Citat:
Ursprungligen postat av
aspect1738
jag kan inte få in i mitt huvud att dom skulle vilja döda henne sen också va så dumma att dom skickar videon till massa undertiden som detta pågår tex som till han som skicka dom till mig, han fick dom när allt detta pågick och han var inte med i gruppen så det verkar som att dom skicka ut den till ganska många fler, och då är det ännu konstigare om dom sen också skulle ha planerat att döda henne. De som om dom vill torska. det går inte in i mitt huvud, och ja som sagt på instagram bilderna så ser man M skriva att det inte var meningen att hon skulle dö och det här var också innan dom torskade.
Och ändå var det det dom gjorde.
Både du och jag samt alla andra i tråden som läser och kommenterar har ju vår egen tolkning av hur vi tolkar informationen som kommer fram.
Men vi har inte facit, för förhoppningsvis var det ingen av oss som deltog.
Jag tycker att det är mycket som tyder på att dom har planerat detta. Har dom bara varit ute efter att misshandla och förnedra E så har dom med lätthet kunnat gjort det ändå utan kniv och tejp. Dom var 2 mot en och dessutom var E väldigt långt hemifrån.
Varför köra huvor och handskar om det bara rörde sig om att spöa upp?
Det finns ju en anledning till att filma och visa andra, och det är för att få respekt och visa andra att man inte är någon att jävlas med.
Eller att visa en uppdragsgivare att man utför jobbet så att säga.
Appropå påsen så var det jag som ställde frågan om hon hade påsen över huvudet när hon hittades.
Jag tror det krävs ganska mycket för att titta någon i ögonen samtidigt som man trycker in en kniv i halsen på vederbörande ett flertal gånger. Så därav min undran ang påsen. Men det kanske dom inte brydde sig om.