och kvinnor opererar sig för att se ut som henne med risk för det egna livet. Jag gissar på filter och pappans gener.

Gangsterkulturen attraherar flickor som är rotlösa och inte kan känna sig hemma i det mer nordiska. För att få killarna som ser ner på svenskor behöver de anamma deras ideal. Det handlar mycket om konkurrens och grupptillhörighet. Hon har suttit påhem vad jag förstod, att vara invandrare är själva kärnan. Se bara på hur de alla älskar skräpmusiken som är propaganda mot det svenska samhället och samhällets normer och värderingar. Det prokriminella är satt högre.

Tjejerna gör sig efter deras grupptillhörighet. Den slags typen som begår brott och lever på att vara "invandrare i utanförskap ". Som gör vad som helst och påstår att de i själva verket är offren i alla historier. Aldrig människor med eget ansvar.

Angående kroppen så har alla blivit småmulliga under tiden på SIS. Säkert pga uttråkning, lite rörelse och ganska ohälsosam mat i stora mängder.

Och kan lova att den här typen av feminitet inte går hem hos majoriteten av ”invandrarkillarna”, inte heller de kriminella. Snarare är det ett uttryck för tjejernas skada. Feminitet = sårbarhet och de har ju framförallt psykopater inte tillgång till. Båda MGM är ”killiga”. E’s tjejighet och utseende var ett hot i den här miljön där alla måste leka tuffa och inte utmana ledarna. Jag står fast vid att hennes förändring till GB* (som det heter på skånska) inte var ett val.

*gangsterbitch
Senast redigerad av mollan 2024-08-08 kl. 06:26.
Citera
2024-08-08, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
För en gångs skull håller jag med dig. Om man planerar ett mord så skickar man inte runt bevismaterial, speciellt då man ser deras ansikten i något av klippen.

Tydligen så hade dom insett sitt misstag några timmar senare och försökte i panik få bort klippen överallt.
Jag tror att de visste att Emilia var död/döende när de gick därifrån
Och de lämnade henne tejpad misshandlad knivskuren utan att ringa 112.
Jag tror att de tyckte att de var duktiga och balla och ville stolt visa upp filmer för folk
Nån sorts status på orten
Ju värre saker de gör ju ballare tror de att de är
De här tjejernas har ingen hög IQ
Citera
2024-08-08, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Angående kroppen så har alla blivit småmulliga under tiden på SIS. Säkert pga uttråkning, lite rörelse och ganska ohälsosam mat i stora mängder.

Och kan lova att den här typen av feminitet inte går hem hos majoriteten av ”invandrarkillarna”, inte heller de kriminella. Snarare är det ett uttryck för tjejernas skada. Feminitet = sårbarhet och de har ju framförallt psykopater inte tillgång till. Båda MGM är ”killiga”. E’s tjejighet och utseende var ett hot i den här miljön där alla måste leka tuffa och inte utmana ledarna. Jag står fast vid att hennes förändring till GB* (som det heter på skånska) inte var ett val.

*gangsterbitch

Tror också det.. Säger inte någon av MGM till E; ”säg att du är en hora och att du är fet”
Extremt osäkra små fitt*r….
Citera
2024-08-08, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
jag kan inte få in i mitt huvud att dom skulle vilja döda henne sen också va så dumma att dom skickar videon till massa undertiden som detta pågår tex som till han som skicka dom till mig, han fick dom när allt detta pågick och han var inte med i gruppen så det verkar som att dom skicka ut den till ganska många fler, och då är det ännu konstigare om dom sen också skulle ha planerat att döda henne. De som om dom vill torska. det går inte in i mitt huvud, och ja som sagt på instagram bilderna så ser man M skriva att det inte var meningen att hon skulle dö och det här var också innan dom torskade.

Och ändå var det det dom gjorde.
Både du och jag samt alla andra i tråden som läser och kommenterar har ju vår egen tolkning av hur vi tolkar informationen som kommer fram.
Men vi har inte facit, för förhoppningsvis var det ingen av oss som deltog.
Jag tycker att det är mycket som tyder på att dom har planerat detta. Har dom bara varit ute efter att misshandla och förnedra E så har dom med lätthet kunnat gjort det ändå utan kniv och tejp. Dom var 2 mot en och dessutom var E väldigt långt hemifrån.
Varför köra huvor och handskar om det bara rörde sig om att spöa upp?
Det finns ju en anledning till att filma och visa andra, och det är för att få respekt och visa andra att man inte är någon att jävlas med.
Eller att visa en uppdragsgivare att man utför jobbet så att säga.

