Citat:
Ursprungligen postat av
Agata007
Har följt den här soppan i alla medier som finns.
Det luktar rutten smuts hela vägen.
Är mycket intresserad utav personer med Personlighetssyndrom antisocial.
Skulle inte förvåna min om P lider av det. Är det ingen som har någon information om hans barndom eller vad som kan ha utvecklat dessa drag? Hur är han som vän, kollega? Vad är hans syn på människor och djur.
När man tittar på familjen så finns det inget som tyder på att dom skulle varit skrivna på någon annan adress än den dom bor på i dagsläget. Där har dom bott i 12år.
Hunden Essie ligger förmodligen nergrävd någonstans. Mycket tyder på att familjen gjort allt för att dölja alla spår av våld. Har en känsla att om sanningen kommer fram så rasar hela hans tillvaro, och det är det värsta som kan hända en person som lider av Antisocial personlighetsstörning. Dom kan bli mycket farliga när vägen kroknar för dom.
Ett erkännande från familjen kommer aldrig att komma. Dom kommer att neka in i döden.
Du menar villan där A bor nu?
Nej, de kommer aldrig att erkänna, tänk vad grannar o hela Sverige ska tycka!
Det hade varit intressant att se om grannarna är lika lättmanipulerade eller om de kommer att berätta något om Essie? Om de ens såg henne gå promenader. Även om det stod i föräldrarnas regler kanske assistenterna inte ville ha dit dem? Assistenterna får ju inte lämna varandra för då motsägs As behov av dubbelbemanning. Så promenader m hunden utan A är uteslutet o det har framkommitvatt A mest satt inne.
Eller så stod det så för att föräldrarna bodde på plats och man bara skulle ringa in till henne.
För fundera på om du bodde låt oss säga 3 mil bort från A, personalen ringer o säger att CÖ måste komma o ta ut Essie på promenad. Hur sannolikt är det att CÖ kör 6 mil tor för att ut och gå 30 min med en hund om det nu var 30 min? Föräldrarna kanske hade tagit ett glas vin? Sedan är det ändå PÖ som är djurägare o ansvarig för Essies välbefinnande så det hade han åkt dit på om hennes dagliga behov inte tillgodoses.