Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Precis! Du utgår från sunda stabila vänskapsrelationer. Vilket dom här tjejerna fullständigt saknar förmåga att ha.
Trooo mig! Det kan vända på 5min! Precis lika snabbt som man blir ”systrar” o skulle dö för varandra trots att man nyss träffats o inte ens känner varandra, lika snabbt kan det svänga till att samma person är horunge o ska ha stryk. Det händer heeela tiden på både SIS o HVB.
Det är en rätt vanlig tankevurpa man gör i sådana här fall. Att man utgår ifrån hur en ”vanlig” ungdom/människa hade tänkt/gjort. Men det här är inte vanliga tjejer o dom har inte samma typ av förmågor som andra o framför allt inte när det kommer till vänskapsrelationer.
Jag förstår inte varför du skriver till mig som att jag inte skulle ha varken förståndet, eller förmågan att veta det du skrev nyss.
Det är inte rocket science direkt.
Det framgår ju
tydligt från mångas kommenterar och diskussioner här att de flesta förstår bl.a skillnaden och effekterna av att växa upp under olika förhållanden/omständigheter.
Man behöver varken ha jobbat på hvb eller sis för att dra sådana slutsatser ändå tänker jag.