Appropå påsen så var det jag som ställde frågan om hon hade påsen över huvudet när hon hittades.

Jag tror det krävs ganska mycket för att titta någon i ögonen samtidigt som man trycker in en kniv i halsen på vederbörande ett flertal gånger. Så därav min undran ang påsen. Men det kanske dom inte brydde sig om.
Citera
2024-08-08, 08:02
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det har dom inte o kan heller inte ha. Tyvärr. Inget är på riktigt eller äkta som vi andra har/tolkar relationer.

Av dom hundratals ungdomar jag jobbat med under alla mina år så kan jag räkna på mina fem fingrar vilka som ändå hade förmågan till ”riktigt” normala vänskapsrelationer. O då handlade det inte om någon man träffat när man va placerad utan vänskapsrelation man haft sedan innan.

Mycket intressant att läsa vad du vet om dessa ungdomar boenden, förkortningar sis etc, intressant, fortsätt gärna .
Citera
2024-08-08, 08:06
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Tack för informationen du delar. Alla har sina åsikter och vissa kan såklart ha en agenda.
Informationen ligger öppen på detta forum så fritt för varje person att tolka.

Jag ser inte varför du ska angripas för att din tolkning inte stämmer med vissa andras, all information är till nytta som jag ser det.

Förstår inte de jag heller, han har gett oss mycket, till skillnad från en del andra här.
Citera
2024-08-08, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Och ändå var det det dom gjorde.
Både du och jag samt alla andra i tråden som läser och kommenterar har ju vår egen tolkning av hur vi tolkar informationen som kommer fram.
Men vi har inte facit, för förhoppningsvis var det ingen av oss som deltog.
Jag tycker att det är mycket som tyder på att dom har planerat detta. Har dom bara varit ute efter att misshandla och förnedra E så har dom med lätthet kunnat gjort det ändå utan kniv och tejp. Dom var 2 mot en och dessutom var E väldigt långt hemifrån.
Varför köra huvor och handskar om det bara rörde sig om att spöa upp?
Det finns ju en anledning till att filma och visa andra, och det är för att få respekt och visa andra att man inte är någon att jävlas med.
Eller att visa en uppdragsgivare att man utför jobbet så att säga.

Appropå påsen så var det jag som ställde frågan om hon hade påsen över huvudet när hon hittades.

Jag tror det krävs ganska mycket för att titta någon i ögonen samtidigt som man trycker in en kniv i halsen på vederbörande ett flertal gånger. Så därav min undran ang påsen. Men det kanske dom inte brydde sig om.

uppdragsgivare?
Jösses vad du fantisera.
Citera
2024-08-08, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isthedark
uppdragsgivare?
Jösses vad du fantisera.

Anstiftare eller?
Jag kanske använde fel ord om det var för svårt att förstå.
Annars om du har facit så kan du ju hosta upp det här annars är det upp till var och en att tolka.
Citera
2024-08-08, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Hon har inte påsen över huvudet i någon av dessa klippen.

Vart såg du de stillbilderna?

I en länk som delades i tråden igår
Citera
2024-08-08, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EllaaanH
I en länk som delades i tråden igår

Sida 620 för att vara exakt
Citera
2024-08-08, 08:50
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EllaaanH
Sida 620 för att vara exakt

620?
Ditt inlägg ligger på sidan 193!
Citera
2024-08-08, 09:22
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Har en släkting som bor på samma gata som Raffes mamma och han har observerat en del.

Raffe är verkligen ingen liten oskyldig duvunge.

Delar bilder från drama på gatan utanför huset på Viktoriagatan i Landskrona där Raffes mamma bor. Sex poliser kom då för att hämta Raffe för ca ett år sedan. Det var inte första gången de var där för att hämta henne. Tre poliser krävdes för att få in henne i polisbilen, vilket tog flera minuter medan hon vrålade ”Fucking horungar, fucking horungar, fucking horungar” och försökte kämpa emot. Tre poliser motade bort pappan och zigenarfamiljen.

Bild 1, Raffe röd pil kämpar för att komma undan polisen.

På bilden syns även Raffes pappa som filmar poliserna upp i ansiktet och skriker på dem ”Våld mot barn! Min dotter ska inte behandlas så. 12 år och så många poliser. Vem har ringt, vem har ringt?”

Vänder sig mot Raffes mamma som syns på bild 2 längst upp till vänster med mindre barn i famnen ”Din jävla hora, du har ringt”

Raffes pappa röd pil på bild 2.

https://imgur.com/a/DNt29um

https://imgur.com/a/G7j5Lzs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in